Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:37:51 Titlul subiectului: Autobuze apartinand altor firme din Galati |
94609 |
|
Un IKARUS apartinand firmei STAER:
Poza 1: GL-20-AER vedere lateral-frontala;
Poza 2: GL-20-AER vedere posterior-frontala:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.04 kb |
Vizualizat: |
de 48230 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.08 kb |
Vizualizat: |
de 48230 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:40:21 Titlul subiectului: |
94610 |
|
GL-09-BVL - cu elevi la Iasi;
GL-16-GGI - model interurban de BMC, cu elevi la Iasi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.19 kb |
Vizualizat: |
de 48229 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.61 kb |
Vizualizat: |
de 48229 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:44:54 Titlul subiectului: |
94611 |
|
Cateva autocare fotografiate in luna iulie a anului 2007:
GL-02-CTN;
GL-02-YYH;
GL-09-BYM;
GL-11-CLT -o SETRA etajata la Barlad;
GL-59-SUM:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.32 kb |
Vizualizat: |
de 48228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.52 kb |
Vizualizat: |
de 48228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.99 kb |
Vizualizat: |
de 48228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.22 kb |
Vizualizat: |
de 48228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.41 kb |
Vizualizat: |
de 48228 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:46:03 Titlul subiectului: |
94612 |
|
Cu cativa ani in urma am vazut un autobuz ROCAR 117, apartinand S.N.C.F.R.-ului. Era inmatriculat in Galati dar nu mai tin minte numarul - poate cineva isi aminteste de el si-l va posta ulterior pe FORUM. Era utilizat pentru transportul muncitorilor de la S.N.C.F.R. arata ingrijit si functiona bine. Nu l-am mai vazut in ultima vreme si prin urmare, nu stiu ce s-a intamplat cu el. Iata o schita, poate va fi recunoscut si identificat...
In cazul autobuzului scurtat, am presupus ca a fost taiat de Transurb si vandut pur si simplu intreprinzatorului respectiv ( este o ipoteza a mea ).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.12 kb |
Vizualizat: |
de 48227 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:47:58 Titlul subiectului: |
94613 |
|
Eu tin minte ca erau 2 autobuze articulate:AAY si ZPU dar...nu stiu daca apartineau SNCFR-ului(poate te ajuta la ceva)
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:49:26 Titlul subiectului: |
94614 |
|
Când ai văzut prima dată autobuzul din schemă(n.n. autobuzul S.N.C.F.R.-ului)? Are elemente tipice seriei 1996:
-elementele de siguranță (erau cu geamuri sau cu "table"?)
-alternanță a ferestrelor tipică seriilor de după Revoluție
pe de altă parte, pare "scund" (????)
Dragoș spunea (sper să nu greșesc) că, în Ploiești, ar fi existat DAC-uri 117 UD aparținând SNCFR. Îl rog să se uite cu atenție dacă nu cumva recunoaște autobuzul în cauză.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:51:06 Titlul subiectului: |
94615 |
|
Referitor la autobuzul S.N.C.F.R.-ului: Autobuzul a fost fabricat in 1996, este un ROCAR 117, standard. Prin urmare, nu este scund si nici modificat. Din punct de vedere constructiv, este din generatia lui NT-14-RTU si a "articulatului buzoian" MEO.
AAY a apartinut ELECTROCENTRALE-lor. Mai jos, o poza cu AAY. Poza este postata si in cadrul topicului "Autobuzele ATLAS S.A." din motive obiective:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.93 kb |
Vizualizat: |
de 48222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:55:29 Titlul subiectului: |
94616 |
|
Iata un alt DAC 117 UD, model vechi, utilizat in Galati. Nu stiu cine il detinea. L-am vazut in prima jumatate a anilor '90 stationat pe trotuarul din spatele Azilului de Batrani ( vis-a-vis de fabrica Apollo ). In oras, n-am avut ocazia sa-l vad transportand oameni; de fiecare data cand l-am remarcat, circula gol. O informatie neoficiala afirma faptul ca autobuzul in cauza a fost intrebuintat pentru transportul particular de persoane la inceputul erei "maxi-taxi". Eu n-am calatorit cu el asa ca nu pot afirma ce traseu realiza autobuzul in cauza. Poate il recunoaste cineva si completeaza informatiile mele:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.21 kb |
Vizualizat: |
de 48222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:56:28 Titlul subiectului: |
94617 |
|
La Galati, ideea de "scurtare" a autobuzelor articulate de catre RATU a prins bine si intreprinzatorilor privati. In schita postata mai jos se poate observa un DAC 117 model vechi, scurtat. Nu retin numarul de dinainte de noua inmatriculare si nici de unde provine acest autobuz. Presupun ca a apartinut celor de la RATU. Numarul de inmatriculare nou: GL-03-FIG sau GL-05-FIG (?) - nu mai retin exact. Autobuzul a functionat initial pe post de maxi-taxi. Apoi, cand microbuzele transportatorilor privati au castigat teren, autobuzul in cauza a fost retras pentru transporturi muncitoresti.
Nu stiu daca transportatorul privat in cauza a abandonat sau a vandut "jumatatea de DAC". Nu l-am mai vazut de cativa ani...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.36 kb |
Vizualizat: |
de 48222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:57:19 Titlul subiectului: |
94618 |
|
Mai era un DAC care apartinea SEROMGAL GL-0?-SER.Era alb cu dunga rosie dedesubt. O perioada il vedeam parcat vis-a-vis unde se lucreaza la tunel, mai sus de parc CFR. Dupa...a disparut.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 01:58:18 Titlul subiectului: |
94619 |
|
SEROMGAL-ul a avut, din cate imi mai amintesc, si un ROCAR 112, alb, cu dunga rosie sub geamuri. Pe laterale statea scrisa denumirea SEROMGAL. Eu nu am vazut autobuzul articulat al SEROMGAL-ului. Banuiam c-aveau unul dar nu eram sigur. ( Adica am auzit despre el dar nu l-am vazut ). Majoritatea firmelor mari au optat, in anii din urma pentru aceste DAC-uri 117 sau ROCAR-uri 117 cu care adunau navetistii de prin satele si comunele din jurul orasului si ii aduceau la munca.
In primii ani de transport privat la Galati, se utilizau, pe langa microbuze ( modele vechi de Ford si Volkswagen) tot felul de autobuze. Pe langa cel amintit mai sus ("jumatatea de DAC 117") imi amintesc de un autobuz rosu, IKARUS scurt, model vechi, cu numar de Constanta. Autobuzul avea doua usi, una in dreptul soferului si cea de-a doua la mijloc. Usile erau formate din doi elementi, asemanantori ( nu identici ) cu cei de la usile vechi ale DAC-urilor (de exemplu ca la MKA, MKB sau MKF). Nu-mi mai amintesc cu exactitate forma acestui autobuz si prin urmare, nu am putut realiza o schita.
|
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 02:00:38 Titlul subiectului: |
94622 |
|
Am vazut circuland pe strazile Galatiului un autobuz BMC, de culoaregalben/portocaliu cu numar de Bucuresti. Respectivul vehicol era in viteza pe Str. Nicolae Mantu (Drumul de Centura al Galatiului).
Nu stiu daca apartine societatii de transport local (Transurb) sau este privat.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 02:01:12 Titlul subiectului: |
94623 |
|
Autobuzul circula de aproape trei saptamani pe strazile din Galati. Astazi l-am vazut in Micro 21. Initial am crezut ca sunt mai multe BMC-uri insa pe strazi apare mereu aceelasi, cu numarul de inmatriculare B-63-XOU . Nu stiu ce sa spun...
Am primit astazi si un set de informatii - furnizate de surse din cadrul Transurb Galati - conform carora BMC-ul galben care se plimba pe strazile din Galati nu apartine societatii de transport local (Transurb). BMC-ul respectiv a fost achizitionat de o firma a carei denumire nu am reusit s-o aflu.
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 02:06:21 Titlul subiectului: |
94624 |
|
GL-14-BYM la BUZAU;
GL-1202 la FAGARAS;
GL-02-CTN la CHEILE-BICAZULUI;
GL-58-SUM SI GL-85-SAB la IASI;
Pozele au fost realizate in lunile august-octombrie a anului 2007:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138 kb |
Vizualizat: |
de 48215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.13 kb |
Vizualizat: |
de 48215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.19 kb |
Vizualizat: |
de 48215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.57 kb |
Vizualizat: |
de 48215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.9 kb |
Vizualizat: |
de 48215 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 02:07:45 Titlul subiectului: |
94625 |
|
In cursul zilei de astazi am surprins un autobuz marca Volvo, parcat intr-una din gradinile din cartierul Tiglina II. Autobuzul (nu am reusit sa-l fotografiez mai clar datorita vegetatiei inconjuratoare) are numarul de inmatriculare GL-07-DVX. Proprietarul acestuia mai detine si alte modele de autobuze vechi (majoritatea sunt marca Volvo); judecand dupa numerele de parc - toate au terminatia DVX - ar fi 9 autobuze. Acestea sunt utilizate pe Curse Speciale. In ultima vreme, unul dintre autobuze (GL-04-DVX care arata similar cu 07) fusese scos la vanzare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
260.68 kb |
Vizualizat: |
de 48213 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.9 kb |
Vizualizat: |
de 48213 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 02:09:52 Titlul subiectului: |
94626 |
|
Revin cu alte fotografii ale autobuzului Volvo, cu numarul de parc 07 DVX. Acesta este inregistrat la firma Rococo. In cadrul acestui week-end, autobuzul a fost scos la strada si am putut sa-l fotografiez mai bine.
O poza frontala si una laterala cu 07 DVX:
Placuta de inregistrare ne informeaza ca autobuzul a beneficiat de un alt numar, corespunzator judetului Harghita. Mi se pare surprinzator ca a fost inregistrat la Galati cu numarul de Harghita in loc sa fie inregistrat cu cel "local" (07 DVX):
Iata si doua poze cu posteriorul autobuzului 07 DVX. Spatele Volvo-ului pare modificat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.9 kb |
Vizualizat: |
de 48210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.37 kb |
Vizualizat: |
de 48210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.27 kb |
Vizualizat: |
de 48210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.69 kb |
Vizualizat: |
de 48210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.24 kb |
Vizualizat: |
de 48210 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 23 Iun 2008 09:01:17 Titlul subiectului: |
94904 |
|
Cu aproximativ 10 ani in urma, transportul privat de persoane a beneficiat de cateva autobuze DAF, identice ca model cu cel pe care am reusit sa-l surprind in pozele atasate mai jos. Imi amintesc ca erau doua galbene, doua portocalii si unul visiniu cu alb (acestea sunt cele pe care le-am vazut eu, e posibil sa fi fost mai multe). In prezent, cel mai des utilizat este UTT (ex6295). Se mai utilizeaza, rareori, unul dintre DAF-urile de culoare galbena - tot pentru Curse Conventie - care, daca nu mai insel, are numarul de inmatriculare UTU. Nu am reusit pana in prezent sa aflu ce s-a intamplat cu restul DAF-urilor; banuiesc ca au fost casate sau vandute.
DAF-ul UTT este bine intretinut, atat d.p.d.v. tehnic cat si estetic. Motorul acestuia pare sa se mentina - in ciuda varstei - la parametrii sai normali de functionare iar celelalte sisteme au o functionare prompta si silentioasa. Nu am apucat decat sa arunc o privire partiala interiorului si, din cate am vazut, mocheta si scaunele sunt bine intretinute iar panourile laterale nu par deformate. Semne usoare de uzura am remarcat insa in cadrul primei usi, mai precis in zona de acces.
Iata si doua poze cu DAF-ul GL-06-UTT:
Poza 1: GL-06-UTT vedere frontala;
Poza 2: GL-06-UTT vedere posterioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 48122 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.59 MB |
Vizualizat: |
de 48122 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 24 Iun 2008 09:13:17 Titlul subiectului: |
94959 |
|
Un alt autobuz utilizat pentru transportul privat de persoane este IKARUS-ul GL25MIA. Acest autobuz deserveste in prezent curse judetene. In prima jumatate a anilor 2000, daca memoria nu ma inseala, l-am remarcat pe 25MIA la autogara, probabil ca atunci efectua curse inter-locale (sau poate chiar interjudetene).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
713.44 kb |
Vizualizat: |
de 48075 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Vin 18 Iul 2008 07:56:08, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Joi 26 Iun 2008 15:09:27 Titlul subiectului: |
95076 |
|
A DAF Citybus registered GL04UTT photographed in action on 26th May 2008.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.99 kb |
Vizualizat: |
de 48008 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 04 Iul 2008 11:20:54 Titlul subiectului: |
95358 |
|
De cateva zile, transportul privat de persoane care asigura legatura intre cartierul Micro 19 (Micro 20) si comuna Vasile Alecsandri se realizeaza cu autobuze. Nu, aceste autobuze nu apartin Transurb-ului. Ieri am reusit sa surprind doua mijloace de transport noi noute la capatul de linie din cartierul Micro 19. Vestea buna este ca nu am mai remarcat dube pentru transportul privat de calatori pe acest traseu.
Poza 1: BMC Probus - vedere frontala;
Poza 2: BMC Probus - vedere posterioara;
Poza 3: Mercedes Cibro - vedere frontala;
Poza 4: Mercedes Cibro - vedere posterioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
738.38 kb |
Vizualizat: |
de 47904 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
834.33 kb |
Vizualizat: |
de 47904 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
814 kb |
Vizualizat: |
de 47904 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
665.35 kb |
Vizualizat: |
de 47904 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 13:38:14 Titlul subiectului: |
95571 |
|
In cursul zilelor trecute am remarcat mai multe Mercedes Cibro utilizate pentru deservirea traseului interurban Micro 19 - Vasile Alecsandri. Plecarile, daca nu ma insel, se desfasoara din jumatate in jumatate de ora. Masinile sunt trase in dreptul peroanelor de unde, cu ani in urma plecau autobuzele I.J.T.L.-ului.
Poza 1, 2 : B-78-NKT;
Poza 3, 4, 5, 6: B-78-NKU;
Poza 7 : B-78-NKW
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
746.48 kb |
Vizualizat: |
de 47807 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
675.59 kb |
Vizualizat: |
de 47807 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
720.76 kb |
Vizualizat: |
de 47807 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
746.13 kb |
Vizualizat: |
de 47807 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
654.11 kb |
Vizualizat: |
de 47807 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
741.9 kb |
Vizualizat: |
de 47807 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
672.12 kb |
Vizualizat: |
de 47807 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iul 2008 18:11:00 Titlul subiectului: |
95758 |
|
Masinile circula din 20 in 20 de minute conform unui grafic prestabilit, pana acum am numarat 4 Mercedes Cibro si un BMC. Soferii sunt aceeasi de pe vechile maxi-taxi din cate am vazut dar...din pacate calitatea transportului mai degraba a involuat decat a evoluat.
Cibro-urile sunt un model destul de invechit. In afara de trapa din tavan si gemuletul din stanga soferului nu exista nici o alta deschidere pentru aerisire. Ese adevarat, au aer conditionat, dar o parte din soferi sunt reticenti in ceea ce priveste folosirea acestuia.
In plus, finisajele interioare nu pot spune ca se ridica la calitatea "Mercedes"...
Chiar azi am fost cu unul dintre aceste Cibro-uri si pana cand soferul nu a fost broscorodit bine de calatori, nu a dat drumul la aer conditionat.
Pe de alta parte si pretul a "evoluat" de la 3 lei la 3,5 lei, cu perspective de crestere in viitor, ceea ce, pentru cei care fac naveta de la Vasile Alecsandri sau Branistea este o adevarat problema.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iul 2008 22:48:33 Titlul subiectului: |
95795 |
|
Sunt, pana in prezent, 5 Cibro si un BMC. Cel de-al cincilea are numarul B78LJG dar nu am reusit sa-l fotografiez pana acum.
Sa vedem insa si jumatatea plina a paharului: midibuzele sunt mult mai confortabile si mai "civilizate" ca maxi-taxi-urile folosite pana in prezent. Nu as spune ca transportul spre comuna Vasile Alecsandri a involuat... Cele 5 Cibro sunt noi, se prezinta excelent la drum, sunt mult mai spatioase ca maxi-taxi-urile. In cazul in care nu exista aerisiri exista aer conditionat iar soferul ar trebui sa porneasca dispozitivul respectiv...
|
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iul 2008 23:07:49 Titlul subiectului: |
95796 |
|
Eu am reusit sa numar azi numai 4 Cibro si nu am vazut BMC-ul desi stiu ca circula si el.
Problema se pune in felul urmator: vechile dube nu aveau aer conditionat, dar existau geamuri ce puteau fi deschise, erau pline la plecare dar rar am vazut sa se circule cu pasageri in picioare si in plus, cel mai mare tarif care a fost practicat in perioada dubelor a fost de trei lei.
Pe de alta parte, de la introducerea Cibro-urilor (cu BMC-ul chiar nu am calatorit si nu pot ma pot pronunta) nu mai exista geamuri ce pot fi deschise, trapa de pe tavanul masinii este foarte mica, iar azi cand am incercat sa conving soferul sa dea drumul la aer conditionat, mi-a explicat ca la cat de mult consuma instalatia de aer conditionat in cazul in care ii da drumul ar trebui sa taxeze toti calatorii dublu. In plus, ca tot veni vorba de pret, o calatorie pana la V. Alecsandri costa 3,5 lei acum.
In plus, in ciuda dimensiunilor mult mai mari ale unui Cibro fata de o duba, numai numarul de locuri a crescut pentru ca spatiul a ramas la fel de mic si stramt ca si la vechile dube. De fapt scaunele sunt identice cu cele folosite la dube, doar ca acum sunt siruri de cate doua pe ambele parti ale masinii, iar in centru a ramas un culoar mic de trecere
Daca au fost introduse pe ruta V. Alecsandri - Galati (25Km) ditamai Cibro-urile similare cu cele care fac traseul de 250 Km dintre Bucuresti si Galati, de ce pe ruta Galati - Tecuci care are "numai" 100Km circula inca microbuze Sprinter
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 16 Iul 2008 11:03:02 Titlul subiectului: |
95903 |
|
Sa vedem si cel de-al cincilea midibuz care deserveste traseul Micro 19 - Vasile Alecsandri:
Pozele 1 si 2: B-78-LJG vedere frontala;
Poza 3: B-78-LJG vedere posterioara;
Poza 4: B-78-LJG vedere laterala:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.3 kb |
Vizualizat: |
de 48247 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.96 kb |
Vizualizat: |
de 48247 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.54 kb |
Vizualizat: |
de 48247 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.21 kb |
Vizualizat: |
de 48247 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|