|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 23:32:27 Titlul subiectului: |
65676 |
|
De vină pentru dispariția linei de pe Șos. Progresului ("Trafic Greu") e P.M.B. De menționat că firma care se ocupă de modernizarea liniei de tramvai a desființat și linia de cale ferată. Păcat, era o linie istrorică!
Și cine va profita de dispariția căilor ferate, triajelor. Aceiași care profită și de pe urma dispariției fabricilor: agenții imobiliari care vor cocioabe de lux!
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 23:39:50 Titlul subiectului: |
65677 |
|
P.M.B.vrea sa desfinteze toate liniile de cale ferata uzinala din oras pentru ca incurca circula si nu se pot moderniza strazi. Si acum pe bune, pentru ce ar trebui tinute liniile de cale ferata ce nu se mai folosesc?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 23:48:17 Titlul subiectului: |
65683 |
|
Linia București - Giurgiu a fost dată în folosință în 1869, fiind prima linie de cale ferată din România acelor vremuri. La 13 dec. 1872 a fost dată în folosință legătura dintre Gara Filaret și Gara Tîrgoviștii (din 1888 de Nord), iar linia de pe Trafic Greu era parte această legătură.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 23:56:26 Titlul subiectului: |
65687 |
|
Trenuri care sa traverseze orasul la nivel cu strada nu au ce cauta intr'un oras modern. Poate undeva sa faca un monument sau sa puna acolo o sina cu o placuta sa scrie ca pe acolo a trecut prima cale ferata din Romania.
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 23:59:29 Titlul subiectului: |
65688 |
|
Pai Bucuresti Giurgiu era de la Filaret si legatura aia nu mai exista de mult. Aia vine de la Progresu, si fiind rupta de Filaret cred ca deja nu mai e istorica, ci doar veche... Sa nu ma intelegeti gresit, dar cred ca e mai bine sa dispara. A, ce ar trebui ar fi sa dispara autogara si sa devina muzeu CFR Gara Filaret, e alta treaba...
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2006 00:08:37 Titlul subiectului: |
65691 |
|
Linia de pe Trafic Greu era linie istorica, era o ultimă porțiune dintr-o linie mai lungă, ce lega cîndva Gara Basarab de Filaret(dezafectată în 1960 și transformată în autogară). Undeva în apropierea intersecției cu 13 Septembrie exista Gara Dealul Spirii. Capitala avea o rețea de gări similară cu cea din Bruxelles, lipsindu-i însă o gară centrală. Care ar putea deveni actuala Gară de Nord, dacă tot se va face extinderea orașului spre nord.
Transformarea Gării de Nord în mall - în condițiile în care nu foarte departe există Orhideea și mall-ul din Lujerului - este inacceptabilă. Să-i întrebe mai degrabă edilii noștri pe belgieni de ce nu le-a dat prin cap să facă mall în Bruxelles Centrale. Aa, îngroparea șinelor de tren pe tronsonul Gara de Nord - Basarab - Grant - Giulești ar fi fost o soluție de fluidizare a traficului, din păcate nefezabilă din cauza celor două magistrale de metrou deja existente în zonă.
Mai "istorică" mi se pare însă linia dezafectată începînd cu 1960, care lega Gara Filaret de zona de sud, traversînd actualele străzi Înclinată și Cladova. Aia chiar era prima linie ferată din țară. Nu mi-am luat nicicînd inima în dinți să fac poze pe acolo, iar motivele nu sunt chiar așa de greu de înțeles.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2006 00:35:41 Titlul subiectului: |
65702 |
|
CF de pe Progresului deja nu mai există deloc între Veseliei și Rahova, între Rahova și 13 Septembrie există, dar e tăiată la capete.
Mai apoi, se petreceau lucruri îngprzitoare la Titan Mar. Unde până acum câteva luni veneau vagoane să fie încărcate cu marmură, azi erau o mulțime de camioane. Ceea ce înseamnă că toată bucata Gara Cotroceni - Titan Mar(ultima bucată funcțională) nu-și mai are rostul din păcate.
Acum, Gara Cotroceni mai servește doar pentru manevra vagoanelor ce duc la f-ca de pâine Lujerului... dar cum cei de la Anchor Group sunt dispuși să pună mâna pe fabrică și să o radă, în scurt timp toată CF de la Gara Cotroceni (inclusiv gara) la CET Vest o să dispară.
|
|
Sus |
|
|
Fanu
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Feb/2007 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2006 11:23:06 Titlul subiectului: |
65709 |
|
Linia pana la gara Cotroceni mai e folosita si pentru vagoanele care trebuie sa ajunga in Vama Targuri si Expozitii.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Noi 2006 17:29:20 Titlul subiectului: |
39594 |
|
Cam în dreptul intresecție Bd. Basarabia (ei) (fost Muncii) cu Bd. 1 Decembrie 1918 se află clădirea asta. O fi adăpostit centrul de comdandă a macazelor sau a fost un simplu canton?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.98 kb |
Vizualizat: |
de 29959 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.2 kb |
Vizualizat: |
de 29959 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Dec 2006 14:14:20 Titlul subiectului: tzjzjzt |
67448 |
|
Pentru linia care s-a utilizat la construirea Casei Poporului (Palatul Parlamentului) s-a făcut un tren mai deosebit, care avea cuple mecanice, dispărând astfel tampoanele. Cimentul provenea de la fabrica din Fieni (știe cineva cât de veche este această fabrică?)
Clădirea actualei Gări Cotroceni se pare că a fost după ce s-a desfințat linia Răzoare - Gara de Nord. În Gara Cotroceni erau aduse diverese vagoane, care apoi erau manevrate de L.H.D.-uri (locomozive diesel-hidraulice) și se formau trenuri care mergeau la diversele fabrici de pe acea cale ferată. are idee cineva, la "Electromganetica" și la moara de lângă ea a exista după anii '30 cale ferată?
Se pare și că în Gara Herăstrău se efectuau manevre.
Că vorbisem în unul din primele posturi (când eram nokia2010) de linia ferată Aviaței - Tei - Obor - Pantelimon - Titan.
Traseul spre Obor era mai exact: din linia ferată de Constanța, cum mergi spre Constanța, înainte de actualul Pasaj Băneasa se făcea spre acutala Str. Cpt. Av. Alexandru Șerbănescu o curbă; linia intra pe actuala Cpt. Alex. Șerbănescu, apoi pe actuala Barbu Văcărescu, traversa lacul unde e podul tramvai + auto, mergea spre Barbu Văcărescu, la Str. Glucozei (actuală Grigore Țițeica) făcea o curbă, mergea, ajungea pe actuala Str. Cernica, traversa Str. Luigi Galvani, trecea pe lângă actualul Parcul Circului (Tonola - de la Fabrica de cărămidă ce era pe locul Circului - groapa unde e heleșteul a luat nașetere în urma exploatării de argilă neceasară la fabricara cărămizii), făcea o curbă după actualul ultim bloc de lângă parc, trasversa Str. Județului (unde mai e un canton de cărămidă de Ciurea), o lua în diagonală, ajungea pe Str. Vagonului, traversa Str. Lizeanu (unde mai e un canton de cărămidă de Ciurea), mergea paralel cu Cimt. Reînvierii, traversa în diagonală Șos. Colentina, trecea prin curtea fabriciii de săpun "Stella" - prima fabrică de săpun din Vechiul Regat (au mai rămas din ea ceva clădiri post 1925, dar construite în stilul ante 1900, oricum clădiri din perioada 1884-1925 nu mai erau de mult) și ajungea la Gara de Est (Obor) - deschisă în 1904 (linia a fost deschisă în oct. 1902), apoi mergea spre Titan, și în continuare spre Oltenița.
Actuala linie care pleacă de la Gara de Est (Obor) a fost deschisă în 1932, deși lucrările începuseră în preajma Primului Război Mondial. Undeva în zona Str. Luigi Galvani mai există o bucată de șină cu contrașină.
AM ZIS că și linia Obor - Titan - Oltenița se propunea spre închidere încă din 1934; am greșit. Numai aia din Tei se propunea.
Linia ferată a fost întreruptă la Șos. Colentina probabil când s-au construit blocurile.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 21:02:15 Titlul subiectului: |
77054 |
|
Au trecut 2 ani de la ideea aia creață a fostului ministru Dobre. Nu se va face nimic cu fostele linii industriale fiindcă majoritatea sunt într-o stare de degradare severă plus că nu au un traseu care să poată genera utilizare a infrastructurii (adică să umple trenurile). Singura excepție notabilă este traseul Răzoare - Militari - București Vest - dar numai dacă stația Răzoare va fi legată direct la metrou și linia se va prelungi dincolo de centură spre noua zonă industrială care se prefigurează lângă A1 spre Ciorogârla. Rămân de discutat și aspecte referitoare la trecerile la nivel de pe Vasile Milea, Lujerului, Moinești și Valea Cascadelor. Oricum, o groază de bani și o lipsă acută de viziune!
_________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Vin 09 Mar 2007 01:00:11 Titlul subiectului: tre |
77338 |
|
Citat: | Radu Berceanu vrea să creeze o rețea de trenuri rapide în jurul Capitalei, după modelul sistemului RER (Réseau Express Régional) din zona metropolitană pariziană. Ideea i-a venit în urma unei vizite pe care a efectuat-o la Paris, la invitația omologului său francez.
“Vechile linii de cale ferată care înconjoară Capitala și care acum sunt nefolosite pot fi din nou utile. Avem în vedere ca, printr-un parteneriat, să fie folosite trenuri de mic parcurs pe aceste linii. Aceste trenuri vor face legatura între București și orașele și comunele din apropierea Capitalei. Ele vor ușura legătura cu stațiile de metrou și cu celelalte mijloace de transport în comun”, a afirmat ministrul Transporturilor. | SURSA: Gandul via Bucuresti Blog
Francezii au facut RER-ul intre 1962 si 1977! Ce faceam noi in perioada aia? Nu vreau sa spun, ca s-ar putea sa se supere unii. In orice caz, cam tarziu s-a trezit domnul ministru. Berceanu e un ministru pe care-l admir pentru multe dintre ideile sale, dar cred ca e cazul sa se apuce sa le si puna in aplicare. Ma doare capul cand ma gandesc cat avem de recuperat. Dar poate ca in 10-20 de ani o sa avem si noi ceva ca RER-ul parizian. Cel putin... eu sper
_________________
|
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Lun 28 Mai 2007 23:18:51 Titlul subiectului: |
79240 |
|
Nu asta ar fi problema. Ok, nu profita de liniile deja existente, inteleg. Foarte bine, da' sa se apuce serios de un proiect pentru un sistem de trenuri regionale/urbane/metropolitane, cum vreti sa le spuneti! Conecteaza sistemul cu metroul si cu garile principale si e excelent! E chiar imposibil sa faca rost de finantare? Nu zic ca e simplu, da' se poate face. Acum cateva luni, cand venise de la Paris, Berceanu ii dadea cu RER-ul parizian, ca ar vrea si in Capitala un sistem similar, desi, fie vorba intre noi, nu trebuie sa mergi pana la Paris ca sa-ti vina ideea asta. Eu n-am fost (inca) la Madrid, da' stiu ce-i ala Cercanias si cam cum functioneaza si pe unde ajunge, deci...
In fine, a zis atunci de RER si asta a fost. N-am mai auzit nimic, iar pe Orban nu-l vad eu sa aiba idei din astea. Omu' sta in banca lui, mai trec niste luni, mai trece un an... si tot asa. Poate pana in 2020 fac un proiect. Momentan am indoieli serioase ca exista macar intentia sa se faca ceva...
_________________
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
|
Sus |
|
|
mig
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Aug/2007 Mesaje: 9
|
Trimis: Lun 20 Aug 2007 09:30:34 Titlul subiectului: Tren expres regional la Bucuresti |
81676 |
|
O propunere foarte interesanta din partea arh. Andrei FUFEZAN
http://www.anuala.ro/proiecte/2007/studii/s29/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
701.76 kb |
Vizualizat: |
de 28451 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
460.59 kb |
Vizualizat: |
de 28451 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
358.47 kb |
Vizualizat: |
de 28451 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Noi 2007 23:08:27 Titlul subiectului: 00000 |
84879 |
|
andrei a scris: | Ocolul Bucurestiului cu Sageata Albastra
Peste doi ani, Bucurestiul ar putea avea, la fel ca orice mare oras european, o linie de tren metropolitan. Aceasta va inconjura Capitala, facand legatura intre zonele industriale si rezidentiale de la periferie si Gara de Nord. | Ideea este fantezista dupa parerea mea, avand in vedere starea in care se afla calea ferata care inconjoara Bucurestiul.
Cine a fost la Constanta cu trenul, din gara Bucuresti Nord, stie la ce ma refer. Datorita lucrarilor la tronsonul Gara de Nord-Gara Baneasa-Pantelimon, trenurile spre litoral care pleaca din Gara de Nord o iau pe linia de centura prin Mogosoaia-Tunari-Stefanesti-Afumati. Am fost anul acesta o data cu trenul de la Fetesti, si intre Pasarea si Gara de Nord, a facut peste o ora. Nu cred ca trenul mergea mai repede de 60 km/ora, pe multe portiuni a mers si mai incet.
Intai trebuie reabilitata toata linia de centura a Bucurestiului, apoi garile si pe urma ne putem gandi la turul orasului cu sageata. mrM a scris: | linia intra pe actuala Cpt. Alex. Șerbănescu, apoi pe actuala Barbu Văcărescu, traversa lacul unde e podul tramvai + auto, mergea spre Barbu Văcărescu, la Str. Glucozei (actuală Grigore Țițeica) făcea o curbă, mergea, ajungea pe actuala Str. Cernica, traversa Str. Luigi Galvani | Am vorbit cu un unchi de al meu care a facut liceul ca si mine la Galvani (dar el a absolvit in anul 1965). Am vorbit tocmai de calea ferata care trecea pe acolo. Unchiul meu mi-a spus ca a fost functionala pana in anul 1961, si pe acolo treceau personalele catre Constanta care plecau din gara Obor. Dupa 1961, mai treceau locomotive de manevra. Pe vremea lui Antonescu, in locul liceului Traian era planuit sa se faca o gara. Din nu stiu ce motiv s-a renuntat la aceasta idee, si s-a construit liceul. In perioada 1994-1998 calea ferata nu mai era functionala, dar mai erau prezente resturi. In prezent au aparut pe acolo N constructii, si nu cred ca a mai ramas ceva.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 20 Noi 2007 01:03:24 Titlul subiectului: Re: Turul Bucurestiului cu Sageata Albastra ? |
84881 |
|
guest a scris: | iau pe linia de centura prin Mogosoaia -Tunari-Stefanesti-Afumati. Am fost anul acesta o data cu trenul de la Fetesti, si intre Pasarea si Gara de Nord, a facut peste o ora. | Păi normal că ai făcut peste o oră... pentru că ai făcut ocol prin Buc. Triaj Dep. h. - Chitila - P. Mac. R1. Buciumeni - Mogoșoaia. Pentru că linia directă de la Dep. Buc. Triaj h. la Mogoșoaia nu este electrificată.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Noi 2007 18:02:17 Titlul subiectului: Re: Turul Bucurestiului cu Sageata Albastra ? |
84889 |
|
Dr2006 a scris: | linia directă de la Dep. Buc. Triaj h. la Mogoșoaia nu este electrificată | Pe linia respectiva am fost cu trenul de Urziceni-Slobozia. Nici pe acest tronson viteza de deplasare a trenului nu este mai mare.
Ideea postarii anterioare este ca daca vrem TER, RER sau trenuri care sa faca ocolul Bucurestiului, mai intai trebuie reabilitata toata infrastructura feroviara din jurul Bucurestiului..
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 20 Noi 2007 19:34:02 Titlul subiectului: |
84890 |
|
Da, nu e mai buna linia... dar oricum s-ar face mai putin. De exemplu ocolul Bucurestiului intr-o ora, maxim 1h 30 min cu Desiro-uri, sau macar cu XBD4500...
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 21 Noi 2007 01:09:56 Titlul subiectului: |
84900 |
|
Cine a spus ca trebuie sa fie trenuri de viteza? RER nu are mai mult de 60-70km/h... Sunt trenuri in regim personal, nu IC...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Dec 2007 21:08:31 Titlul subiectului: hhfhf |
86113 |
|
Linia ferată a fost desființată în anul 1987. Ceaușescu vroia buelvarde mai largi, Cal. Floreasca nu se mai putea lărgi așa că au plrelungit Barbu Văcărescu, au creat Cpt. Av. Alexandru Șerbănescu, și au dus-o până la Bd. Aerogării. Nu au mai putut menține linia, deoarece Gara Herăstrău, care era gară de triaj, nu putea fi mutată (într-o parte era dealul, iar în partea opusă o fabrică de electronice, demolată parțial anul ăsta). Mai țineți minte faza cu tramvaiele rămase blocate în Dep. Militari pt. că scoseseră linia de pe Bd. Armata Poporului + Bd. Păcii? Undeva între Str. Lizeanu și Moara lui Assan mai rămăseseră vreo 3 vagoane Mai erau acolo prin 1992 (dacă nu și mai târziu). Când eram mic, prin 1987, mă miram de ce nu mai trece trenul pe lângă Parcul Circului (Tonola). Mi-am dat seama de curând: înspre Aviaței nu mai existau șinele Când l-au dat în folosință pe 5 prelungit, tramvaiele circulau pe liniile din Gara Herăstrău!
Una dintre locurile desrevite de această linie era U.R.A.C.-ul Mai țineți minte că exista o linie paralelă cu Str. Reînvierii. Ei. U.R.A.C. avea o locomotivă cu 2 osii care trăgea 2 vagoane. Trenulețul era garat paralel cu linia de tren, iar din tren se descărca tablă în trenulețul U.R.A.C.-ului.
Eu mă întreb cum transportau de la U.R.A.C. tramvaiele spre alte orașe? Tot pe calea asta ferată?
Guest, să-l mai întrebi pe unchiul tău despre această cale ferată. Nu treceau și trenuri accelerat și rapid pe acolo?
Când eram mic mă întrebam unde putea să fie gara de pe această linie? Prin 1996, când am descoperit o hartă din 1936 i-am aflat traseul.
Vizita de lucru care a dus la desființarea căii ferate Linia de Constanța - Aviaței - Tei - Reînvierii a avut loc la 26 nov. 1986.
Pe 29 aprilie 1987 a început să circule tramvaiul 5 pe porțiunea Barbu Văcărescu - Pasaj Băneasa - Bd. Aerogării - Aerop. Băneasa. Probabil ultimele trenuri au circulat cu câteva zile înainte.
La stația de betoane de lângă Citroen cică era o cale ferată și pe sus. Pe unde venea.
La intersecția căii ferate cu Lacul Tei cică înainte era un canton de lemn și o barieră manuală. După desființarea ei, când ajungea trenul la intersecția cu Lacul Tei mecanicul oprea trenul, cobora și oprea circulația.
Întrebare: când 5 a fost dat în folosință spre Aerop. Băneasa, era la fel de fantomatic (țin minte că nici atunci nu avea o frecvență bună).
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 17 Mar 2008 16:22:38 Titlul subiectului: |
90239 |
|
Pentru ca problema retelei de tren urban pare sa fie in continuare in "vederile" alesilor si pentru ca de-a lungul timpului s-au vehiculat diverse informatii, mai mult sau mai putin corecte pe tema actualei retele feroviare - liniile de pe centura Bucurestiului, dar si cele uzinale - care ar putea servi, fie si partial, pentru aceasta retea de tren urban, am scanat un capitol dintr-o carte foarte interesanta pe care am cumparat-o prin '97 de la Muzeul CFR.
Cartea se numeste "Construcții pentru transporturi în România", editată de Centrala de Construcții Căi Ferate CCCF București in 1986.
Autori sunt Dumitru Iordănescu și Constantin Georgescu.
Cartea contine informatii mai mult decat interesante despre evolutia transporturilor in Romania de la inceputuri si pana in prezent.
Aici un capitol special dedicat Complexului Feroviar Bucuresti.
Paginile 329 - 333.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.62 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.86 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.68 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.27 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.03 kb |
Vizualizat: |
de 28438 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 17 Mar 2008 16:26:08 Titlul subiectului: |
90240 |
|
Paginile 334 - 338.
Se pot vedea cateva tramvaie in fata Policlinicii CFR (actualul capat de linie 182, 205), dar si fatada proiectului Garii Centrale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.52 kb |
Vizualizat: |
de 28437 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.76 kb |
Vizualizat: |
de 28437 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.96 kb |
Vizualizat: |
de 28437 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.98 kb |
Vizualizat: |
de 28437 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.84 kb |
Vizualizat: |
de 28437 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 17 Mar 2008 16:30:44 Titlul subiectului: |
90241 |
|
Paginile 339 - 343.
Pe pagina 343 este o harta cu liniile de centura ale Bucurestiului.
Intrucat la rezolutia de 800 de pixeli orizontal harta este greu vizibila si lizibila, o voi atasa si in format .*zip.
Cineva inzestrat cu rabdare si talent ar putea sa faca modificarile pentru a aduce aceasta harta la zi (ma gandesc in primul rand la bercenicity)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
219.49 kb |
Vizualizat: |
de 28436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214 kb |
Vizualizat: |
de 28436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.62 kb |
Vizualizat: |
de 28436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.86 kb |
Vizualizat: |
de 28436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.17 kb |
Vizualizat: |
de 28436 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
343b.zip |
Mărime fișier: |
845.02 kb |
Descărcat: |
de 1294 ori |
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 17 Mar 2008 16:34:57 Titlul subiectului: |
90242 |
|
Paginile 344 - 348.
Pe pagina 347 este o harta cu Complexul Feroviar Bucurest, cu toate pasajele de pe centura.
Intrucat la rezolutia de 800 de pixeli orizontal harta este greu vizibila si lizibila, o voi atasa si in format .*zip.
Cineva inzestrat cu rabdare si talent ar putea sa faca modificarile pentru a aduce si aceasta harta la zi (ma gandesc tot la bercenicity)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.91 kb |
Vizualizat: |
de 28434 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.23 kb |
Vizualizat: |
de 28434 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.73 kb |
Vizualizat: |
de 28434 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.9 kb |
Vizualizat: |
de 28434 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.28 kb |
Vizualizat: |
de 28434 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
347b.zip |
Mărime fișier: |
889.81 kb |
Descărcat: |
de 1329 ori |
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|