Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Apr 2006 23:09:55 Titlul subiectului: |
21393 |
|
Nu sunt spite la propiu si nu este vorba de avantaje sau dezavantaje asa au lucrat ungurii .Poate ar fi un avantaj ca nu mai da jos atata fierul dar janta are 3 segmente cea ce este mai greu de format sa fiu mai precis o sa intreb mecanicii din garaj si o sa-ti "spun" mai sigur
Am prins un IK4 la nitu vasile dar eram la volan si lam prins din spate.Asta a fost sanbata dupa amiaza
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.59 kb |
Vizualizat: |
de 29403 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către citaro la Mie 26 Apr 2006 22:53:47, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 05 Mai 2006 10:50:23 Titlul subiectului: 170-56b |
22337 |
|
Am dat, dupa vreo 2 ani, si de acel IK-4 modificat mai ciudat pe care il vazusem de mai multe ori din tren in Autobaza Floreasca. Acum (o fi fost si inainte?) e particular, si apartine sau face servicii pentru un teatru, de altfel, dupa numar, B-xx-JAN, inclin sa cred ca are acelasi proprietar ca si un alt IK-4 modificat despre care am mai vorbit. Din pacate era prins in trafic in zona APACA si asta-i tot ce-am putut scoate, ca poza, in conditiile de trafic si de lumina de acolo. I-am facut si o poza din lateral, chiar daca era acoperit de alte masini, pentru a i se observa mai bine "profilul".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.43 kb |
Vizualizat: |
de 29699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.57 kb |
Vizualizat: |
de 29699 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 05 Mai 2006 20:24:51 Titlul subiectului: |
22375 |
|
Eu am dat de unul aproape nemodificat...după mutra șoferului, cred că este cel care a (re)apărut pe Șos. Olteniței lângă Lic. Catolic. Mai rămâne să pozez și al 3lea Ik4 care trece prin Apărătorii Patriei între 16 și 17.
Al 3lea Ik4 care trece prin Berceni vine dinspre Vitan Bârzeșit și o ia spre IMGB...azi l-am văzut mai de aproape... nu o să vă vină să credeți, este autobuz de pușcăriași!!!!! Gratii la geamuri, 2 uși, ușa 2 sudată(!) aspect destul de rău. Și totuși, circulă zilnic supraaglomerat cu pârnăiași.(cum era și azi)
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mie 10 Mai 2006 01:29:50 Titlul subiectului: |
22686 |
|
jantele din bucati (de ex. IK 4) au avantajul unei manipulari mai rapide si mai sigure in momentul inlocuirii anvelopei, sunt mai rezistente la sarcina. dezavantajele sunt costul mult mai mare, descentrarea celor trei elemente in timp si imposibilitatea de a folosi anvelope tubeless.
jantele plate cu cerc (de ex. DAC 112) sunt ieftine, usoare si fiabile insa montarea lor defectuoasa a facut MII de accidente mortale in toata lumea. daca cercul nu este batut bine in locasul sau, sare. Sare impins de cele 7-8 atmosfere, fara simptome prealabile, fie in momentul umflarii, fie la o crestere brusca a sarcinii, stand sau in mers. Asta a dus la aparitia jantei adanci, ieftina, elastica, sigura si iubitoare de tubeless, singurul dezavantaj major fiind imposibilitatea schimbarii anvelopei de catre sofer. Operatiunea de schimbare se face doar cu echipament specializat (presa hidraulica).
Apropos, uitasem de al patrulea tip, janta adanca din doua bucati, simetrice uneori (de ex. autobuzele Saviem, camionetele Multicar, electrocarele Balkancar etc.) Janta asta e "safe" dpdv al accidentelor, e ieftina dar nu se poate monta decat una pe butuc, in consecinta nu suporta suprasarcina pe osia din spate. Arata ca un sandwich, are doua randuri de gauri, unul pentru a prinde placile intre ele, celalalt pentru a prinde roata de butuc.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Mai 2006 23:19:11 Titlul subiectului: |
23532 |
|
Pentru cei care nu stiau IK4 este un Ikarus carosat de Sarbi cu unele modificari.Asa ca era normal sa aiba motor RABA
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Mai 2006 07:22:20 Titlul subiectului: |
23540 |
|
Motorul e produs de RABA, dar e o licenta MAN. Asa ca mai corect ar fi RABA-MAN. Si da, e acelasi motor ca pe Ikarus 260-280 si Autobuzele urbane DAC112 si Roman 112.
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Joi 25 Mai 2006 23:46:29 Titlul subiectului: |
23648 |
|
pe IK 4 au fost cel putin doua modele diferite de motoare (D2156HM6V/Y si D2156HM6U). Din pacate nu inteleg ceea ce scrie pe placutele VIN pentru a putea face diferenta intre ele (capacitate cilindrica, putere etc).
Stiu sigur insa ca IK4 a avut cel putin doua tipuri de sasiu fundamental diferite. Cele cu masca frontala 'cu dungi' au avut sasiu profil patrat, mult mai robust, pe cind ultimul lot (cele cu masca precum in poza lui nokia) - venite in perioada '79-'81 au avut sasiu profil U, mult mai fragil.
Cei care au trait vremurile respective poate isi aduc aminte ca multe din autobuze aveau plafonul rupt - in dreptul usii 2 - din cauza ca sasiul lucra in suprasarcina. Pentru cele care au mai supravietuit, montarea tuburilor de gaz a fost lovitura finala.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 30 Mai 2006 23:36:58 Titlul subiectului: |
24042 |
|
În sfârșit, am dat și de el... culmea...am avut de ales între el și Ik4 pu de mine cu câteva posturi mai sus... 2 Ik4...fiecare pe câte o bandă!! Dar cum pe ăla îl aveam, m-am dus după colț și l-am ,,prins" pe cel cu pușcăriași, care erau foarte fericiți că le mai face și altcineva poze în afară de polițiști la secție.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 27 Iun 2006 10:37:57 Titlul subiectului: 33333333333 |
26335 |
|
Am prins si eu ieri acel Ik4 verde suprainaltat semnalat de Catalin acum 2 luni.
Apartine Teatrului Mic si are inca sigla RATB (sau ITB?) la turela de afisaj.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Iun 2006 10:50:20 Titlul subiectului: 170-6b |
26338 |
|
Ieri am mers cu IK4, așa că:
Ce mi-a plăcut la el:
- E mai silențios decât credeam (bine am stat în față, nu în spate)
- Nu vibrează caroseria (deși are suspensii pe arcuri foi, nu pe pernă de aer)
- Nu simți când schimbă vitezele
- E spațios și mare cât un vapor
Ce nu mi-a plăcut la el:
- Se bălăngănea înainte și înapoi ca un vapor (eu am rău de mașină și de mare)
- Iuliminarea se face cu beculețe ca la "Dac", nu cu neoane...
- Frâna de mână e hidraulică, și dacă se scurge lichidul...
Radiatorul este montat sub șofer, iar ventilatorul de la radiator este acționat hidraulic!
Ultima modificare efectuată mrM la Mar 27 Iun 2006 15:20:31, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 02 Iul 2006 14:49:51 Titlul subiectului: |
26761 |
|
Am dat iar de B-03-DWH, de data asta plin cu călători:
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 09 Aug 2006 17:36:48 Titlul subiectului: |
30401 |
|
http://www.ctparad.ro/index.php?option=com_wrapper&Itemid=84
Un IK4, poza este din Arad, de pe siteul CTP. Tin minte mai multe autobuze de acest gen, acesta are #52, mai tin minte #37, #46. Cred ca este o dovada a faptului ca in original aceste autobuze erau vopsite in rosu. Am ajuns sa fac o calatorie cu unul o data ( cred ca #37), mai tin minte doar scaunele de lemn. My guess este ca acestea au disparut candva pe la mijlocul anilor `90
|
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 09 Aug 2006 19:58:23 Titlul subiectului: |
30415 |
|
Hai sa vedem ce lamuriri va pot da eu in plus fata de 1689
Proiectoarele de ceata nu cred ca sunt originale. Parca erau putin mai rotunjite.
Cei de la DAC au copiat la primele modele 112 si 117 foarte bine atat usile cat si modul de deschidere al lor. Aveam sa imi dau seama de acest lucru cand au venit primele DAC-uri.
Diferentialul este chiar Raba folosit si de Ikarus.
Stopurile cu care au venit in Brasov au fost de TV din acelea ca o barcuta. Aveau si lampi rotunde de dimensiunea celor din fata pentru mers inapoi iar deasupra lunetelor mai aveau doua rosii de aceiasi dimensiune.
Plasticurile nu au fost puse de romani ci cu asa ceva a venit fiecare geam care se deschidea.
Si la DAC exista la usi acelasi sistem de deschidere care avea undeva jos niste cilindri pneumatici sub scara si un sistem de bare articulate care deschideau respectiv inchideau usile. Dupa primii ani de exploatare s-a constatat ca iarna acei cilindrii inghetau si nu mai dadeau rezultate, usile putand fi deschise manual de calatori. Ulterior s-au montat in interior acei cilindrii peste care s-a pus o cutie din tabla. In interior era mai cald.
Melamina in culoare visina putreda este cea originala atat la scaune cat si la placajul interior.
Presupunerea ca intra doar partea superioara a rotii este corecta, autobuzul fiind inaltat prin arcuri.
Nici un autobuz din Brasov nu a avut difuzoare si sistem de amplificare interior. Exceptie totusi Skoda SM11.
Locasurile pentru tablele de afisare a liniei nu sunt originale.
Suportii de sustinere bare de pe plafon semanau foarte mult cu cei de Ikarus, deci nu ca la Tatra.
Pe toata lungimea lunetei exista o bara, prinsa si la mijloc intre lunete.
Lampile plafoniere erau dreptunghiulare, clare, cu rama cromata, cu doua becuri para, ceva in genul FBW.
Chederul de la geamuri si priinderea acestuia pe rama au fost copiate de DAC.
Daca aveti si alte intrebari incerc in masura amintirilor sa va stau la dispozitie.
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Mie 09 Aug 2006 20:17:17 Titlul subiectului: |
30417 |
|
Farurile fata (care au 'disparut') erau similare celor de pe IK 260 (usor bombate spre exterior si cu rama nichelata). S-ar putea sa ma insel, insa daca tin minte bine, originalele erau Hella. La majoritatea IK4 au fost schimbate in timp (sparte sau 'casate') cu Elba cu rama neagra. Nu sint sigur, dar IK 4 standard nu aveau faruri de ceata. Stiu sigur ca 611 avea si - pentru a le proteja de pietre - pe vremuri soferul le tinea acoperite cu huse.
Inca o observatie referitor la culoare. Daca va uitati cu atentie, in poza lui Cata, sub urmele de albastru parca se vede o nuanta diferita de rosu, mai inchis. Aceea este culoarea originala a IK 4, un rosu cu usoara tenta spre roz. Promit sa revin cu un cod de culoare.
Lampile de gabarit: 611 le are pe cele originale. Inca ! Indicatorul de linie la IK 4 a fost cel mai civilizat pe care l-a avut ITB-ul (si inca multa vreme dupa aceea... Daca tin minte, singurele DAC-uri care au avut rulou de pinza a fost seria 28 - 37). Liniile erau imprimate pe pinza si se puteau schimba din interior prin actionarea unei manivele. Simplu, civilizat, uniform. Multi din soferii de IK 4 si-au luat tot mecanismul si l-au adaptat pe DAC (1767 a fost un exemplu).
Masca fata - asa cum arata la 611 - e destul de aproape de cum arata cea originala. Deosebirea consta insa in schema de culoare. La IK 4 - lotul livrat pentru ITB - tablia de sub grilaj era vopsita in rosu iar grilajul in sine in negru, astfel ca de la distanta parea un rosu inchis. Am mai mentionat ca a existat un model mai vechi de masca frontala cu trei ornamente orizontale (fara grilaj). Rama exterioara a mastii nu era vopsita, ci era aluminiu eloxat. Poza cu 1134 (extrasa din film) de pe topic ilustreaza exact originalul.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 01:13:04 Titlul subiectului: |
30439 |
|
Iată și IK4-ul de pușcăriași (ciudat...acum părea să ducă oameni liberi în locul lui B32EIY care este la revizie... sau poate doar așa mi s-a părut mie... un autobuz cu pușcăriași ar trebui să aibă măcar un polițai în interior, nu?) din alt unghi:
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 12:29:09 Titlul subiectului: |
30510 |
|
Ce viață eroică a avut #611 de e atât de celebru? Cand a avut ultima cursă de călători? Aproape am uitat cum arăta interiorul de IK4. Autobuzul ăsta e ca o capsulă a timpului, încă mai păstrează o mostră de anunț modern, pe autocolant și nu imprimat cu șablonul. Designul respectiv a fost implementat cred după anul 1987, modern, funcțional. Dacă întoarcem poza cu 90 de grade, din săgețile respective se obține un “M” stilizat – i-ar fi stat bine la metrou.
Sistemul de afisare a liniei în ramă metalică se mai păstrează pe liniile de troleibuze care mai au DAC-uri.
Interesant panoul de la șofer, original din fabrică, cu inscripția care spune ceva de “…siguranța dumneavoastră”, probabil reclama la fabrica de geamuri din Pancevo. Mereu am crezut că sunt cehoslovace deoarce mi se părea că scrie “Skoda” în loc de “Staklo”
“Nase staklo, vase sigurnost” – “Sticla noastră, siguranța dumneavoastră” ?
Legat de uși, nu numai designul acestora a fost copiat la DAC-uri, ci tot ansamblul respectiv – uși, bare de acționare, șina de alunecare, cilindrii. Așa cum s-a spus mai sus, datorită unor deficiențe, cilindrii de acționare au fost mutați sus, deasupra ușilor. Până la urcarea lor deasupra, calatorii care stateau pe locurile de pe roata, își odihneau picioarele pe capacele de vizitare a cilindrilor. Referitor la mutarea sistemului pe DAC, la troleibuxe ușile se trânteau la deschidere și închidere datorita unei alte abordări la cilindri: pistonul era legat la bara pivot printr-o bară intermediară, cilindrul fiind așezat invers decât normal, pentru o acționare directă. Lucrul ăsta l-am văzut de multe ori pe 76, când circulau cu capacul scos la prima ușă. Din cauză că se trânteau de caroserie, au fost montate niște opritoare in podea, ca ușile să nu mai loveasca marginea cadrului. Sistemul a suferit câteva modificări odată cu apariția DAC Tandem – uși cu geam îngust și înalt, cu ramă în jurul chederului și colțuri mai puțin rotunjite – și ulterior generația de DAC după 1987: geamul ușii cu colțuri mai fin tratate, ghidaje de alunecare îngropate în suportul cutiei cu cilindri, etc. Am cam deviat de la subiect, dar era un aspect de explicat. Nu știu dacă IK 4 nu a fost copiat și el la rândul lui după vreun alte modele de autobuze, deoarece designul ușilor se regăsește la foarte multe mărci.
(Apropos de copiere, vezi primele V2A, V2B cu uși tip Tatra!)
De interiorul vehiculului, ce să zic, placare cu melamină. Prelungirea de la cabina șoferului e “opera” URAC – de prin 1988 începuseră să-și închidă cabina, dar foloseau tot jumătatea de ușă pentru călători. După aia au descoperit avantajul celeilalte jumătăți, pe care o țineau blocată.
Sper să fie păstrat pentru un viitor Muzeu al Transporturilor.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Mie 16 Aug 2006 10:31:40 Titlul subiectului: |
31144 |
|
Revin cu observatii pe marginea pozelor cu 611
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1433
Daca va uitati la poza 0611-000-037, vedeti ca stilpul dreapta al usii 2 e ruginit(/rupt) in coltul superior, iar tabla acoperisului un pic mai in fata este reparata (prost). Asta a fost punctul slab al IK4 venite dupa 1979. Asa cum spuneam intr-un post mai vechi, primele loturi de IK4 (cele cu masca frontala cu ornamente paralele, metalice) au avut sasiul format patrat, ceea ce-l facea mult mai rezistent. Dupa '79 s-a trecut la profil U, mult mai slab pentru conditiile de incarcare din Bucurestiul acelor vremuri.
Lampile spate - originalul IK 4 - erau in numar de 3 + element reflectorizant (exact ca in poza cu 1134). Semnalizare, pozitie/frina si mers inapoi. 611 le avea la fel in '92-'94, apoi - ultima data cind l-am vazut (aprox '99) - fusese modificat cu 4. In partea dreapta, spate, (aprox pe locul unde in pozele cu 1134 apare inscriptionata limitarea de viteza la 70 km/h) era montata inscriptia IK 4 - identica celei ramase pe masca frontala la 611.
Locasul indicatorului de linie spate nu a existat original. A fost adaugat ulterior (dovada si gaura data direct in tabla si firul atirnind neprotejat). Indicatorul lateral spate original era similar ca sistem celui fata (rulou de pinza), intr-o cutie neagra, dar s-a renuntat la el imediat dupa desfiintarea taxatoarelor. Cabina taxatoarei era pozitionata pe locul ultimului scaun spate dreapta, imediat inaintea usii 3. Cind l-am admirat pe 611 prima data in interior (1990?) inca mai avea cabina taxatoarei ! A fost eliminata ulterior - vedeti si culoarea diferita a tabliilor ultimului scaun.
Confirm ceea ce a scris Kappa. Protectiile de plastic din poza 0611-000-078 au fost originale si aveau scopul de a preveni formarea curentilor de aer si intrarea ploii atunci cind geamul era deschis. Toate IK 4 au avut geamuri culisante numai pe partea stinga.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 01 Sep 2006 03:42:42 Titlul subiectului: |
32383 |
|
Și iarăși B-03-DWH...
Oare unul din cele 3 Ik4 particulare care circulă prin București nu ar putea fi cumpărate și modificate de RATB pentru muzeu? Totuși, cred că #611 este cu mult mai ,,original" decât cele 3 Ik4 private.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 02 Sep 2006 00:05:46 Titlul subiectului: |
32463 |
|
Citat: | Radiatorul este montat sub șofer, iar ventilatorul de la radiator este acționat hidraulic! | Că radiatorul e sub cabina șoferului o știam, dar acționarea hidraulică a ventilatorului la un autobuz fabricat înainte de 1980 . Mă mir. Chiar așa idei inovatoare au avut iugoslavii? Nu cumva e vorba de un ax mai lung care trece pe sub puntea față pentru a ajunge la ventilator, pe acel ax aflându-se, eventual, un ambreiaj pentru ca ventilatorul să nu se rotească tot timpul?
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Sep 2006 11:18:22 Titlul subiectului: |
32560 |
|
Citat: | Radiatorul este montat sub șofer, iar ventilatorul de la radiator este acționat hidraulic! | Nu are nici un ax ci este hidraulic avind o pompa hidraulica indentica cu cea de la servodirectie.
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Sep 2006 17:46:35 Titlul subiectului: |
33257 |
|
Un IK4 prins la Piata Sudului
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Sep 2006 18:47:28 Titlul subiectului: |
33262 |
|
Este al unui teatru.
Imi pare rau dar nu am retinut care.
Scrie pe tablita din parbriz.
L-am vazut si eu de cateva ori pe Turnu Magurele, Luica, Obregia.
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Mie 18 Oct 2006 18:04:15 Titlul subiectului: 7777777 |
36060 |
|
Pentru cei care nu l-au remarcat, avem niste poze de ik-4 la pagina dedicata transportului in comun din Pitesti, din anii 60 pina astazi :
http://forum.tramclub.org/viewtopic.php?t=1284
Multumesc lui Razvan, sofer de autobuz la Ploiesti, si lui Stefan (stfp) pentru aceste poze.
|
|
Sus |
|
|
|