|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Aug 2006 17:03:46 Titlul subiectului: Autobuzele BMC BELDE 220 SLF ale TRANSBUS Buzau |
31549 |
|
La Buzău s-au cumparat in leasing 10 autobuze BMC, merg pe liniile 2, 6, 7, 8...
Sunt cam nefinisate, mie nu-mi plac, dar mai bine decit dubele...
1. B54BJO
2. B54BJV
3. B54BJS
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.77 kb |
Vizualizat: |
de 42148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.33 kb |
Vizualizat: |
de 40705 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.88 kb |
Vizualizat: |
de 40705 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Aug 2006 17:12:13 Titlul subiectului: |
31554 |
|
Cu toate ca dubele plecau din spatele lor cu 4 calatori, autobuzele plecau de la cap de linie cu cel putin 10 calatori.
1. B54BJZ
2. B54BJU
3. B54BJV
4. B54BJX
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.56 kb |
Vizualizat: |
de 42136 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.47 kb |
Vizualizat: |
de 40702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.78 kb |
Vizualizat: |
de 40702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.37 kb |
Vizualizat: |
de 39400 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 28 Aug 2006 09:13:41 Titlul subiectului: xyvdvydvyvdvdsv |
31963 |
|
Da, s-au adus 10 autobuze BMC. Se pare că urmează încă un lot.
Autobuzele sunt 100% low-floor. Buzăul ia fața multor orașe de provincie prin aceste autobuze. Nu sunt ele cine știe ce tehnologie de ultimă oră, dar pentru Buzău sunt de-a dreptul S.F. Biletul costă 5.000 lei vechi, în condițiile în care biletele la dube costă 10.000, și cu toate că foarte mulți oameni se reorientează către autobuze, există încă destui nătărăi care urcă și în dube, bănuiesc că din cauza faptului că dubele opresc, la cerere, oriunde e voie sau nu. Eu unul i-aș vâna pe pe dubari pe chestia asta și i-aș elimina unul câte unul....
Afișajul este "clasic", plexiglas imprimat cu rutele respective. M-a uimit că aveau numere definitive de București, de forma B-54-xxx, deci nu numere provizorii.
Faza cu 100% low-floor este extrem de forțată, fiindcă în partea din spate "low-floor" se rezumă la zona scărilor și la un culoar foarte strâmt, mai strâmt chiar decât cel de la Roman-urile 111 care te "ghidează" printre roțile spate către față. Sunt și niște scaune în zona lunetei spate însă sunt atât de sus încât accesul la ele cred că se face numai dacă ai cordelină și echipament special de alpinism. Chiar mă amuză ideea, să văd niște autocolante pe autobuz: "Accesul la locurile din spate este permis vara doar călătorilor bine antrenați și echipați, Iarna - Acces interzis"...
Unul dintre ele avea niște mici probleme astăzi, că venise un autobuz de intervenții/asistență pe care nu l-am mai văzut până acum. E vorba de un Ikarus (ex-)280, căruia îi fusese înlăturată remorca, iar în locul articulației era sudată o tablă.
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 28 Aug 2006 15:32:39, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 28 Aug 2006 10:50:44 Titlul subiectului: |
31966 |
|
Catalin Ghita a scris: | M-a uimit că aveau numere definitive de București, de forma B-54-xxx, deci nu numere provizorii. Autobuzele par noi, însă numerele alea mă pun pe gânduri, or mai fi circulat pe undeva?!? | Numerele doar cu cifre si data expirarii sunt numere temporare pentru vehicule la care nu s'au platit taxele vamale. Taxele sunt incluse in costul masinii si sunt platite odata cu ratele la leasing. La terminarea platilor, masina trece in proprietatea cumparatorului, care si-o inmatriculeaza pe numele sau, iar atunci i se pun numere normale.
Exista insa si societati de leasing care furnizeaza masini cu taxele platite. Acestea au numere normale, dar nu sunt proprietatea cumparatorului decat la achitarea ultimei rate.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 29 Aug 2006 13:51:30 Titlul subiectului: |
32069 |
|
Să revenim acum și cu ceva poze.
Iată două dintre aceste BMC-uri. Tare mă tem că turcaleții, care sunt agreați și de UE și de NATO, ne vor "umple" de astfel de "minunății"... Eu unul, între BMC și MAZ aș prefera MAZ-ul, cel puțin ca design... Nu credeam să spun asta...
1. B54BJV
2. B54BJY
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.06 kb |
Vizualizat: |
de 41991 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.66 kb |
Vizualizat: |
de 41990 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 29 Aug 2006 13:58:52, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 29 Aug 2006 13:53:32 Titlul subiectului: |
32070 |
|
Acum un altul, B54BJN, văzut și din spate, plus un detaliu cu poziționarea scaunelor din spate... Sunt chiar curios, la ce "cotă"or fi...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.67 kb |
Vizualizat: |
de 41686 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.7 kb |
Vizualizat: |
de 41686 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.21 kb |
Vizualizat: |
de 41686 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 19 Iun 2008 09:05:08 Titlul subiectului: |
94747 |
|
"Vechile" autobuze BMC 220 au fost redistribuite pe linii considerate mai periferice, gen 3.
Iata-l pe B54BJY, cu care am mers azi dimineata la gara.
Poza 5 prezinta un aspect care pe mine m-a amuzat, "instructiunile" pentru calatori pentru cazurile de urgenta.
Imi si inchipui cum in cazul unui nedorit eveniment calatorii panicati citesc si executa pas cu pas instructiunile alea:
"Scoateti capacul rosu"
"OK, l-am scos"
"Scoateti capacul gri"
"OK, l-am scos"
"Spargeti geamul cu ciocanul"
"OK, l-am spart"
"Iesire de siguranta"
"Aha, acum sa iesim..."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.48 kb |
Vizualizat: |
de 37517 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.95 kb |
Vizualizat: |
de 37517 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.17 kb |
Vizualizat: |
de 37517 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.8 kb |
Vizualizat: |
de 37517 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.41 kb |
Vizualizat: |
de 37517 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 20 Iun 2008 10:15:22 Titlul subiectului: |
94819 |
|
Desi cu numai cateva zile in urma erau mandria flotei, acum "vechile" BMC 220 au fost trimise la munca in folosul comunitatii pe linii precum 2 si 3.
Ma deranjeaza faptul ca nu se confectioneaza placi de indicare a rutei pentru toate liniile, ma refer la placi cu dimensiunea normala, care sa fie montate la locul special prevazut...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.41 kb |
Vizualizat: |
de 37480 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.24 kb |
Vizualizat: |
de 37480 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 24 Iun 2008 10:24:57 Titlul subiectului: |
94962 |
|
Unele dintre autobuze au inceput deja sa fie "tunate" dupa bunul (mai degraba prostul ~) gust al soferilor.
Bunaoara, B54BJN a primit tot felul de "desene", adevarate opere de arta tribala, care mai de care mai oribile si inestetice.
Am pus, pentru comparatie, 2 astfel de autobuze, cel mazgalit si unul inca in stare civilizata...
Colac peste pupaza, azi-dimineata auzul mi-a fost imputit de manelele care urlau de mama-focului din boxele din salon, diversii tigani care "interpretau" teme "clasice" ale genului facandu-mi o sila de nedescris...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.99 kb |
Vizualizat: |
de 37444 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.54 kb |
Vizualizat: |
de 37444 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 16:56:53 Titlul subiectului: |
95021 |
|
Dar pentru a face aceste "tunari" nu iti trebuie permisiunea directorului sau a unui superior? Sau poti face de capul tau ce vrei cu autobuzul pe care il ai in primire si il conduci? Totusi, autobuzul nu este proprietatea ta personala ca sa iti permiti sa faci ce vrei cu el.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 31 Iul 2008 12:46:52 Titlul subiectului: |
96476 |
|
Legea nr. 102/ 2006 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.109/2005 privind transporturile rutiere
74. La capitolul XI, înaintea articolului 65, se introduc articolele 641 și 642, cu următorul cuprins:
Art. 642 Dotarea cu limitatoare de viteză este obligatorie pentru autovehiculele ori ansamblurile de vehicule pentru transport marfă a căror masă totală maximă autorizată este mai mare de 3,5 tone și pentru autovehiculele pentru transport persoane cu mai mult de 9 locuri inclusiv cel al conducătorului auto.”
Iată că Transbus Buzău, prin aducerea autobuzelor BMC în 2006, respecta încă de pe atunci această cerință.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.06 kb |
Vizualizat: |
de 37231 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.35 kb |
Vizualizat: |
de 37231 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.98 kb |
Vizualizat: |
de 37231 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.8 kb |
Vizualizat: |
de 37231 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 21 Aug 2008 12:37:23 Titlul subiectului: |
97220 |
|
O surpriză plăcută pentru mine, în timp ce călătoream cu un autobuz BMC220, Dragoș mi-a atras atenția că șoferul avea lipită în cabină o poză făcută de mine, mai demult, exact respectivului autobuz!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.98 kb |
Vizualizat: |
de 37145 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.66 kb |
Vizualizat: |
de 37145 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 12 Mai 2009 09:28:20 Titlul subiectului: |
110779 |
|
Spre surprinderea mea, s-a inceput montarea de ecrane LCD si in cele 10 autobuze BMC 220 care pana acum nu dispuneau de asa ceva.
S-or pregati sa implementeze mult laudatul sistem de afisare/informare pe care se laudau ca vor sa-l faca cu bani din fonduri europene?!?
Pozele de fata sunt facute in interiorul lui B54BJX.
Pe ecrane rula un demo, ceva videoclipuri subtitrate intr-o limba asiatica iar pe banda de jos erau reclame la furnizorul de ecrane.
Ca o paranteza, acest autobuz prezenta o uzura pronuntata a covorului de uzura in dreptul usii II si spre surprinderea mea "reparatia" s-a facut in cel mai pur "DAC-style", fasii de tabla ruginita ca vai de ele, prinse, cred, tot cu cuie
Si autobuzele astea n-au decat 3 ani!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.2 kb |
Vizualizat: |
de 36525 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.32 kb |
Vizualizat: |
de 36525 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 12 Mai 2009 10:32:21 Titlul subiectului: |
110784 |
|
Schimbarea mochetei nu este o operatiune prea usoara. Zic acest lucru fiindca, pe vremea cand eram la Piatra-Neamt am asistat la o astfel de operatiune, efectuata pentru remorca unui 117UD. Mocheta respectiva era roasa excesiv in zonele de trafic intens (adica in dreptul celei de-a patra usi si pe culoarul dintre ghereta taxatoarei si articulatie). Pentru schimbare s-au demontat toate scaunele pentru pasageri, s-au scos ornamente, capacele de vizitare, barele de sustinere si ghereta taxatoarei. A fost o munca colosala si obositoare (imi amintesc ca din exces de zel s-au mochetat si aparatorile interioare ale axei C cu toate ca modelul original nu prevedea asa ceva). Mocheta utilizata era un cauciuc asemanator ca forma si culoare cu varianta originala insa mult mai gros si mai rezistent. Am relatat aceasta scurta poveste din doua motive:
-exista o ideologie potrivit careia, unele autobaze din tara prefera sa carpeasca podelele cu fasii din benzi laminate sau profile metalice decupate dupa necesitate (Galati, Buzau, Bacau, Vaslui...) pe cand in cadrul altora (Piatra-Neamt) se schimba mocheta pe o suprafata mare, de multe ori cu materiale rezistente si asemanatoare cu cele originale.
-inlocuirea corespunzatoare a unei portiuni de mocheta implica - de cele mai multe ori - decuparea si desprinderea zonei afectate, fapt ce ar implica demontarea unor echipamente interioare. Aceasta activitate ar dura prea mult si din acest motiv se prefera "carpirea superficiala" a zonelor afectate.
Pe de alta parte, dupa cum a sesizat si colegul nostru Catalin Ghita, materialul protector al podelei BMC-urilor din Buzau este de proasta calitate daca a ajuns sa cedeze dupa numai trei ani! Un contra-exemplu ar fi podelele troleibuzelor Astra-Ikarus de la Galati, care continua sa reziste si in prezent! Banuiesc ca asamblarea s-a facut la repezeala, iar o parte din materialele utilizate nu sunt de calitatea potrivita scopului destinat.
Referitor la tunare: se pare ca fiecare autobaza are "cate ceva de spus", si de cele mai multe ori, acest aspect depinde de conducere. Autobuzele vechi au fost tunate in fel si chip, imi amintesc ca la Galati, ultimele "racnete" au fost GGI (Rocar U 312 B) si FPV (DAB), inzorzonate cu tot felul de autocolante si materiale stridente. Se zice ca exista o "limita a bunului simt care sa nu stanjeneasca ochiul", adica decoratiile si elementele de personalizare sa nu iasa prea tare in evidenta insa mereu exista exceptii...
Am vazut si la Bucuresti, si la Bacau, si la Piatra-Neamt astfel de exemple.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 12 Mai 2009 11:23:00 Titlul subiectului: |
110788 |
|
Am vazut ca se pot inlocui si bucati mai mici din covorul de uzura intr-un mod mai tehnic si mai estetic, in sensul ca se decupeaza o suprafata de forma regulata - de obicei dreptunghi - se pune in loc o bucata noua cu aceeasi forma, dar cu laturile mai mici cu cam 5 mm fata de bucata uzata.
In acel rost de cativa milimetri se introduce un mastic, ceva de genul asta, care adera la bucata nou atasata si la restul linoleumului, etansand acel contur.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 22 Oct 2009 14:57:56 Titlul subiectului: |
118792 |
|
Criza isi spune cuvantul si la Buzau, unele firme au renuntat la reclamele afisate pana nu demult pe autobuzele Transbus...
Iata un autobuz care inca mai poarta reclama si alte doua carora le-a fost dezlipit autocolantul publicitar. Pe alocuri se vad urme ale adezivului folosit pentru autocolante, adeziv care nu a fost indepartat total.
In poza 3 vedeti, in fata autobuzului, un "mijloc de transport" care, conform unor definitii cretine, ar putea sa fie asimilat microbuzului , ca doar 4 roti are, daca "conlocuitorii" biciuiesc mai tare bidiviul s-ar putae sa "prinda" si 25 km/h, minim 9 scaune (eventual de furat) se pot gasi si monta, deci...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.27 kb |
Vizualizat: |
de 35610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.29 kb |
Vizualizat: |
de 35610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.37 kb |
Vizualizat: |
de 35610 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 18 Feb 2011 13:11:50 Titlul subiectului: |
140137 |
|
Afisajul autobuzelor BMC 220 este mai "primitiv", in sensul ca nu este digital/electronic, ci consta intr-o placa de plexiglas alb/translucid, inscriptionata, iluminata de un tub fluorescent plasat in lacasul special destinat din partea superioara a partii frontale a autobuzului.
Poate n-ar strica sa li se monteze si lor afisaje electronice...
... dar ti-ai gasit... la Buzau?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.76 kb |
Vizualizat: |
de 33720 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 19 Apr 2011 20:56:58 Titlul subiectului: |
142741 |
|
Unul dintre BMC-urile 220 a primit o reclama care-l acopera integral, schimbandu-i total aspectul estetic, devenind din portocaliu ... visiniu.
Este vorba de B54BJN, primul autobuz buzoian care isi schimba atat de radical infatisarea in urma reclamei aplicate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.94 kb |
Vizualizat: |
de 33331 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.57 kb |
Vizualizat: |
de 33331 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Apr 2011 10:18:52 Titlul subiectului: |
142757 |
|
Catalin Ghita a scris: | Afisajul autobuzelor BMC 220 este mai "primitiv", in sensul ca nu este digital/electronic, ci consta intr-o placa de plexiglas alb/translucid, inscriptionata, iluminata de un tub fluorescent plasat in lacasul special destinat din partea superioara a partii frontale a autobuzului.
Poate n-ar strica sa li se monteze si lor afisaje electronice...
... dar ti-ai gasit... la Buzau?!? |
Îmi place că nu apar doar capetele de linie și un "punct" de pe traseu, ci mai multe "puncte".
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 24 Apr 2012 14:45:14 Titlul subiectului: |
155301 |
|
Autobuzele BMC 220 au primit de cateva zile numere definitive de Buzau, "vechile" numere de leasing B-54BJx fiind inlocuite cu unele de forma BZ-07-Yxx.
La orele la care tranzitez eu orasul nu am putut face poze si nici identifica mai clar numerele si a stabili corelatia dintre numerele vechi si cele noi, dar ma voi stradui sa o fac.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 07 Mai 2012 13:58:17 Titlul subiectului: |
155554 |
|
Asa cum spuneam si mai sus, autobuzele din prima serie au primit numere definitive de Buzau, vedeti aici 2 poze exemplificative.
Din pacate stau foarte putin prin oras, nu am avut ocazia sa surprind toate cele 10 autobuze, ca sa incerc sa stabilesc corelatia dintre numerele vechi si cele noi.
Ca o mica paranteza, autobuzele astea au inceput sa-si tradeze cei 6 ani (deja!) rulati pe "strazile" din Buzau, troncane si bocane in timpul mersului, iar amenajarile interioare sunt destul de uzate, in special covoarele de uzura (linoleum-ul) si tapiteria scaunelor.
Mai deranjant decat asta e ca "micile" reparatii se fac "DAC-style", adica, pentru a "prinde" capetele linoleum-ului care se desprind, "mesterii" fixeaza in podea, prin cuie (sau horsuruburi), niste table ordinare, ruginite, care dau un aspect destul de neplacut, treaba asta e vizibila si deranjanta in special in zona usii 2, dar si in zona usii 1. Probleme similare au aparut si la noile BMC 250, doar ca acolo, probabil fiind inca in garantie, reparatiile sunt facute mai ingrijit.
Oare nu gasesc pe plan local o firma d-astea care se ocupa cu montatul linoleum-ului care sa faca niste reparatii profesionale?!?.
L.E.: Chiar urmarind acest topic, vedem ca BZ07YBG este fostul B54BJN.
Tot din observatiile mele, BZ07YBE este fostul B54BJV.
Un alt numar de inmatriculare remarcat este BZ07YBF, da' nu stiu carui numar vechi ii corespunde.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.87 kb |
Vizualizat: |
de 31113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.34 kb |
Vizualizat: |
de 31113 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 18 Dec 2012 16:15:23 Titlul subiectului: |
161072 |
|
Prin amabilitatea lui Nicusor Dogaru, iata corespondenta numerelor vechi/noi ale celor 10 autobuze BMC 220 ale Transbus Buzau:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.05 kb |
Vizualizat: |
de 29955 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 27 Apr 2017 15:05:05 Titlul subiectului: |
189866 |
|
La aproape 11 ani de la aducerea lor, autobuzele BMC220 SLF își fac treaba cu brio; în ciuda suspiciunilor inițiale s-au dovedit destul de bune și fiabile, în opinia mea sunt mult, mult, peste Maz-uri.
Îl vedem pe BZ07YAZ , fostul B54BJL.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
392.58 kb |
Vizualizat: |
de 21862 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 06 Sep 2018 09:45:33 Titlul subiectului: |
196340 |
|
Au fost niște autobuze neașteptat de bune... dar a venit timpul să ne părăsească...
https://www.buzoienii.ro/10-autobuze-12-ani-vechime-decizie-a-conducerii-trans-bus/
"Sunt acum cele mai vechi autobuze din Buzău.
E vorba de cele zece autobuze BMC de culoare portocalie, fabricate în Turcia.
Au fost achiziționate de Trans-Bus în 2006, deci au deja doisprezece ani.
Perioadă în care au circulat adesea pe un carosabil deficitar, lucru care le-a accentuat uzura.
Motiv pentru care li se pregătește ieșirea la pensie.
„Două au fost deja trase pe dreapta și sunt folosite doar pentru piese de schimb. Cu alte două vom proceda similar până la finele anului. Mai rămân șase pe care le vom scoate treptat de pe trasee, urmând să aibă statut de rezerve, adică se le folosim atunci când apar probleme tehnice la autobuzele VDL și la cele Mercedes”, a anunțat Gică Toader, director Trans-Bus.
Cel mai probabil „portocaliile” vor fi direcționate în perioada următoare pe traseele extraorășenești: 2 (Mărăcineni, Săpoca), 11 (V. Pașii) și 12 (Gălbinași).
Ele vor fi scoase la pensie în momentul în care la Buzău vor ajunge cele 19-20 de autobuze electrice, achiziționate de Guvern respectiv Primăria Buzău cu fonduri europene.
În flota Trans-Bus mai există 20 de autobuzele BMC de culoare galbenă (cu albastru), achiziționate de Trans-Bus în 2008."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 703 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 23:27:35 Titlul subiectului: |
200171 |
|
Toate autobuzele BMC (30):
BZ 07 YAY
BZ 07 YAZ
BZ 07 YBA
BZ 07 YBB
BZ 07 YBE
BZ 07 YBF
BZ 07 YBG
BZ 07 YBH
BZ 07 YBI
BZ 07 YBJ
BZ 85 VDW
BZ 85 VEX
BZ 85 VFD
BZ 85 VFG
BZ 85 VFI
BZ 85 VGC
BZ 85 VGN
BZ 85 VGT
BZ 85 VGX
BZ 85 VGY
BZ 85 VHW
BZ 85 VJL
BZ 85 VJO
BZ 86 VJS
BZ 85 VJW
BZ 85 VJZ
BZ 85 VKC
BZ 85 VKJ
BZ 85 VKN
BZ 85 VJY
BMC-urile se descurcă destul de bine și în continuare, încă pot fi văzute la stradă aproape toate BMC-urile (inclusiv cele de primă serie).
Descriere: |
YBG pe platforma de spălătorie după ce a revenit din conservare (25.03.2019) |
|
Mărime fișier: |
105.4 kb |
Vizualizat: |
de 17658 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|