Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Apr 2020 03:35:10 Titlul subiectului: |
206778 |
|
Nu înțeleg sincer ce ai cu Skoda și Solaris. Sunt 2 companii foarte bune,cu produse livrate in Romania, Polonia, Germania, Italia, Cehia, Ungaria, etc. Și ai fi surprins sa afli că sunt troleibuze Solaris in Germania, mai exact in Eberswalde. Vrei sa vezi orașe pline de troleibuze Skoda/Solaris? Te invit in Budapesta, Timișoara, Salzburg, Lublin, Riga, Tallinn, Vilnius, Bologna.
Si normal că nu o sa le vezi la americani și japonezi, aia au alte standarde la autobuze și troleibuze. Solaris produce vehicule pentru piata din Europa în general, pune un autobuz din State și unul din Japonia lângă un Urbino, sau Mercedes, sau MAN, o sa vezi diferențe imense.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1366 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 24 Apr 2020 08:29:35 Titlul subiectului: |
206779 |
|
Baverescu e Gica contra! Sincer e ca si cand spui de ce americanii au camioane si nu masini....pai nu poti compara! La ora actuala din punctul meu de vedere sunt cele mai fiabile. Chiar daca reteaua din Brasov este veche eu nu cred ca vor fi probleme. Un lucru este cert: vor fi 26 bijuterii, ceea ce inseamna in logica mea pastrarea a ceea ce este acum ca infrastructura. Daca o sa-i placa primarului si mai achizitioneaza 25 buc atunci cred ca va veni chiar si o renovare a retelei si poate(cu putina sansa si o prelungire a retelei pe elemente vestice pana in Livada Postei. Din ce vad in pozele cu troleibuzele in teste, au in memorie toate traseele(14 fabrica de var....nici n-am stiut ca exista asa ceva). Revenind la Baverescu, iti va fi putin greu dar te vei obisnui cu ele )
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 24 Apr 2020 21:18:35 Titlul subiectului: |
206796 |
|
Vorbiți voi care nici nu sunteți nativi din Brașov și nici nu locuiți in Zonă.
Dacă-i place primarului, ce glumă. Adică ce gusturi să aibe un manelist din buruienești cu 4 clase? nici cât Becali. Când Ghișe vroia să cumpere autobuze ăsălalt se opunea, zicea așa cum zic eu acum că sunt destule. Și erau abia vreo 140 mașini în total, 3/4 dacuri nu 400 ca acum.
MAI PROȘTI DECÂT SĂ CUMPERE TROLEE ȘI SĂ LE TRIMITĂ PE TRASEE FĂRĂ REȚEA NICI NU SE PUTEA, E UN RECORD MONDIAL, CHIAR UNIVERSAL. Să mergi cu motorul auxiliar câte 7-8 km la fiecare tur plin cu călători în pantă. Cum să te țină bateria când ai iarna incălzirea pornită, o grămadă de electronică pornită și să mai mergi și în sarcină.
Nu va fi vreodată troleu pe 14, evident, niciodată nu a fost și e o fantomă și nici nu e rețea deloc pe acel traseu, asta ca o precizare.
Noroc mare că e Orban din Brașov că infunda zeus pușcăria vreo 10 ani ca Mazăre nu glumă.
Și nu sunt bijuterii, sunt mașini inutile luate pe imprumut greu care va trebui plătit deși economia se contractă cu vreo 10% din cauza crizei.
Dacă sunt doar pe post de bijuterii înseamnă că e nevoie de noi angajati la Ratbv ca să le șteargă de praf și să le țină in conservare nu care cumva să se julească prin trafic.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1366 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 24 Apr 2020 23:18:29 Titlul subiectului: |
206798 |
|
Te uiti prea mult la antena3! Eu zic ca oricum e tardiv! Brasovul avea nevoie de o astfel de investitie. Sunt conctient ca pe fantasmagoricul 14 nu vor circula, dar, vazand pozele, insemana ca ele au la turela salvate toate traseele! In concluzie: daca nu vor face fata pe 1,2 si 6 asa cum sunt programate ori vor ”cere” o retea pe segmentul Castanilor- Livada Postei ori daca nu vor putea zburda pe 3, un eventual 4(ca nu cred ca e prea solicitat), 7,8,10,30,32,33! Imi pare rau pt tine dar va trebui sa traiesti cu ele. Eu zic ca aceasta achizitie inseamna salvarea sistemului de troleibuz la Brasov, iar daca aceasta achizitie se va extinde si cu alte 25 de troleibuze atunci extinderea unei retele este iminenta! Daca nu, ne bucuram de ele si pe ce exista!
|
|
Sus |
|
|
CA 205
Data înscrierii: 04/Noi/2017 Ultima vizita: 24/Iul/2022 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2020 15:55:20 Titlul subiectului: |
206804 |
|
Nu ai ce ii face! Am vazut si celelalte mesaje ale lui de pe acest froum. Din pacate e o cauza pierduta. Cele 26 de troleibuze Solaris achizitionate au fost cea mai buna investitie de pana acum. Cum sa spui ca sunt SH de la Varsovia??? Arata genial si sunt cele mai moderne trolee din tara la momentul actual. Nu te mai uita atata La Antene si la RTV.
S-a stabilit deja ca aceste troleibuze vor merge pe traseele existente, unde exista retea! Nu pe trasee exclusiv de autobuze.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Lun 04 Mai 2020 13:29:14 Titlul subiectului: |
206904 |
|
Primul troleibuz Solaris a ajuns la Brașov
Astăzi, 4 mai, primul troleibuz produs de firma poloneză Solaris Bus & Coach S.A., dintre cele 26 achiziționate cu finanțare prin POR 2014-2020, urmare a proiectului “Achiziția de mijloace de transport public – troleibuze” depus de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației (MLPDA) în parteneriat cu Municipalitatea, a ajuns la Brașov. Troleibuzele model „Solaris Trollino 18“, de 18 metri, articulate, au o capacitate de 137 de călători, dintre care 40 pe scaune. Acestea sunt dotate cu sistem de informare a pasagerilor cu tracking GPS și anunțarea stației următoare, două unități de aer condiționat pentru pasageri și una pentru șofer, două display-uri pentru anunțuri și reclame, patru validatoare, prize USB pentru încărcarea telefoanelor și altor dispozitive mobile, wifi.
Vehiculele sunt dotate cu acumulator, care oferă o autonomie de minimum 5 kilometri în lipsa contactului cu linia de electricitate, lucru ce le va permite să folosească energia din baterii în zonele în care nu există rețeaua electrică necesară. Troleibuzele oferă accesibilitate persoanelor cu handicap locomotor, prin înclinare laterală (spre dreapta) cu o diferență de nivel de 7 centimetri. Articulația este controlată electronic, iar sistemul de propulsie este furnizat de Skoda, motorul având minimum 240 kW (aproximativ 320 cai putere). Viteza maximă a fiecărui troleibuz poate fi de 75 km/h, dar fiecare vehicul va avea un limitator de viteză ajustabil (ASL) astfel încât să nu depășească viteza de 55 km/h. Troleibuzele au culoarea verde, la fel ca autobuzele noi din flota RATBV.
Astăzi a ajuns la Brașov primul troleibuz produs de către firma Solaris din Polonia, iar până în luna iulie toate cele 26 vor fi la Brașov. Aceste troleibuze vor asigura legătura dintre 4 cartiere ale Brașovului, Astra – zona Saturn, Valea Cetății, Triaj și Tractorul, cu centrul istoric. Pe lângă aceste troleibuze, achiziționate din fonduri europene cu sprijinul Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, din această săptămână vor începe să vină, etapizat, și cele 32 autobuze electrice produse în Cehia. Sperăm ca aceste investiții în creșterea calității serviciului de transport în comun, prin utilizarea troleibuzelor și autobuzelor electrice, să fie încă un motiv pentru brașoveni și turiști să opteze pentru acest sistem de transport, modern și prietenos cu mediul ”, a declarat primarul George Scripcaru
Cele 26 de troleibuze care vor fi achiziționate în cadrul proiectului vor deservi liniile 1, 2, 6 și 31 din municipiu. Alegerea acestor trasee are la bază necesitatea extinderii transportului electric pe rute care nu sunt 100% electrificate, urmărind să se realizeze: diminuarea poluării în zona centrală a orașului (până în Livada Poștei), unde se înregistrează cele mai mari volume de trafic, iar transportul public este asigurat în prezent exclusiv cu autobuze convenționale; activarea unui tronson de rețea aeriană neutilizat în prezent (Str. Zizinului) și creșterea gradului de utilizare a altor tronsoane slab deservite de troleibuze (Str. Hărmanului, Bd. Muncii); diminuarea costului ridicat de operare al transportului cu troleibuze (12,49 lei/km).
Valoarea achiziției este de peste 92 milioane lei inclusiv TVA, din care 2% reprezintă contribuția Municipiului Brașov și 98% fonduri nerambursabile.
Sursa: https://www.brasovcity.ro/ro/stiri_pe_larg/4074/Primul_troleibuz_Solaris_a_ajuns_la_Bra%C8%99ov
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.12 kb |
Vizualizat: |
de 11948 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
228.83 kb |
Vizualizat: |
de 11948 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 04 Mai 2020 17:26:21 Titlul subiectului: |
206908 |
|
Pacat de infrastructura aeriana ce le așteaptă. Ar fi trebuit și o modernizare a rețelei înainte ca acestea sa ajungă
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 9944 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Mai 2020 20:24:16 Titlul subiectului: |
206910 |
|
Cat ar fi costat o modernizare, ca la carte, a retelei de contact ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 04 Mai 2020 20:44:27 Titlul subiectului: |
206912 |
|
La Cluj merg fără probleme pe rețeaua veche de zeci de ani.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Lun 04 Mai 2020 23:08:08 Titlul subiectului: |
206917 |
|
Câteva poze preluate de pe pagina de Facebook RATBV SA
https://www.facebook.com/150501902285918/posts/518338892168882/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.14 kb |
Vizualizat: |
de 11853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.46 kb |
Vizualizat: |
de 11853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.02 kb |
Vizualizat: |
de 11853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.35 kb |
Vizualizat: |
de 11853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.66 kb |
Vizualizat: |
de 11853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
348.79 kb |
Vizualizat: |
de 11853 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 9944 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Mai 2020 07:08:35 Titlul subiectului: |
206940 |
|
Volvo 65 a scris: | Pacat de infrastructura aeriana ce le așteaptă. Ar fi trebuit și o modernizare a rețelei înainte ca acestea sa ajungă |
Reiau inca o data intrebarea la postarea ta. Cat ar fi costat modernizarea retelei de contact din Brasov ?
Noile troleibuze nu pot merge pe reteaua existenta ? Raspunsul sa fie argumentat.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 06 Mai 2020 18:03:42 Titlul subiectului: |
206960 |
|
Troleibuzele pot funcționa și pe infrastructura existenta, însă nu la întregul lor potențial. La fiecare macaz, încrucișare, separator, acestea trebuie sa reducă viteza. Exista orașe, in străinătate evident, precum Salzburg sau Zürich, in care troleibuzele circula cu viteze asemănătoare autobuzelor.
In ceea ce privește modernizările de la Brasov, Primăria, in PMUD , prevedea 1,4 milioane de euro pentru extinderea rețelei pana la Livada Postei, și 4,1 milioane de euro pentru modernizarea generală a rețelei, însă nu a prevazut și un termen de aplicare pentru acestea
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 08 Mai 2020 09:55:43 Titlul subiectului: |
206982 |
|
Aceste troleibuze au capete de captare moderne. Deci pot trece prin macaze și încrucișări cu viteze mai mari decât actualele troleibuze. A se vedea la Cluj, unde rețeaua are tot elemente vechi și troleibuzele circulă cu o viteză rezonabilă și în zona macazelor.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 08 Mai 2020 15:08:45 Titlul subiectului: |
206986 |
|
Circulă din cauze rețelei la Cluj încet, a nu se înțelege greșit că și cele mai noi de la Cluj au captatoare moderne, dar CTP folosește macaze de acum 30 de ani.
Abia anul trecut au trecut la încrucișări noi...
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 08 Mai 2020 19:18:39 Titlul subiectului: |
206994 |
|
Degeaba au capete de captare moderne cu miezuri de grafit daca reteaua este tot veche. Toate macazele si incrucisarile care se vor monta pentru efectuarea legaturilor intre tronsoanele de retea , vor fi dintre cele care sau dat jos in ultimi 20 de ani.
Asa ca nu va asteptati la viteza foarte mare.
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2020 12:31:33 Titlul subiectului: |
207000 |
|
Știe cineva cât de mult se va "remonta" din rețeaua liniei 6? De ex. în dubla-girație de la Zizinului (ctitoria de mândrie maximă a administrației Brașovne) nu există rețea spre Zizinului. Nici de pe 15 Noiembrie (intersecția cu Calea Bucureștilor) spre Zizinului nu există rețea. Mai ales dacă conectarea și reconectarea se face numai din oprire (probabil) în stații, ar ieși cam mult traseu fără contact. Sau foarte multe opriri pentru reconectări.
Liniile existente (7, 8) vor rămâne cu troleibuze vechi?
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 09 Mai 2020 21:09:35 Titlul subiectului: |
207008 |
|
Pentru linia 6 se vor face legaturile necesare in giratoriile de Gemeni si traversarea necesara dinspre 15 noiembrie spre Zizinului. Nu se stie nimic inca de reteaua necesara in sensul giratoriu de la Onis pt virajul la stanga.
Pentru linia 31 se va face legatura la drepta la Camera de Comert, automat fiind reactivat si tronsonul de retea de pe Iuliu Maniu.
Pentru linia 1 nu se vrea montarea retelei la stanga pentru crearea legaturi dintre 15 Noiembrie si Toamnei. Se vrea ca troleibuzele de pe linia 1 sa mearga pe baterii pana pe Harmanului in statia de la CEC Bank. Dar sar putea totusi sa se monteze reteaua pentru virajul la stanga din 15 Noiembrie in Toamnei.
La capetele de linie(Rulmentul si Saturn) inca nu se stie daca se va mai face vreun peron cu retea.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 10 Mai 2020 09:08:21 Titlul subiectului: |
207014 |
|
La Saturn dacă nu se face încă un peron cu rețea, 6-le va întoarce pe baterii, altfel ar fi un dezastru să bagi și 6 și 8 la același peron... Iar asta cu 1 pe baterii până pe Hărmanului e o nouă aiureala marca RAT... Și nu înțele totuși dacă tot nu se face legătura 15 Noiembrie cu Toamnei, de ce nu vor reconecta la rețea în stația Toamnei. Doar dinspre Toamnei spre Hărmanului este rețeaua liniei 10...
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1366 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 10 Mai 2020 10:26:46 Titlul subiectului: |
207016 |
|
Legatura s-ar putea face prin giratoriu spre str. Toamnei si atunci nici nu ar mai compica traversarea celor 5 benzi pana la statia Toamnei! Sa speram ca, fortati de imprejurari, se vor implementa aceste detalii. Nu cunosc robustetea sistemului de propulsie independent de retea, dar cred ca ele sunt concepute pentru a iesi din anumite zone fierbinti din trafic sau diverse devieri temporare de traseu! Pe termen lung nu prea vad posibilia plimbarea lor pana in Livada Postei! Ori vor fi folosite pe aceste trasee temporar dupa care vor fi trimise catre trasee cu retea!
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 10 Mai 2020 13:29:57 Titlul subiectului: |
207025 |
|
@sorinache96 Mulțumesc pentru răspunsuri.
Din cea ce scrii reiese că troleibuzele vor fi capabile să se deconecteze din mers?
Sau că se vor opri unde li se termină rețeaua?
Altfel 6, fără conexiune la stânga la Onix, dacă nu este capabil să se deconecteze din mers, va trebui să-o facă ori în stația de la Meșotă, ori să se oprească undeva înainte de intersecția de la Onix pentru deconectare.
În cazul lui 31, legătura la dreapta la Camera de Comerț va fi folosită până la Cobco (unde se va deconecta din mers/cu oprire), sau doar până la stația de după colț (unde se va deconecta în timpul debarcării/îmbarcării)?
În cazul linei 1, dacă nu se montează rețea de pe 15 Noiembrie până la Hărmanului fără întrerupere, nu va fi foarte la limită?
Sau bateriile pot mult mai mult decât 5km?
Că în toate cazurile, pe fiecare tură, bateriile vor fi (probabil) complet descărcate și vor trebui încărcate.
Dacă o tură ține 1 oră într-o jumătate de oră trebuiesc încărcate - având în vedere timpul scurt în mod super forțat.
În ritmul ăsta (cel puțin 10 cicluri de încărcare/descărcare probabil completă într-o singură zi) cam cât o să țină bateriile?
Dacă acei 5km nu sunt de fapt 10, în 2-3 ani capacitatea bateriilor va mai fi de ajuns pentru mers fără rețea?
Sau se speră că până atunci clima cumva se reapară, dispar impunerile de transport electric și se va reveni la motorină?
Poți să zici de ce atâtea ezitări cu privire la unde să se peticească, sau unde să mai adauge o linie la capetele traseelor?
Lipsă materiale?
Lipsă oameni?
Lipsă interes?
Fobie de sârmă?
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 10 Mai 2020 17:18:49 Titlul subiectului: |
207030 |
|
Inca nu sau decis exact cum sa procedeze cu linia 6, din ce am reusit sa aflu va fi ultima linie care se va electrifica. Ordinea ar fi 2, 31, 1 si 6 in final.
Legatura la dreapta la Camera de Comert se va folosi pana aproape de Ceasul Rau atat pentru linia 31 cat si pentru linia 1.
Teoretic troleibuzele se pot decupla de la retea si in mers atat timp cat sunt sub retea. Cel putin Renault-ul #310 poate sa se decupleze de la retea in mers.
Astazi am reusit sa aflu ca linia 1 va merge pe retea pe segmentele Cec Bank(Harmanului) - Triaj - Ceasul Rau si Patria - Hidro B dupa care fara retea : Ceasul Rau - Livada Postei - Patria si BCR(Hidro B) - Cec Bank.
Conform Google Maps,
- linia 2 va parcurge pe retea 6,8km si fara retea 3,9km.
- linia 1 va parcurge pe retea 12,25km si fara retea 3,7km
- linia 6 va parcurge pe retea 8,1km si fara retea 3,2km
- linia 31 va parcurge pe retea 8,6km si fara retea 3,1km
Conform caietului de sarcini bateriile trebuie sa se incarce la 100% pe tronsonul care este parcurs pe retea. Acest sistem de troleibuze cu autonomie este destul de intalnit in diverse orase europene deci nu cred ca vor aparea probleme.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 19 Mai 2020 18:54:14 Titlul subiectului: |
207195 |
|
Luni, 18.05.2020 a avut loc prezentarea oficiala a noilor troleibuze Solaris Trollino 18S achizitionate de catre Primaria Brasov, cu aceasta ocazie dupa 14 ani un troleibuz a ajuns din nou in Livada Postei. Deasemenea aceste Solaris sunt primele troleibuze noi achizitionate dupa 20 ani si deasemenea primele troleibuze low-floor din Brasov.
Va prezint cateva imagini cu #2000:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.81 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
916.83 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
365.71 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
361.53 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
468.9 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
449.71 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
491.62 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
350.12 kb |
Vizualizat: |
de 10985 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 19 Mai 2020 18:56:17 Titlul subiectului: |
207196 |
|
Si un scurt video cu recaptarea automata a captatorilor in statia Onix:
https://youtu.be/3muF1pFgq8o
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 22 Mai 2020 20:08:13 Titlul subiectului: |
207243 |
|
În această după amiază a făcut probe și 2001. Mă scuzați pentru calitatea pozelor, sunt primite de la un prieten.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.26 kb |
Vizualizat: |
de 10697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.13 kb |
Vizualizat: |
de 10697 ori |
|
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 22 Mai 2020 21:45:18 Titlul subiectului: |
207244 |
|
Într-adevăr atât #2000 cât și #2001 au tot ieșit în probe zilele acestea. Deasemenea si mâine o sa fie amândouă în probe iar de luni intră in circulație pe linia 2.
Pana in prezent sunt livrate 4 Solaris.
|
|
Sus |
|
|
|