Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Sâm 27 Noi 2010 21:52:15 Titlul subiectului: |
136872 |
|
Nu ma refer la astfel de utilaje de constructie, adaptate pentru circulatia bi-modala, ma refer strict la vehicule de interventii care sa fie utilizate pentru degajarea liniei/tractarea tramvaielor imobilizate spre depouri.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 27 Noi 2010 22:32:46 Titlul subiectului: |
136875 |
|
Vezi ca am zis mai sus... Referitor la RATP Ploiesti.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Ian 2011 20:47:52 Titlul subiectului: |
139094 |
|
Catalin Ghita a scris: | Eu ma gandeam ca ar putea fi util un fel de "tramvai-diesel", sa-i zic asa, adica sa fie actionat de un motor termic, si care in aceste fel, fiind independent de reteaua electrica de alimentare, ar putea avea acces pe portiunile de linie ramase fara alimentare si sa tracteze vehiculele imobilizate...
Insa asta ar presupune vehicule special concepute in acest scop.
Mult mai potrivita mi s-ar parea solutia unui tramvai de interventii modificat astfel incat sa fie dotat si cu un motor diesel care sa antreneze un generator electric, iar curentul rezultat sa fie utilzat pentru actionarea tramvaiului de interventii ca si sum ar fi alimentat din firul aerian. | De ce sa cheltui bani pe ceva modificat special pentru asta si de care ai nevoie rareori cand poti folosi un Unimog (si RATB are asa ceva) cu rotile mentionate mai sus si faci treaba? Unimogurile pot tracta trenuri de 1000 de tone si pot furniza aerul pentru frane, deci un tramvai de 20 de tone e floare la ureche. In rest, Unimogul poate degaja zapada, spala sina, tracta remorci sau alte 1000 de chestii. Plus ca fiind rutier, poate tracta in orice directie, nu doar in directia de unde a venit
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 23 Ian 2011 21:51:22 Titlul subiectului: |
139095 |
|
Da, de-acord cu tine, dar ce te faci daca ai cale de rulare separata de carosabil, de genul 41, 32 in Rahova sau 27 in Salajan? Tot un "hibrid" cum am zis eu ar fi mai potrivit...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Lun 24 Ian 2011 00:33:41 Titlul subiectului: |
139102 |
|
Unimog se fabrica si in varianta "hibrid", adica road-rail.
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Ian 2011 08:26:46 Titlul subiectului: |
139105 |
|
Putin off-topic: in aceasta iarna, cand a plouat si s-a depus gheata pe firul de la linia 41, se spune ca s-au folosit utilajele de la o firma privata pentru a aduce inapoi la depou tramvaiele blocate pe traseu, care nu mai puteau fi alimentate. Ce fel de utilaje s-au folosit?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 29 Feb 2012 12:21:15 Titlul subiectului: |
153591 |
|
Cateva poze inedite preluate de la www.flickr.com
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.57 kb |
Vizualizat: |
de 18136 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.08 kb |
Vizualizat: |
de 18136 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.21 kb |
Vizualizat: |
de 18136 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 11 Mar 2012 21:26:57 Titlul subiectului: |
154004 |
|
Inca odata 119 si 246 impreuna, dar pare ca 246 nu acelasi cu cel de mai tarziu, adica 119 restaurat.
Interesant ca autorul a surprins magari V56/58 cu pantograf original si in schema de culoare rosie. Pacat ca pozele sunt neclare. Vagonul pare sa aiba un numar care incepe cu 4 ceva de genul 446, 448, 464 sau 484. Cam astea erau vagoanele care se potriveau acelei scheme de culoare.
Dupa aparitia VU95 (EP/V3A utilitar), magarusii V56 au inceput sa dispara. Cred ca pozele nu sunt mai vechi de 1995. Cine este autorul lor?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 17 Ian 2014 23:38:53 Titlul subiectului: |
170518 |
|
Daca va era dor de Rathgeber-uri, iata-l pe #2614, in drum spre URAC.
Acum e repartizat Depoului Giurgiului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.51 kb |
Vizualizat: |
de 16208 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.66 kb |
Vizualizat: |
de 16208 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.57 kb |
Vizualizat: |
de 16208 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 19 Ian 2014 11:46:51 Titlul subiectului: |
170548 |
|
Cum este usa aceea din spate, se deschide manual ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 28 Iul 2014 12:44:24 Titlul subiectului: |
174071 |
|
Pe cat de frumoasa este nuanta de albastru al lui #2614, pe atat de urate sunt fata si spatele acestuia; parbrizul provine de la o remorca, iar geamurile triunghiulare din spate se potrivesc foarte bine cu expresia "din alt film"...
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 12 Aug 2014 08:57:03 Titlul subiectului: |
174273 |
|
Vagonul 2614 a fost avariat in depoul Giurgiu când s'a prabușit o macara peste o hală a depoului. De asta arată așa.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 16 Oct 2014 09:47:19 Titlul subiectului: |
175220 |
|
Este vagonul 348, nu 246. Locatia: Depoul Bonaparte (Victoria).
|
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Noi 2016 21:40:23 Titlul subiectului: Vagon utilitar apartinand depoului Alexandria |
187269 |
|
Poza am facut-o vineri in jur de ora 11 in statie la Bd, Iuliu Maniu sens Bd. Timisoara
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 13 Oct 2019 17:33:19 Titlul subiectului: |
203441 |
|
Se pregătesc tramvaiele-plug ale STB pentru sezonul de iarnă. Iată un articol pe această temă:
https://mobilitate.eu/stb-tramvaiele-deszapezire-iarna/
Citat: | STB SA își pregătește tramvaiele pentru deszăpezire pentru sezonul de iarnă.
STB SA prin URAC lucrează la repararea capitală și realizarea lucrărilor de întreținere la mai multe tramvaie pentru deszăpezire ce vor fi utilizate în sezonul rece pentru curățarea căii de rulare de zăpadă. Mai multe pluguri au realizat probe în ultimele săptămâni, urmând ca cel puțin două să fie funcționale și gata de intervenție din fiecare depou de tramvaie. |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Oct 2019 22:11:17 Titlul subiectului: |
203447 |
|
Adica, iarna trecuta nu erau functionale?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 15 Oct 2019 16:42:22 Titlul subiectului: |
203477 |
|
Ba da, însă uzura și vârsta fac necesar un RK pentru ca utilajele să funcționeze în condiții optime în continuare. Firește, RK-ul trebuie făcut cum trebuie, nu așa, în dorul lelii, ca la Tatra aceea unde s-a desprins roata.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 705 Locație: Buzau
|
Trimis: Lun 16 Mai 2022 21:28:08 Titlul subiectului: |
213170 |
|
Un șir de freze prin anii '70-80.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.52 kb |
Vizualizat: |
de 2951 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|