|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 20 Feb 2014 12:38:21 Titlul subiectului: Minibuze |
171326 |
|
Deschid acest nou topic pentru a discuta despre modelele noi de midibuze produse pe plan mondial, care, in orasele mai mici din Romania (unde cererea mai mica de transport nu ar justifica utilizarea autobuzelor) sa fie potrivite- in special pentru a inlocui microbuzele, total improprii unui transport civilizat.
Modele de midibuze noi, produse astazi pe plan mondial, si care ar trebui folosite pentru înlocuirea dubelor Mercedes-Sprinter sau Iveco, in orase mici (cu o populatie de 25.000- maxim 50.000 locuitori) ar fi
-Solaris-Alpino (motor diesel tip Cummins, cu o putere de pana la 209 Kw, cutie de viteza automata tip Voith Diwa sau ZF-6HP-504, capacitate totala de transport 46-60 calatori din care 9-15 calatori pe scaune, dotari ABS, ASR, EBS si optional aer conditionat. In 2007 incepe productia de serie a modelului 8.6, iar din 2008 a modelului 8.9.LE Pret ?)
-in trecut s-a produs si modelul Mercedes-Cito (produs din pacate pentru scurt timp, din 1999 pana in 2003. Ar fi util de realizat o varianta de minibuz a autobuzului Mercedes-Citaro)
-midibuze MAN noi
-midibuze IRISBUS noi
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 20 Feb 2014 12:57:16 Titlul subiectului: |
171328 |
|
Bineinteles ca nu ar fi in afara discutiei- imi cer scuze ca l-am omis! Motorul fiind MAN este reusit, aspectul este placut. Singura intrebare este daca Roman-ul daca ar avea comenzi ar putea sa-l produca in serie mare, intr-un timp mai scurt.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 20 Feb 2014 15:56:55 Titlul subiectului: Minibuze |
171333 |
|
Cate date si despre modelul Irisbus-Europolis
Produs in 3 serii, astfel
-prima serie intre 1996-1998, purtând numele Cacciamali TCM 890/TCN 105, avand motor diesel tip Fiat, in doua versiuni (una de 5861 cmc si 207 cp, iar a doua de 7685 cmc si 264 cp), cutie de viteza automata, lungimea de 9- 10,5 m, capacitatea de transport de 80 sau 96 pasageri.
-a doua seria intre 1999-2002, purtând numele de Iveco-200-Europolis, avand motor diesel tip Fiat (5861 cmc, 207 cp), cutie de viteza automata, lungimea 7,5- 9 m, capacitatea de transport 64 de pasageri. A existat in versiunile hibrida si electrica, avand un motor electric trifazat tip Siemens ce dezvolta 140 Kw, alimentat de la baterii electrice cu o capacitate de 256 Ah.
-a treia serie, intre 2003- 2010, purtând numele de Irisbus-203-Europolis, electric.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 20 Feb 2014 16:06:06 Titlul subiectului: |
171334 |
|
-Midibuze MAN Lyon s City M (motor diesel tip MAN de 240/260/280 cp, lungime 10,5 m)
-Midibuze Van Hool A-308/A-309
-Midibuze Heuliez-Access-Bus-GX-127/127-L (motor diesel Iveco Tector, lungime 9420 mm sau 10645 mm, capacitatea de transport 70 sau 90 pasageri. Versiunea 127-L este hibrida sau electrica. A fost lansat in 2005)
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Vin 21 Feb 2014 08:35:46 Titlul subiectului: mINIBUZE |
171348 |
|
Datele tehnice pentru Van-Hool-A-309
Motor diesel tip MAN-D-0836-LOH (6871 cmc, 250 Kw) sau Cummins-ISBe-225 (6690 cmc, 225 Kw), cutie de viteza automata ZF-Ecolife-AP-1000, lungime 9390 mm, frana cu disc, suspensii integral pneumatice, doua usi, capacitatea de transport 76 pasageri din care 9 pe scaune si un loc pentru persoane cu dizabilitati.
-Datele pentru MAN Lyon s City M- A66 sau A35
Motor diesel MAN-D-0836-LOH, cutie de viteza automata ZF, lungimea intre 8,61 m si 10,49 m
-Datele pentru IGERO-MAXI
Motor diesel MAN (280 cp la 2300 rotatii/minut), cutie de viteza ZF (dar manuala), sistem de franare Wabco pneumatic cu disc, alte dotari ABS, ASR, ECAS, lungime 10.240 mm, capacitatea de transport 80 pasageri (din care 26 pe scaune).
Asadar ar fi destule oferte si pentru midibuze. Primariile din orasele mai mici, unde din cauza numarului mai mic de calatori nu ar fi necesara utilizarea autobuzelor, in momentul in care concesioneaza serviciul de transport in comun urban catre diverse firme private, ar trebui sa le impuna acestora- prin caietul de sarcini- sa aiba in parc midibuze noi (din una din marcile prezentate mai sus) si nu microbuze!
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Mar 2014 10:04:28 Titlul subiectului: |
171742 |
|
Am vazut de la mare distanta azi la 09:50 vreo 5 bucati Isuzu pe alb cu A/C pe centura de Vest la Ploiesti din directia Bucuresti spre Brasov, nu am vazut numerele de inmatriculare ca eram din lateral, e noul model de Isuzu cum e la Bacau si la Braila, stie cineva daca e vreo Regie urmeaza sa achizitioneze modelul acesta ?
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
Trimis: Lun 24 Mar 2014 17:25:05 Titlul subiectului: |
171916 |
|
Citat: | in trecut s-a produs si modelul Mercedes-Cito (produs din pacate pentru scurt timp, din 1999 pana in 2003. Ar fi util de realizat o varianta de minibuz a autobuzului Mercedes-Citaro) |
MB Citaro exista si in versiune midi de 10m lungime si este urmasul lui Cito insa cu conceptia tehnica clasica a lui Citaro, renuntand la "dulapul" care a pus multe probleme tehnice.
MB Citaro in versiunea midi circula in multe orase, de exemplu Lindau (Bodensee) unde au inlocuit midibuzele Neoplan din generatia trecuta.
_________________ Toate cele bune,
H |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 25 Mar 2014 08:04:53 Titlul subiectului: |
171922 |
|
O poza cu el ?
|
|
Sus |
|
|
Horia Radulescu
Data înscrierii: 28/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 83 Locație: Mulhouse (Franta)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 11:19:06 Titlul subiectului: |
180125 |
|
O varianta interesanta de midibuz, utilizata pe cursele "satesti" spre localitatile din jurul Bucurestiului. Paradoxal, aceasta traznaie mi se pare destul de OK, chiar mult mai buna decat ce se foloseste pe trasee "urbane" in unele "municipii" din Romania.
Midibuzul e surprins pe Soseaua Berceni, langa Hala (fostului) I.M.G.B. (cladirea cu "geamuri" de plexiglas din spate).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
657.66 kb |
Vizualizat: |
de 12710 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|