Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 21 Iun 2010 11:35:24 Titlul subiectului: Statiile de transport public din Cluj-Napoca |
128705 |
|
Statia "Parang".
De remarcat ca pe panoul de statie apare silueta unui tramvai ... V3A "clasic", desi R.A.T.U.C. nu mai detine de mult timp asa ceva...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.99 kb |
Vizualizat: |
de 33345 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.9 kb |
Vizualizat: |
de 33345 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 16 Ian 2014 21:58:08, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 21 Iun 2010 15:44:34 Titlul subiectului: |
128726 |
|
Respectivul tramvai aparea ca simbol pe Ghidurile si abonamentele ITB din anii 80. Indiferent ce forma are e simbolul pentru tramvai. Clujul daca a avut, au fost V3A de generatie mai noua cu parbriz panoramic, fara caseta separata de linie.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 21 Iun 2010 16:25:14 Titlul subiectului: |
128731 |
|
Mai exista un indicator de statie de tramvai, pe care este desenat primul segment al unui Timis V2C:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.68 kb |
Vizualizat: |
de 33325 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Sep 2010 09:46:22 Titlul subiectului: |
133996 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/CAMPANIE_Pasajele_subterane-grote_urbane_0_343165766.html
"CAMPANIE Pasajele subterane, grote urbane
Radu Neag
Luni 27 sep 2010
Pasajul CFR
Tunelele subterane destinate pietonilor îi îngrozesc până și pe oamenii străzii. Starea avansată de degradare, mirosurile neplăcute și lipsa luminii transformă pasajele de acces pentru pietoni pe sub șosele în adevărate grote urbane, care îi deranjează până și pe boschetari.
Zeci de clujeni sunt nevoiți să traverseze Calea Florești dar și Piața Gării, pe sub șosea. În primul caz nici nu prea au alternativă, deoarece pe cea mai mare șosea din cartierul Mănăștur trecerile de pietoni sunt departe de stațiile de autobuz.
Cetățenii murdăresc
Cele două pasaje de pe Calea Mănăștur, unul situat lângă stația de transport în comun de lângă Billa, iar celălalt în ultima stație au un aspect decent pe dinafară, însă, odată ce intri în „văgăunele“ care traversează șoseaua te trezești, parcă, într-un film de groază.
Nici oamenii străzii nu-și mai fac veacul aici. „Nu mai putem să ne adăpostim aici și asta nu din cauza poliției, ci pentru că mulți intră în pasaje să își facă treburile. E mizerie, nimeni nu se ocupă de ele“, ne-a spus Matei, una din persoanele fără adăpost din Cluj-Napoca, pe care l-am găsit la una din gurile pasajului de la ultima stație de pe Calea Florești.
În „grote“ nu există lumină, iar cei care trec pe aici au toate șansele să calce în excremente.
Un job pentru Meșterul Manole
Oana Buzatu, purtătorul de cuvânt al Primăriei Cluj-Napoca, susține că în pasaje au loc igienizări zilnice, însă fără rost, deoarece unii cetățeni murdăresc din nou tunelele. „Pentru a schimba radical situația pasajelor trebuie evacuați comercianții de acolo, deoarece în pasajul de la gară și în cel de lângă Billa sunt aceste mici magazine. Suntem în proces cu ei și vom încerca să le găsim alt loc unde să vândă. Legat de igienă, se curăță zilnic, însă în fiecare zi există unii cetățeni care fac mizerie aici“, a spus Buzatu. „Vom pune câte un om în fiecare din aceste pasaje“, a adăugat aceasta.
Tunelul pietonal din gară va fi reabilitat
Lucrurile stau ceva mai bine în ce privește pasajul din Piața Gării. După mai mulți ani în care acesta a deservit călătorii, dar și trecătorii, în cele mai jalnice condiții, respectiv netencuit și plin de mizerie, zilele trecute, Primăria Cluj-Napoca a eliberat autorizația de construire pentru reparația acestuia. Tunelul deservește în principal stația Cluj-Napoca, care are un trafic important de călători, dar îndeplinește și rol de pasaj pentru subtraversarea străzii și a zonei căii ferate și accesul spre zona Fabricii de Chibrituri.
Lucrările de reabilitare au fost stabilite în funcție de clasa de gravitate a defectelor constatate, respectiv lucrări de întreținere curente, cum ar fi curățarea canalelor de colectare a apei, refacerea zugrăvelii de pe pereții sau tavanul tunelului și lucrări de bază pentru protejarea tunelului față de riscuri potențiale sau fenomene destabilizante cu cu evoluție lentă. Termenul de execuție al acestor lucrări este de 12 luni.
„Nu mai putem să ne adăpostim aici. E mizerie, nimeni nu se ocupă de ele“, Matei, persoană fără adăpost
„Mi se pare că pasajele arată bine, dar lipsa curățeniei lasă de dorit“, Aurel Crișan, 58 de ani, pensionar
„E bine că există aceste pasaje, ajută foarte mult, dar e păcat că nu există condiții de igienă aici“, Alin Părlea, 19 ani, agent curățenie
„Nici nu le mai folosesc, deoarece erau jalnice. Acum nu știu cum sunt“, Alina Tite, 30 de ani, educatoare
Numeroase zone din oraș arată ca niște „suburbii din Africa de Sud, unde apa și energia electrică sunt un lux“, așa cum arăta tabloidul elvețian Blick săptămâna trecută. Strada Coastei, din spatele sediului Nokia din cartierul Mărăști, este una din zonele care fac orașul de rușine. Cotidianul „Adevărul de Seară“ inițiază un demers jurnalistic menit să aducă în atenția opiniei publice alte locuri nedemne pentru un oraș de cinci stele, dar și măsurile pe care le va lua Primăria pentru remedierea situațiilor. Vezi aici mai multe detalii despre campanie"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 27 Sep 2010 21:21:40 Titlul subiectului: |
134025 |
|
Sunt foarte interesante indicatoarele de statie. Primul, desi pare in fata un V3A clasic, seamana mai mult cu LHB, pentru ca nu are usa in segmentul din mijloc. Interesant e cu Timisul V2C. A existat vreodata intentia de a aduce asa ceva la Cluj?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 23 Dec 2010 21:31:22 Titlul subiectului: |
137874 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Programul_marilor_magazine_si_principalelor_servicii_publice_de_sarbatori_0_395360598.html
"Programul marilor magazine și principalelor servicii publice de sărbători
Adrian M. Popa
Joi 23 dec 2010
[ . . . . . . . . . . ]
Programul transportului public
Regia Autonomă de Transport Urban Călători va avea program special cu ocazia sărbătorilor de iarnă. În Ajunul de Crăciun (24 decembrie), circulația se va desfășura între orele 5.00 și 22.00). În Ajunul Anului Nou (31 decembrie 2010) mijloacele de transport în comun vor circula între orele 5.00 și 21.00, conform programului de transport pentru zilele lucrătoare.
Cursele de noapte pe linia 25 de autobuze se vor efectua în continuare între orele 23.00 și 1.00 (de la ora 0.30 au loc ultimele plecări din stațiile de la Bucium și Iulius Mall). În 24 decembrie, autobuzele de pe linia 25 vor circula între orele 22.00 – 24.00, iar în 31 decembrie 2010, între orele 21.00 și 23.00.
[ . . . . . . . . . . ]"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 25 Dec 2010 23:27:40 Titlul subiectului: |
137928 |
|
Ca o completare la articolul citat anterior as mentiona necesitatea deservirii liniei 25 numai de catre troleibuze articulate si, eventual, de catre autobuze de mare capacitate in situatia in care, din diferite motive, troleibuzele nu pot circula. Din pacate, pe traseul 25 circula si vehicule solo, acestea fiind, de multe ori, aglomerate. Am facut o sesizare pe "Domnuleprimar" iar raspunsul a venit promt, semn ca RATUC-ul are consideratie fat de publicul calator. Parafrazez raspunsul in trei idei principale:
1. Articulatele reprezinta aproximativ 45 % din totalul troleibuzelor
2. Avem nevoie de ele si pe traseele apatinand altor cartiere
3. Frecventa troleibuzelor pe linia 25 este de 4-5 minute, tocmai pentru ca are un flux ridicat de calatori
Raspunsul este rational; oricum, e mare lucru ca batranele DAC-uri si Rocaruri 217 E si chiar 117 E circula, insa am remarcat - de mai multe ori - un lucru care, din punctul meu de vedere, este o anomalie: Troleibuze articulate pe linia 1 (exemplu concret; 106). O linie care are flux redus de calatori din cauza diminuarii semnificative a activitatii in zona Clujana-Carbochim
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 09 Feb 2012 15:38:34 Titlul subiectului: |
152931 |
|
Fiti pe faza pentru a va exprima optiunile, e una din rarele ocazii cand cetatenii sunt consultati, fie si formal:
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Statie_noua_RATUC_langa_Prefectura_0_643135975.html
"Stație nouă RATUC lângă Prefectură
9 februarie 2012
Autor: Daniela Stan
Cluj
Clujenii vor avea stație RATUC pe Bulevardul 21 Decembrie
Clujenii care folosesc mijloacele de transport în comun vor avea o nouă stație RATUC de săptămâna viitoare, pe Bulevardul 21 Decembrie 1989, sensul de mers spre Mărăști, între stațiile de pe Memorandumului și Regionala CFR.
Primăria va iniția o dezbatere publică legat de strada Mehedinți.
Locuitorii de pe această stradă vor trebui să decidă dacă e necesară înființarea unei stații RATUC în zonă.
Instituirea unui sens unic pe strada Mehedinți va fi decisă de asemenea de locuitorii din zonă, după cum a anunțat astăzi primarul Radu Moisin.
„Propun să lansăm în dezbatere publică planșa referitoare la instituirea unui sens unic pe Mehedinți pentru că sunt 10.000 de locuitori în zonă, aproape cât un oraș și trebuie să aflăm și care sunt opiniile lor", a declarat Moisin."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 15 Mai 2012 18:09:52 Titlul subiectului: |
155676 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/RATUC_anunta_infiintarea_unei_statii_provizorii_de_autobuz_pe_strada_Dacia_0_700730217.html
"RATUC anunță înființarea unei stații provizorii de autobuz pe strada Dacia
15 mai 2012
Autor: Florina Pop
Din cauza lucrărilor la linia de tramvai, RATUC anunță că va înființa provizoriu o stație de autobuz pe strada Dacia, înainte de Podul Traian.
RATUC aduce la cunoștința clujenilor că modifică circulația din cauza lucrărilor la linia de tramvai pe tronsonul Pod Horea - strada Barițiu și că pe strada Dacia se înființează provizoriu o stație de autobuz. De mâine, 16 mai, este restricționată circulația rutieră în Piața Mihai Viteazul (intersectia str. Horea si str. G. Barițiu) în felul următor, pe liniile:
- 26, 28, 28B, 37, 38 sunt deviate din str. Horea pe traseul str. Dacia - Pod Traian - Piața M. Viteazul;
- 41 deviată din strada Horea pe traseul str. Dacia - str. Decebal - str. E. Petrovici - str. Traian - str. București."
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 16 Mai 2012 22:58:30 Titlul subiectului: |
155711 |
|
Citat: | "RATUC anunță înființarea unei stații provizorii de autobuz pe strada Dacia | Acolo are loc ceea ce se poate numi "efect de domino". Concret:
-traseele de autobuz care, de regula treceau pe laturila sudica a Pietei Mihai Viteazul si a strazii I. P. Voitesti sunt deviate pe Dacia
-Dacia are, din acest motiv, circulatie pe ambele sensuri; nu stiu daca circulatia pe sensul vest-est se permite doar RATUC-ului sau si celorlalti participanti la trafic
- pe sensul est-vest coada la semafor se intinde pe toata lungimea strazii
- exista riscul blocarii intersectiei Dacia-Pod Traian-Traian-Decebal cu consecinte extrem de neplacute
E posibil ca, in orele de varf, ambuteiajul sa inceapa la nord de intersectia Traian-Daniil Barceanu (fosta Fabricii de Spirt; strada care duce spre Piata Abatorului).
|
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 18 Mai 2012 06:56:31 Titlul subiectului: |
155749 |
|
Pe Dacia dublu sens se aplica pentru toata lumea, nu doar RATUC...Exista si despartitoare de sens provizorii...
Apropo de statii, a inceput lucrul la statiile noi de tramvai, cel putin la cele 3 din Manastur...Sa vedem ce look vor avea...
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 08 Iun 2012 22:54:38 Titlul subiectului: |
156394 |
|
Amenajarea peroanelor pe linia de tramvai data in exploatare in aceasta saptamana este in plina desfasurare (fotografii realizate in statiile Horea, Crisan si Minerva):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.16 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.54 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.5 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.51 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.04 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.25 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.58 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.59 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.59 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 08 Iun 2012 23:33:23 Titlul subiectului: |
156399 |
|
Peroanele arata exceptional insa copertinele mi se par mult prea mici pentru scopul pentru care au fost prevazute. In statiile cu flux mare de calatori, acestea sunt ca si inexistente.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 09 Iun 2012 09:15:06 Titlul subiectului: |
156403 |
|
La un peron cu o asa lungime, este inexplicabil de ce copertina (si bancuta metalica )sunt cat sa-ncapa sa doarma un om al strazii pe timp de noapte ! Ce se va-ntampla cand va ploua si-n statie sunt 20 de clujeni ?
|
|
Sus |
|
|
vux
Data înscrierii: 20/Ian/2012 Ultima vizita: 04/Sep/2012 Mesaje: 8
|
Trimis: Dum 10 Iun 2012 19:30:34 Titlul subiectului: |
156438 |
|
La Minerva ar fi fost utila o legatura pietonala si cu cealalta parte a drumului...
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 29 Aug 2012 11:38:14 Titlul subiectului: |
158438 |
|
Statia de autobuze de pe strada Horea (sensul de mers spre gara) s-a mutat in loc la vechea statie a tramvaielor.
|
|
Sus |
|
|
vux
Data înscrierii: 20/Ian/2012 Ultima vizita: 04/Sep/2012 Mesaje: 8
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Oct 2013 20:43:32 Titlul subiectului: |
167587 |
|
Statia de la Piata Marasti este acoperita (poza 1). Din pacate, pe celalalt sens (spre Aurel Vlaicu), statia era invadata de masini, doar seara mai dispareau de acolo. Am vazut ca este si un sistem de anuntare a timpului pana la sosirea urmatorului vehicul in statie (pozele 2,3), dar numai pentru liniile de autobuz 24, 24B, 30. Pot sa spuna ceva mai mult despre acest sistem, clujenii ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.11 kb |
Vizualizat: |
de 28161 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.94 kb |
Vizualizat: |
de 28161 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73 kb |
Vizualizat: |
de 28161 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Oct 2013 20:46:36 Titlul subiectului: |
167588 |
|
Unele statii au un fel de alveola, de fapt o semialveola, cum este cea de la Memorandumului. Altele nu au nici un fel de alveola, doar marcajul trasat pe carosabil, cum este cazul celei de la Agronomie (poza 1). Tot la Agronomie am vazut ca sunt difuzoare, la care se auzea un post de radio, NapocaFM, cred (pozele 2-3). In ce statii mai se poate asculta radio ? Este generalizat sistemul ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.99 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.53 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.19 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Oct 2013 20:50:26 Titlul subiectului: |
167589 |
|
Cum arata un chiosc de bilete, in poza 1. De obicei, pe o latura a chioscului pentru bilete, sunt afisate orarele de circulatie sau harta cu traseele RATUC.
De asemenea, indicatoarele de statie sunt luminata in timpul noptii (poza 4).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.7 kb |
Vizualizat: |
de 28156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.4 kb |
Vizualizat: |
de 28156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.28 kb |
Vizualizat: |
de 28156 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.02 kb |
Vizualizat: |
de 28156 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 01 Oct 2013 22:41:57 Titlul subiectului: |
167605 |
|
Napoca FM? Eu știam că Info Trafic. Unele anunțuri sunt de actualitate altele nu. În plus, când trece un autovehicul zgomotos, nu mai disting nimic.
Poate n-ar fi rea ideea instalării unor monitoare unde să se anunțe ceea ce se consideră că îl interesează pe cetățean. Evident, în stații, nu în mijloacele de transport în comun, că șoferii nu au nicio vină să audă același lucru ore în șir
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 02 Oct 2013 09:48:42 Titlul subiectului: |
167626 |
|
Sistemul acela din Piata Marasti este un sistem experimental introdus pe toata linia 30 in toate statiile liniei 30 si in cateva statii din cartierul Grigorescu unde sunt afisate sosirile tuturor linilor 26, 27, 28, 28B, 30 si 41, plus statiile Piata Marasti si Maresal Constantin Prezan unde sunt afisate si linile 24 si 24b pe langa 30. Insa in viitor se doreste extinderea sistemului in tot orasul in alte 89 de statii, pentru toate linile, intr-o prima faza pe linile de troleibuze.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 24 Noi 2013 22:29:51 Titlul subiectului: |
169139 |
|
In statia lui 39 de la Real apare pe panou, pe langa aceasta linie si linia 39L. Stie cineva ceva legat de aceasta linie?
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 25 Noi 2013 01:22:22 Titlul subiectului: |
169140 |
|
39L e un supliment al 39 merge până în cătun. Dacă te uiți pe ratuc.ro vei vedea programul 39 și apare 39L.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
BMC
Data înscrierii: 04/Noi/2013 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 34 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 25 Noi 2013 12:25:04 Titlul subiectului: |
169144 |
|
Daca intri pe site-ul ratuc.ro ceea ce eu am si facut am intrat la trasee. si nu am observat nici o linie 39L. Chiar asa viata scurta sa fi avut? Doar cateva zile?
|
|
Sus |
|
|
|