Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Aug 2008 07:28:04 Titlul subiectului: |
97487 |
|
Planul primariei este refacerea sistemului de canalizare pe strada Traian, lucrare care presupune si decopertarea strazii. Daca s-ar proceda ca la str. Basarabiei ar fi ok. Si pe strada Basarabiei intre Cosbuc si General trebuie schimbata canalizarea, dar eliminarea liniei dupa terminarea lucrarilor inseamna inutilitatea liniei dintre Cosbuc si Traian, linie care e noua si buna. Cat despre str. Traian, chiar ar trebui refacuta portiunea intre Baia Comunala si Piata.
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Sâm 11 Oct 2008 17:55:02 Titlul subiectului: |
99422 |
|
A view of the out-of-use tramway at the Steel works (taken through the window of a Tatra KT4D tramcar).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.69 kb |
Vizualizat: |
de 34324 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Oct 2008 12:20:33 Titlul subiectului: |
99798 |
|
A disparut TOT firul tramvaiului intre Gara CFR si Gara Fluviala, probabil si din cauza reparatiilor de pe strada Portului.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 22:50:45 Titlul subiectului: |
103306 |
|
De ceva timp, pe strada Portului se executa lucrari la infrastructura. Zilele acestea am efectuat o scurta vizita in valea orasului, pentru a vedea modul in care se desfasoara lucrarile cat si gradul in care este afectata strada si implicit linia de tramvai.
Desi duminica dupa-amiaza, lucrarile erau in toi, se montau conductele de apa calda cu ajutorul macaralelor, excavatoarele sapau in veselie iar basculantele plecau incarcate una dupa alta. Portiunea pe care se lucreaza cuprinde doua ramuri, prima in zona Liceului de Marina, unde s-a intervenit pe ambele sensuri de circulatie, a doua, dupa statia de maxi-taxi si pana la Palatul Navigatiei, unde se lucreaza pe un singur sens, cel de-al doilea fiind deschis traficului auto. In prezent, linia de tramvai din zona liceului de Marina si pana in apropiere de INTFOR a fost scoasa, cu tot cu placile din beton, pe ambele sensuri de circulatie. In zona cuprinsa intre Palatul de Navigatie si statia de maxi-taxi din vecinatatea Liceului de Marina s-a scos linia de tramvai pe un singur sens (pe cel pe care se desfasoara si lucrarile).
Sa vedem si cateva poze justificatoare:
-primul set, portiunea spre Liceul de Marina (statia de maxi-taxi);
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.07 kb |
Vizualizat: |
de 34171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.57 kb |
Vizualizat: |
de 34171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.42 kb |
Vizualizat: |
de 34171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.79 kb |
Vizualizat: |
de 34171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.72 kb |
Vizualizat: |
de 34171 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 22:55:23 Titlul subiectului: |
103307 |
|
Deci sa inteleg ca lucrarile au inceput mai repede decat era stabilit.Am si eu o intrebare...se mai demonteaza sinele si pe alta strada la momentul de fata?
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 23:04:13 Titlul subiectului: |
103310 |
|
-al doilea set, portiunea spre Palatul Navigatiei:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
227.18 kb |
Vizualizat: |
de 34168 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.57 kb |
Vizualizat: |
de 34168 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.31 kb |
Vizualizat: |
de 34168 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.01 kb |
Vizualizat: |
de 34168 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.9 kb |
Vizualizat: |
de 34168 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 29 Dec 2008 23:18:29 Titlul subiectului: |
103314 |
|
Pentru stefan_br: lucrarile care au loc pe Strada Portului nu sunt incluse in caietul de modernizari pe care intentioneaza sa le efectueze primaria vis-a-vis de reteaua de tramvai. In zona respectiva se schimba conductele de apa menajera si dupa ce aceste lucrari vor lua sfarsit probabil se va astfalta strada Portului fara a se re-introduce alte linii de tramvai. Cele trei trasee de tramvai care au avut, de-alungul timpului, capat de linie langa Palatul Navigatiei sunt considerate, in continuare, nerentabile iar transportul de persoane, in viitorul apropiat, va continua sa se realizeze cu midibuze si maxi-taxi.
Din cate cunosc pana acum, nu se demonteaza deocamdata linii de tramvai in oras. Cele trei zone propuse pentru modernizare sunt, in continuare, intacte.
|
|
Sus |
|
|
bonekamp
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 29/Ian/2024 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
Trimis: Lun 05 Ian 2009 17:22:05 Titlul subiectului: |
103690 |
|
Nimeni nu a pomenit de linia de tramvai desfiintata de pe Prelungirea Brailei spre Tiglina III cind tramvaiele nu intorceau la Casa Rosie ci urcau sus intorcind la dreapta spre complexul Flora. Iarna se vedeau Timisurile blocate in zapada...
_________________ "sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino" |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 06/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 21 Mar 2009 16:31:17 Titlul subiectului: |
108325 |
|
Am sa atasez vreo cateva poze cu tramvaie si linii de tramvai din sec.XX...Pozele le am de la un prieten,nu-s de pe un site anume...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.35 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.8 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.01 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.66 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.28 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.42 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.71 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.02 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.51 kb |
Vizualizat: |
de 33917 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 22:56:13 Titlul subiectului: |
108683 |
|
By examining old postcards and photographs it appears that the junction of Str. Traian and Str. Tecuci had a variety of tramlines over the years:
1) single line from Str. Tecuci (east) to Str. Traian (north)
2) double line from Str. Tecuci (east) to Str. Traian (north)
3) single line from Str. Tecuci (east) to Str. Tecuci (west)
4) single line from Str. Tecuci (west) to Str. Traian (north) - as can be seen in Hans Oerlemans' photo below.
There may also have been other track layouts of course !
Today this junction has no tramway - as can be seen in the second photograph.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.12 kb |
Vizualizat: |
de 33821 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.13 kb |
Vizualizat: |
de 33821 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 18:46:09 Titlul subiectului: |
108717 |
|
The following two of Hans Oerlemans' 1973 photographs were taken at Piata Centrala. Today this area is chaotic when the market is open, so I visited on Sunday afternoon (29/03/09).
The route of the former tramway can still be seen by the path of cobblestones. As you can see a lazy dog seems to prefer lying on these stones to lying on the asphalt ! The Cobra bus 'VOE' was the line 35 tramway replacement bus on this day.
I took the final photograph from the opposite direction, against the light, so the smooth cobblestones show up easily. Temsa Prestij bus 'LXA' looks as if it is also on a tramway replacement service - being nicely positioned on the route of the former tramway. In reality it was about to work service 12.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.29 kb |
Vizualizat: |
de 33782 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.54 kb |
Vizualizat: |
de 33782 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.51 kb |
Vizualizat: |
de 33782 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.39 kb |
Vizualizat: |
de 33782 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.87 kb |
Vizualizat: |
de 33782 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Sâm 11 Apr 2009 00:02:25 Titlul subiectului: |
109300 |
|
Some photographs of the former tramway at the Galati Steelworks taken on 10/04/2009.
The first photo shows the turning circle at the end of the tramway which is around a car park, you can easily see the rails on the left, but on the right the line of poles indicates the tram route - the rails are almost hidden by dust and foliage.
The second photo shows the road crossing.
The third photo shows the tram route running alongside the road.
The fourth photo shows the tram stop shelter approximately half way along the line.
The final photo shows the area where the route joined the existing tramway from Piata Energei with Tatra T4D nr. 1310 arriving with a B4D trailer in tow. The disused tramway is behind Rocar 112 bus 'TZH' and the parked cars.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.13 kb |
Vizualizat: |
de 33680 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.63 kb |
Vizualizat: |
de 33680 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.62 kb |
Vizualizat: |
de 33680 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.8 kb |
Vizualizat: |
de 33680 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.92 kb |
Vizualizat: |
de 33680 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 23:09:39 Titlul subiectului: |
111663 |
|
Incepand cu aceasta saptamana, linia de tramvai de pe strada Ana Ipatescu a inceput sa fie scoasa. Portiunea pe care se lucreaza este cea din zona vechii fabrici de mobila, ajunsa in prezent o paragina si care, se pare ca va fi demolata curand. De unde atata interes? Lucrarea prevede schimbarea unor conducte pentru alimentarea cu apa, insa, conform informatiilor pe care le-am primit, dupa finalizarea acestor lucrari se spune ca strada Ana Ipatescu (care asigura legatura intre zona portuara si gara C.F.R.) va fi astfaltata si in locul tramvaiului se va instala linie de troleibuz! Surprinzator as spune, intrucat, in prezent zona este lipsita de activitate - cu exceptia fabricii de ulei si a Intfor-ului amplasat insa la intersectia cu strada Portului... Am observat ca deja fosta retea de alimentare pentru tramvaie a fost indepartata de pe stalpi (sau mai precis ceea ce ramasese din reteaua de alimentare). Amintesc, de asemenea, ca liniile de tramvai erau utilizate pentru traseele 50, 51 si 52, toate cu capat de linie la Gara Fluviala.
Pana ce viitorul ne va lamuri asupra intentiilor primariei, am sa postez cateva fotografii "de la fata locului":
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.15 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.86 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.69 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.25 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.73 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.42 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.22 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
489.48 kb |
Vizualizat: |
de 33526 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 23:21:08 Titlul subiectului: |
111665 |
|
Discutam in cadrul unui alt topic aferent orasului Galati despre schimbarile care au avut loc pe strada Portului. Reamintesc ca, in urma lucrarilor de infrastructura, au avut loc urmatoarele modificari:
- pe portiunea dintre Intfor si Grupul Scolar Industrial de Marina linia de tramvai a fost indepartata de pe ambele sensuri de circulatie iar portiunea de drum a fost astfaltata integral;
-pe portiunea cuprinsa intre Grupul Scolar Industrial de Marina si Palatul Navigatiei linia de tramvai a fost scoasa doar pe un singur sens (cel dinspre Intfor spre Gara Fluviala) iar zona afectata de lucrari a fost astfaltata. Per ansamblu, doar 40% din latimea strazii a fost imbunatatita.
-in zona Palatului de Navigatie se lucreaza pentru schimbarea conductelor de apa menajera si din cate am observat, linia de tramvai nu a avut deocamdata de suferit.
Mai jos, cateva poze in care este surprinsa noua infatisare a strazii Portului:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
384.46 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.84 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.51 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.15 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.55 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.43 kb |
Vizualizat: |
de 33521 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 29 Mai 2009 09:28:51 Titlul subiectului: |
111675 |
|
Nu va pune nimeni troleu, nu este rentabil si decat sa faca o linie in plus si sa o scoata nu are rost. Troleu am sustinut sa se puna pe Cosbuc si in gara. As vrea o lege data de la UE care sa interzica scoaterea liniilor de tramvai si in fiecare mare oras sa fie cel putin 30 de km. de linie dubla si 20 de km. de troleu. Acum in functie de posibilitati, sa fie 50 de km. de transport ecologic-electric.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 29 Mai 2009 11:11:00 Titlul subiectului: |
111679 |
|
Se discuta ca se va pune troleibuz pana la Intfor. Adica Gara C.F.R. sa fie statie intermediara iar capat de linie sa fie Intfor-ul. O solutie care, daca va fi adoptata, o consider destul de buna intrucat asa se vor "consolida" legaturile intre diferite cartiere si zona portuara, cu trecere prin Gara C.F.R. Pe de alta parte, daca ceea ce se intentioneaza se va pune si-n aplicare, nu am sa inteleg de ce edilii nostri nu au lasat linia de tramvai pana la Intfor. Nu ar fi trebuit decat sa se repare reteaua de alimentare pe portiunea Gara - Intfor si sa se faca bucla de intoarcere in zona Intfor-ului. Prin urmare, vechea linie care continua sa se prezinte in conditii relativ bune dupa "atatia ani s-atatea masini de tonaj", putea fi refolosita.
In ceea ce priveste inlocuirea liniei de tramvai din zona portuara, mai exista si ipoteza cu introducerea retelei de troleibuz din zona centrala spre Intfor, aspect pe care il consider insa putin fezabil.
Oricum am analiza aceasta problema revenim mereu la intrebarea de baza: "De ce sa deschizi linii de trolee prin port cand poti repara si redeschide vechile linii de tramvai?". Sau sunt iar amagiri si promisiuni?
Mai trist este ca, din cate am auzit, tramvaiul nu a fost prea iubit de cei din zona portuara si nimeni nu-l mai vrea inapoi.
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 29 Mai 2009 12:41:02 Titlul subiectului: |
111685 |
|
Pai cred că este greu să iubești un tramvai care se „dă” pe o cale nemodernizată care-ți face să se răstoarne cana de pe masă când trece vre-un vehicul.
Bineînțeles această problemă trebuie rezolvată. Aici intervine în schimb fenomenul „România” și anume incapacitatea celor la putere (cei din trecut, de acuma și cei ce vor veni) să construiască ceva bun și trainic. În acest caz mai rămâne să distrugem: cum scăpăm de tramvai zgomotos? prin modernizarea căii de rulare? Nicidecum! Scoatem tramvaiul.
Păi asta-i metoda de modernizare la noi, metoda de rezolvare a problemelor: dacă ceva necesită îmbunătățire mai bine scăpăm de ea. Bineînțeles în loc se pune ceva care costă scump, pare civilizat și poartă „comisioane” grase. Vezi majoritatea proiectelor „finanțate” prin BERD.
Chiar urmăream niște poze din Brașov cu troleele cu nr. 3, 28... erau niște vehicule DAC 117E care circulau pe 1 - una dintre cele mai solicitante linii de troleu din oraș - aproape de când mă știu. Adică acel troleu cred că avea 20 de ani de funcționare pe „o singură roată”. Să-mi arate și mie cineva un MAZ, sau un MAN care are aceste performanțe - atenție în condiții de asfalt de dinainte de '98! Să nu mai vorbim de diferența de cantitatea de gaze, noxe, CO și particule emise în atmosferă de-a lungul vieții unui DAC 11E și a unui MAZ, sau MAN chiar și EURO 4.
Culmea este că acea poluare afectează pe toata lumea în același mod. Și atunci nu-mi rămâne să trag o singură concluzie: factorii de decizie sunt d-a dreptul cretini. Altfel cum se explică auto-gazarea?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 02 Iun 2009 00:06:25 Titlul subiectului: |
111835 |
|
As dori sa lamuresc o problema care a starnit discutii intre o parte dintre cei cu care colaborez: a existat sau nu linie de tramvai pe strada Unirii? Si daca a existat, ce trasee de tramvai a deservit? Pentru a fi mai clar, am postat mai jos o schita pe care am realizat-o adimensional, in AutoCad. Liniile trasate cu rosu sunt cele care vizeaza marea noastra nelamurire. Sper sa clarificam acest aspect, poate ajutati si de colegii nostri, cg2005 si bonekamp.
Mentionez ca in prezent, atat strada Unirii cat si strada Liberatii au fost astfaltate (cam in aceeasi perioada in care s-a renuntat la tramvai pe bulevardul George Cosbuc pe portiunea dintre Patinoar si strada Basarabiei).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.88 kb |
Vizualizat: |
de 33398 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 17 Iun 2009 21:11:35 Titlul subiectului: |
112543 |
|
Desi o mare parte din traseele de tramvai au disparut, placutele care anuntau statiile acestora au ramas inca in anumite zone din oras. In poza de mai jos, realizata de colegul nostru BaditaStefanGalati se poate observa un astfel de exemplu pentru linia 38...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.71 kb |
Vizualizat: |
de 33245 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 20 Iun 2009 22:51:03 Titlul subiectului: |
112676 |
|
Am pozat o placuta de langa Patinoar unde este inca tramvaiul 57 inscris si in sfarsit am aflat de ce a fost adus acel tramvai Tatra cu usi pe ambele parti: Circula pe traseul Poarta Est - Poarta Nord (ambele ale combinatului) unde se stricase un fir si se circula doar pe celalt fir; drept urmare au fost puse doua Tatre cu usi pe ambele parti, formand un ansamblu cu comanda dubla, functionand precum metroul sau tramvaiul nr. 2 la Budapesta. Se ducea vatmanul la celalt capat al tramvaiului.
In poza a doua se observa o vedere asupra liniei pe care rula traseul 54, linie care a inceput deja sa se ingroape in praf.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
643.79 kb |
Vizualizat: |
de 33198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
477.54 kb |
Vizualizat: |
de 32902 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 22 Iun 2009 00:07:11 Titlul subiectului: |
112694 |
|
Traseul lui 57: Micro19 - Flora - IREG - IC. Frimu - Basarabiei - Cosbuc - GAMA.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 08:13:45 Titlul subiectului: |
114687 |
|
Lucrarile la infrastructura pe strada Ana Ipatescu se desfasoara destul de lent... Deocamdata nu s-a luat nici o masura in privinta modernizarii si astfaltarii acestei strazi. Mai precis, dupa ce s-au schimbat conductele si s-a nivelat terenul, muncitorii au pus din nou pietrele cubice care au existat acolo pana la inceperea lucrarilor... Linia de tramvai a fost insa scoasa pe un singur sens, mai precis pe portiunile unde s-a lucrat si daca dupa terminarea integrala a lucrarilor de infrastructura nu se va renunta la piatra cubica si nu se va astfalta, vom avea o alta strada cu aspect "ca dupa razboi", cu linii de tramvai intrerupte, aspect denivelat si "carii" la infrastructura.
Din pozele de mai jos puteti vedea situatia acestei strazi la 28.07.2009, atat in zonele de lucru cat si in cele unde schimbarile au luat sfarsit.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.88 kb |
Vizualizat: |
de 32906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.44 kb |
Vizualizat: |
de 32906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
297.22 kb |
Vizualizat: |
de 32906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
326.35 kb |
Vizualizat: |
de 32906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.04 kb |
Vizualizat: |
de 32906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.7 kb |
Vizualizat: |
de 32906 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
vali.iftimie
Data înscrierii: 27/Iul/2008 Ultima vizita: 15/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 09:34:17 Titlul subiectului: Trasee si linii de tramvai desfiintate |
114782 |
|
Pana la urma in Galati vor mai fi tramvaie? Unii spun ca se va renunta definitiv,altii spun ca vor ramane doar cateva trasee,nu stiu ce sa mai cred. Viceprimarul Nicușor Ciumacenco, a afirmat intr-o emisiune tv, ca pe strada Basarabiei dupa modernizare, se vor monta sinele de tramvai la loc. Discutand cu un vatman zilele trecute,acesta mi-a spus ca tramvaiele din Galati vor disparea definitiv. Cine poate sa-mi spuna exact despre acest subiect? Vor mai fi? Sau nu! Multumesc!
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 10:37:54 Titlul subiectului: |
114793 |
|
In mod normal se intentioneaza sa se pastreze cateva linii de tramvai. Zic "in mod normal" fiindca, la jumatatea anului trecut acesta era punctul de plecare atunci cand s-au discutat de lucrarile ISPA. Dar cum intre teorie si practica este drum lung (si denivelat), afirmatiile referitoare la traseele de tramvai au variat pe scara larga, mai precis:
-s-a vrut renuntarea la liniile de tramvai spre gara, pe urma aceasta idee a picat ca doar la doua saptamani sa fie luata iar in discutie. Rezultatul: in prezent se spune ca liniile vor fi puse inapoi odata cu moderinzarea strazii Mihai Bravu;
-s-a dorit pastrarea a doar doua linii de tramvai: 7 si 39. Nu trebuie sa fii fan-tramvai ca sa-ti dai seama ca legatura cu Bazinul Nou si cartierul Agrogal se rupe iar muncitorii din zona portuara nu mai au mijloace de transport cu care sa vina sau sa plece de la munca. Nemultumirile s-au rasfrant in presa. Transurb-ul a recunsocut ca nu are suficiente autobuze sa trimita si spre Bazinul Nou (cu toate ca eu as fi de alta parere, in prezent sunt DAB-uri disponibile precum si cateva midibuze Isuzu si Prestij) si iata cum se ajunge la concluzia ca fara tramvai calatoria prin/spre oras poate deveni un calvar;
-nebuneala mare si pentru traseul 7, care are mereu autobuzele pline si nu m-ar suprinde sa vad ca pe vremurile comuniste, oameni pe scara sau agatati de bare si oglinzi... De ce? Fiindca un KT-4D este mult mai spatios decat un Isuzu, un Prestij sau un DAB;
-dupa linia 54 si acum plang unii...
Iata cat de simplu este sa discutam intr-o sedinta despre scoaterea liniilor de tramvai fara a tine socoteala de "proba practica". Partea buna a lucrarilor ISPA este ca doar asa politicienii si "marii luminati" ai Galati-ului pot pricepe ce inseamna lipsa tramvaiului. Rezultatul concret va fi "conceput" dupa ce lucrarile la infrastructura vor lua sfarsit. Atunci vom vedea cu cate linii vom ramane. Oricum, un om intelept le-ar lasa pe toate. Dar intelepciunea uneori lipseste...
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 23:07:21 Titlul subiectului: |
115431 |
|
Propun modernizarea tuturor liniilor de tramvai din Galati care se doresc a ramane active, folosind banii ISPA. Termenul de executie sa fie de maxim 3 ani. Altfel, in cativa ani Galatiul va ramane definitiv fara acest mijloc de transport cu traditie in orasul de la malul Dunarii.
|
|
Sus |
|
|
|