|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 05 Noi 2005 12:27:18 Titlul subiectului: Calea de rulare a tramvaielor |
1122 |
|
In Galati, constructia primei linii de tramvai s-a finalizat in 1899, an in care s-au facut probe cu vagoanele, iar in mod oficial, cu public, s-a pus in exploatare in 1900, deci sunt 106 ani de cand circula tramvaiul in Galați.
Inițial, linia de tramvai din Galati a fost construita pe ecartament ingust: 1000mm.
Acest tip de ecartament s-a mentinut pana in 1978 cand a fost inlocuit total cu ecartament standard: 1435mm.
Trecerea de la ecartament de 1000mm la 1435mm a avut loc in etape, de aceea incepand cu anul 1973 si terminanad cu 1978 in Galati circulau concomitent atat tramvaie pe linie ingusta (V58), cat si pe linie standard(Tatra T3R)
Iata in aceasta imagine, se observa cum ITB-ul V58+V10 care circula pe linie ingusta se intersecteaza cu linia de acrtament standard pe care circula Tatra T3R. Imaginea este din 1974.
...si iata o fotografie facuta din exact acelasi loc, dar in 2005.
Numai ca de data asta liniile nu se mai intersecteaza, ci se unesc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.89 kb |
Vizualizat: |
de 54597 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174 kb |
Vizualizat: |
de 52869 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 07 Noi 2005 23:42:42 Titlul subiectului: |
1574 |
|
Iata cale de rulare alcatuita din sine tip "Vignole & Stevens" in Galati...
Liniile dateaza din 1974, fara sa se fi facut vreo reparatie capitala... pe bune...
Si cu toate astea se circula cu viteze f. mari pe ea..
Exista si o linie de tramvai plasata chiar langa Dunare, trece la 20 m de Dunare, dar linia e suspendata temporar( ), de 13 ani, dar am inteles ca linia este in continuare cuplata la restul retelei numai ca nu circula nimic pe ea, deci e in conservare, probabil pana la noi dispozitii....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.06 kb |
Vizualizat: |
de 54532 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 09 Noi 2005 16:56:01 Titlul subiectului: |
1736 |
|
Candva, prin anii 1986-1988, la Galati erau macaze actionate electric.
Dar din 1989 s-au scos deoarece pe timp ploios sau la topirea zapezilor intra f. usor apa la conexiunile electrice aferente sistemului de actionare care era montat pe caldaram, la 30cm de sina (macazul) din dreapta...
Iata imagini care mai pastreaza si-n zilele noastre amintiri din trecut...
Sageata vernil reprezinta sensul de circulatie al tramvaiului.
Liniile din Galati sunt unite toate prin macaze, deci au legatura intre ele...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.31 kb |
Vizualizat: |
de 54457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.91 kb |
Vizualizat: |
de 52353 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 27 Noi 2005 17:12:04 Titlul subiectului: Poduri si viaducte pe care circula tramvaiele din Galati |
4282 |
|
In Galati sunt 2 mari viaducte, unul care leaga Galatiul de Platforma Combinatului (1200 m) si altul care leaga orasul de Port situat in preajma Garii C.F.R.(1000 m ).
In prima imagine, primul viaduct...
Iata a doua poza reprezentand calea de rulare de pa acest viaduct... Sistem de sina inglobata in longrine din beton-armat, iar sina este izolata fonic de toroane de cauciuc dispuse longitudinal in spatiul creat dintre sine si peretii canivourilor din longrine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.77 kb |
Vizualizat: |
de 51351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.47 kb |
Vizualizat: |
de 49772 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 11 Dec 2005 17:49:19 Titlul subiectului: gl |
6287 |
|
In orasul meu sunt si linii bune, dar si proaste.
Iata...Daca vreti sa vedeti linii de tramvai in,,DINTI DE FIERASTRAU" sau ,,SARPE-DE-APA-DEPLASANDU-SE", mergeti pe urmatoarele strazi: Str 6-Martie (intre cimitirul,,Eternitatea si Piata I.C.Frimu), B-dul Siderurgistilor (intre Str. Gh.Doja -Stadion OTELUL-Flora--Spital Judetean), Str. Anghel Saligny (intre Piata I.C.Frimu si B-dul Siderurgistilor)
Iar daca vreti sa mergeti cu tramvaiul fara sa va tineti de bara, cu viteza mare, si vara ,,ZGALTAIELI", iata strazile: Str 6-Martie intre Cimitir ,,Eternitatea si haaaat....departe pana la Santierul Naval, Str Siderurgistilor intre Gh.Doja-Piata Energiei-B-dul 1-Dec.-1918-B-dul Pinului-Micro39-Patinoar-B-dul G.Cosbuc-Bariera Traian,
Str. Traian intre Piata Centrala si Bariera Traian.
Combinatul Siderurgic MITTAL-STEEL-Viaduct-Piata Energiei
Micro-19-BILLA-Spital Judetean.
Gara C.F.R. -Str 6-Martie
Prime e pe Str Traian...in apropierea Pietei-Centrale.
A doua e linia tip C.F.R. (Vignole&Stevens) de pe B-dul 1-Dec.-1918, care-Atentie!- din 1977 nu s-a intervenit la ea...Nici tu inlocuire, nici tu sudura, nici tu polizare. Este exact asa cum au montat-o cei de atunci.In schimb...datorita trecerii timpului,...s-a imbacsit de pamant si nu se mai vede patul de piatra.
Poza 3: Iata alta linie tip C.F.R. -vedere catre Patinoarul Artificial- din Galati.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.38 kb |
Vizualizat: |
de 53814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.89 kb |
Vizualizat: |
de 52265 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.12 kb |
Vizualizat: |
de 52263 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 24 Ian 2007 09:27:40 Titlul subiectului: |
44542 |
|
O poză din zona Gării CFR.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.56 kb |
Vizualizat: |
de 52847 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 09:46:14 Titlul subiectului: |
95478 |
|
Conform articolului postat mai jos, apartinand cotidianului galatean "Viata Libera", la data de 23.08.2000 se implineau 100 de ani de la introducerea tramvaiului electric in Galati:
"UN SECOL DE TRAMVAI electric la GALATI !
* Deocamdata, oficialitatile nu se grabesc sa marcheze veacul atestat de documente *
Prima linie de tramvai din lume a fost la New York, in anul 1825... A doua, la Paris, in 1854... In Romania, prima linie a aparut la Timisoara, in 1869. I-a urmat Bucurestiul... Mai toata lumea stie asta, dar putini stiu ca al treilea oras din Romania in care a circulat tramvaiul - si nu cel cu cai, tramvaiul electric - a fost Galatiul! Pe la inceputul anilor '90 (secolul 19), apareau in presa vremii cateva notite, din ce in ce mai insistente care cereau Primariei sa puna in circulatie "patru tramcare ca cele de la Bucuresti" si anume "pe strada Domneasca, intre Targul Vechi si Gradina Publica si pe strada Portului". In anul 1893, la Galati, o societate belgiana concesioneaza construirea primelor linii si vagoane de tramvai. In actul constitutiv, redactat in franceza, la articolul 3 se scria: "Societatea are ca obiectiv principal conceperea si executarea unui tratat care va fi facut cu domnul Charles Georgi, una dintre parti actionand in calitate de concesionar al tramvaielor din Galati, conform actului semnat de primarul Galatiului, in data de 3 iunie 1895, tratat care va avea ca scop principal exploatarea in exclusivitate, pe toata durata concesiunii, a tramvaielor care vor fi furnizate societatii de catre concesionar, finisate si gata pentru exploatare". Charles Giorgi va ceda insa concesiunea obtinuta unei societati franco-belgiene, numita "Societatea de exploatare a tramvaielor din Galati si din Romania". Aceasta societate avea sa treaca "la treaba", executand o serie de lucrari pana in anul 1900. In acest an, s-a construit Uzina electrica din oras. Istoria tramvaielor din Galati incepea... De atunci a trecut un secol. Un secol pentru tramvaiul galatean, o suta de ani de transport cu acest important mijloc, atat de banal si de suprasolicitat astazi. La Galati nu s-a folosit niciodata tramvaiul cu cai. S-a mers de la inceput cu tramvaiul electric. Primul traseu, dupa cum arata documentele vremii si cum reiese si din cartea prof. dr. Paul Paltanea, "Istoria orasului Galati de la origini pana la 1918", pornea de la Docuri, pe strada Portului. De aici, o linie mergea pe Brailei. O alta linie trecea pe Mihai Bravu pana la Gradina Publica, altele faceau legatura cu gara de pasageri si cu portul. Desi unele date din documentele de arhiva, din presa vremii, din studiile de specialitate se contrazic uneori, este cert ca in 1900 exista deja Uzina Electrica (in zona Garii CFR) si ca in 1902 in Galati tramvaiul electric circula curent pe o lungime de 13 kilometri. Istoria lui avea sa continue, cu unele sincope in perioada celor doua razboaie mondiale, pana acum, cand ne aflam, ca si atunci, in pragul unui nou mileniu. Dar, deocamdata, oficialitatile locale, desi, dupa cum ne-a declarat domnul ing. Eugen Iordache, directorul TRANSURB, au fost informate despre importanta trecerii unui veac de transport in comun cu tramvaiul electric la Galati, nu se intrevad disponibilitati in marcarea acestui eveniment, asa cum s-ar cuveni. Si aceasta desi nu este vorba de 10, de 50, de 75 de ani, ci de o suta, de un secol, de un veac... "
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 16 Iul 2008 15:12:26 Titlul subiectului: |
95908 |
|
Tramvaiul intoarce pe bulevardul Otelarilor in jurul unui scuar recent re-amenajat, dotat cu ceas cu afisaj electronic si alei care asigura traversarea spatiului verde. Pe marginea scuarului de profil circular, se afla bucla de intoarcere a tramvaiului. Intre scuar si suprafata carosabila exista o portiune din piatra cubica care incadreaza linia de tramvai. Suprafata amenajata cu piatra cubica este despartita de partea carosabilului (astfalt) prin borduri.
De asemenea, spre capat, linia de tramvai se bifurca generand astfel o a doua linie, secundara. Lungimea acesteia este de aproximativ 200 metri si in trecut avea scopul de a gazdui tramvaiele care se pregateau sa ruleze pe Cursele Conventie si de a decongestiona traficul tramvaielor cu una sau doua remorci.
Poza 1: Linia principala si cea secundara;
Poza 2: Macazul dintre cele doua linii;
Poza 3: Vedere generala asupra buclei de intoarcere;
Pozele 4, 5, 6: Aspecte referitoare la linia de tramvai din zona buclei de intoarcere;
Poza 7: Vedere generala asupra buclei de intoarcere (iesirea din bucla);
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.42 kb |
Vizualizat: |
de 51883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.74 kb |
Vizualizat: |
de 51883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.62 kb |
Vizualizat: |
de 51883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.8 kb |
Vizualizat: |
de 51883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.71 kb |
Vizualizat: |
de 51883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.44 kb |
Vizualizat: |
de 51883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.33 kb |
Vizualizat: |
de 51883 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 06 Aug 2008 21:10:21 Titlul subiectului: |
96736 |
|
Una dintre cele mai vechi linii de tramvai este cea din zona garii C.F.R. Pentru inceput, cateva aspecte de la intersectia strazii Mihai Bravu cu strada Garii. Mentionez ca pana la intersectia dintre bulevardul Traian cu strada Basarabiei (cazul prezent), toate tramvaiele care duc spre gara C.F.R. au portiune de traseu comuna. Infrastructura cuprinde o panta de inclinare medie pe care linia de tramvai descrie o bucla relativ stransa la trecerea dintre cele doua strazi. Ca material de rezistenta s-a utilizatpiatra cubica insa, pe anumite portiuni aceasta lipseste, fiind inlocuita de "petice" de astfalt.
Poza 1: Linia de tramvai spre gara C.F.R.;
Poza 2: Linia de tramvai spre gara C.F.R.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.24 kb |
Vizualizat: |
de 51803 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.62 kb |
Vizualizat: |
de 51803 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 06 Aug 2008 21:15:09 Titlul subiectului: |
96737 |
|
Dupa bucla corespunzatoare intersectiei mentionate anterior, linia de tramvai are o "coborare blanda" pana in dreptul garii. Sa vedem cateva aspecte:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.11 kb |
Vizualizat: |
de 51802 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.26 kb |
Vizualizat: |
de 51802 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.68 kb |
Vizualizat: |
de 51802 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.19 kb |
Vizualizat: |
de 51802 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 06 Aug 2008 21:23:28 Titlul subiectului: |
96739 |
|
Capatul de linie prevede o bucla care ocoleste spatiul destinat statiei de autobuz si totodata cel aferent unor constructii minore (chioscuri, baruri si buticuri stranse in capatul inferior al statiei mentionate). Inainte de a se incepe constructia blocurilor A.N.L. si a se pune in aplicatie planul de infaptuire al noii gari, spatiul ocupat in prezent de aceste cladiri era acoperit de un teren buruienos care "afecta" si bucla de intoarcere aferenta tramvaielor. In urma aparitiei noilor cladiri, spatiul din zona a fost curatat iar terenul corespunzator infrastructurii pentru linia de tramvai a capatat un aspect ingrijit. Sa vedem si cateva poze cu bucla de intoarcere:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.83 kb |
Vizualizat: |
de 51799 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.79 kb |
Vizualizat: |
de 51799 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.49 kb |
Vizualizat: |
de 51799 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
283.28 kb |
Vizualizat: |
de 51799 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232 kb |
Vizualizat: |
de 51799 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 12 Aug 2008 00:40:38 Titlul subiectului: |
96937 |
|
Sa vedem si catevaaspecte referitoare la reteaua de tramvai utilizata pentru linia din zona garii C.F.R.:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.63 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.07 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.71 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.6 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.7 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.28 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.95 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.63 kb |
Vizualizat: |
de 51734 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 16:17:10 Titlul subiectului: |
101651 |
|
Dragi galateni tocmai ce am auzit la stirile locale Antena 1 Braila-Galati ca municipalitatea Galateana va investi peste 10 milioane de euro pentru modernizarea liniei de tramvai.Banii provin de la UE iar galatenii vor plati 10%.Lucrarile vor incepe in luna februarie 2009 cu o durata de 20 de luni.Lucrarile vor consat in reabilitarea strazii nu numai a liniei de tramvai iar lucrarile vor fi impartite pe 3 sectoare primul fiind Str sau Bd Otelarilor nu stiu Galatiul pre bine.Interesant e ca Primarul nu a precizat si aducerea de tramvaie noi dar cred ca se va gandi si la asta.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 20:11:48 Titlul subiectului: Liniile din Galati |
101674 |
|
Sincer ar fi cazul sa le refaca, daca ne gandim la str. Frunzei, str Gheorghe Asachi, Basarabiei intre IFR si Cosbuc, si nu numai. Interesant totusi sa inceapa cu bulevardul Otelarilor. Daca imi aduc bine aminte, intre capatul din M19 si McDonald's s-a refacut linia in anii 1997-1998 (inca mai exista diagonalele la McDonald's), pacat ca linia e tot stramba
|
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 26 Noi 2008 18:33:38 Titlul subiectului: |
101726 |
|
Din discutiile pe care le-am avut cu un vatman de la Transurb si din ceea ce am mai pus si eu cap la cap, in perioada urmatoare nu este nici o sansa sa se aduca tramvaie noi. Ceea ce este insa posibil sa se aduca, este un nou lot de ZGT-uri, posibil seria 700, ramane de vazut cum evolueaza lucrurile
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Noi 2008 08:19:40 Titlul subiectului: Modernizare linie |
101747 |
|
Am gasit si articolul in Viata libera: http://www.sisnet.ro/index.php?page=articol&id=28422
În 20 de luni, gălățenii care călătoresc cu tramvaiul și cei care locuiesc pe străzile Oțelarilor, Frunzei, Stadionului și Asachi nu vor mai fi deranjați de zăngănitul enervant al roților pe șine. Primarul Dumitru Nicolae a anunțat că, grație unui proiect european în valoare de zece milioane de euro, vor fi reabilitate și modernizate liniile de tramvai pe trei tronsoane. "Liniile de tramvai sunt prinse cu niște eclise îngropate în pământ. Vom avea 75 de centimetri strat de umplutură, traverse de beton și liniile de cale ferată prinse prin tampoane de cauciuc. Este al doilea proiect aprobat în țară. Unul a fost aprobat la Oradea, acum patru ani, și de acolo am luat modelul. Este un proiect de fonduri postaderare cu o perioadă de execuție de 20 de luni. Vom încerca să lucrăm pe o linie, iar pe cealaltă să o ținem în funcțiune, dar totul depinde de sol", a declarat Nicolae. Potrivit edilului, modernizarea este împărțită în trei sectoare. Pe primul tronson, strada Oțelarilor, vor fi reabilitate carosabilul, linia de tramvai, trotuarele, spațiile verzi și parcajele laterale. Se vor realiza căi de acces pentru persoane cu handicap, piste pentru bicicliști, dar vor fi reabilitate și rețelele de apă și canalizare, aferente. Valoarea lucrărilor se ridică la 8,7 milioane de lei, din care cofinanțarea este de 175.000 de lei.
Al doilea tronson cuprinde linia de tramvai de pe strada Stadionului, care va beneficia de același tip de lucrări ca și primul tronson, costul fiind de 7 milioane, din care cofinanțarea este de 141.000 de lei. Al treilea tronson cuprinde modernizarea străzilor Frunzei și Asachi, lucrări în valoare de 10,2 milioane de lei din care 205.000 de lei cofinanțare. "După executarea proiectului tehnic de către Proiect SA, facem licitația. În februarie ar trebui să înceapă lucrările", a promis Nicolae.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Dec 2008 23:41:23 Titlul subiectului: |
103414 |
|
Sa vedem si cateva imagini cu reteaua de tramvai de pe Bulevardul Otelarilor. Mentionez ca tramvaiele au doua statii pe acest bulevard, mai precis cea de capat, in fata fostului cinema Dacia (cinematograful a disparut, numele a ramas...) si cea intitulata "Billa" - pe ambele sensuri - cunoscuta si sub denumirea de "statia de la Posta" sau "Casata" datorita faptului ca de o parte si de alta a alveolei corespunzatoare statiilor se afla Oficiul Postal 13 respectiv localul "Casata".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.94 kb |
Vizualizat: |
de 51204 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.78 kb |
Vizualizat: |
de 51204 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.29 kb |
Vizualizat: |
de 51204 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.53 kb |
Vizualizat: |
de 51204 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.49 kb |
Vizualizat: |
de 51204 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.38 kb |
Vizualizat: |
de 51204 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2009 11:16:54 Titlul subiectului: |
104395 |
|
Transurb intentioneaza sa achizitioneze macaze automate:
http://rinsider.clubferoviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3188
Railway Insider a scris: | Compania de transport public din Galați, Transurb SA, a publicat anunț de intenție privind achiziționarea de macaze automate pentru infrastructura de tramvai a orașului. Achiziționarea se va realiza prin licitație deschisă, durata contractului estimat la o valoare de 1,23 milioane de euro încadrându-se în perioada de la data semnării și până la 31.12.2009.
Mădălina Iordache din cadrul Serviciului Comercial al operatorului gălățean a declarat că încă nu s-a stabilit criteriul de atribuire, în funcție de acesta urmând a se hotărî și numărul de macaze ce vor fi achiziționate. Autoritățile din Galați au lansat un program de dezvoltare a rețelei de tramvai, în decembrie 2008 Primăria obținând includerea în programul european POR a unui proiect de reabilitare a 3 km de linii ferate urbane. |
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 20 Ian 2009 22:36:03 Titlul subiectului: |
104665 |
|
Am mai avut la Galati macaze automate prin anii '90 insa se defectau mereu, in special dn cauza ploilor, ninsorilor sau inundatiilor. S-a renuntat la ele in favoarea metodei clasice romanesti: schimbarea manuala de macaz. Probabil ca aceste macaze vor fi introduse odata cu inceperea lucrarilor la infrastructura in zona Micro 20 (bulevardul Otelarilor).
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Feb 2009 08:44:28 Titlul subiectului: Dispar tramvaiele de pe strada Traian |
106345 |
|
http://www.viata-libera.ro/articol-Dispar_tramvaiele_de_pe_strada_Traian_2.html
Una din cele mai complexe lucrări pe proiectul ISPA - sistem de apă și canalizare - este cel care se va desfășura pe strada Traian. În urma discuțiilor cu constructorii, s-a luat decizia scoaterii definitive a liniei de tramvai.
„Am decis să renunțăm la linia de tramvai, îl vom înlocui cu transportul cu troleibuzele. Am luat această decizie, pentru că viitoarele conducte de apă și canalizare nu pot fi pozate decât pe mijlocul străzii. Avem acolo un canal colector vechi de 100 de ani, avem și racorduri făcute anapoda… În plus, mai avem și o conductă de apă, așa că noile conducte nu avem cum să le postăm decât pe mijlocul străzii”, a declarat primarul Dumitru Nicolae.
Cu toate că ideea desființării liniei de tramvai de la strada Traian a fost avansată și în anii trecuți, de data aceasta lucrurile sunt clare: lucrările vor începe în luna martie a acestui an și în decurs de un an vor trebui finalizate.
„Anul acesta se termină lucrările pe strada Traian. Dacă nu terminăm în trimestrul întâi din 2010, Uniunea Europeană îmi ia banii, nu e de glumit”, a declarat primarul.
Oare chiar au intentii serioase??
|
|
Sus |
|
|
vali.iftimie
Data înscrierii: 27/Iul/2008 Ultima vizita: 15/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 19 Feb 2009 14:36:34 Titlul subiectului: calea de rulare a tramvaielor |
106359 |
|
Sinele de tramvai se vor scoate pe intreaga strada Traian? Se vor desfiinta si traseele spre piata centrala?
Atunci cand s-au scos sinele pe Bd. Cosbuc,primarul Dumitru Nicolaie a spus ca se vor introduce troleibuze. A trcut ceva timp si nici vorba de troleie.
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Feb 2009 09:07:38 Titlul subiectului: Modernizare str. Basarabiei |
106417 |
|
Alt articol,
http://www.viata-libera.ro/articol-Strada_Basarabiei_intra_in_reparatii_capitale____2.html
spune ca linia de pe str Basarabiei va fi modernizata, ceea ce ar insemna mentinerea traseelor 7 si 44, implicit pastrarea liniei de pe str Traian intre Baia comunala si Piata.
Iar posibila desfiintare de pe str Traian inseamna desfiintarea inclusiv pe str Bucovinei si pe Cosbuc intre Bucovinei si Patinoar.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 20 Feb 2009 21:56:01 Titlul subiectului: |
106455 |
|
Multe vise si promisiuni ce greu devin realitate... Imi amintesc de articolul in care se promitea modernizarea bulevardului Otelarilor, a strazii Stadionului si a strazii Frunzei si in care se anunta inceperea lucrarilor pe la inceputul acestui an. Ei bine, am trecut de jumatatea lunii februarie iar pe cele trei strazi nu se intampla nimic... constructiv.
Deja s-a renuntat la linia de tramvai de pe strada Portului, lucrarile la infrastructura se apropie de sfarsit. Linia de tramvai nu va mai fi pusa, semn ca traseele de tramvai 50, 51 si 52 nu vor mai functiona vreodata sub vechea forma (cu intoarcere la Gara Fluviala).
Incet dar sigur importanta tramvaielor in Galati scade in favoarea altui mijloc de transport ecologic: troleibuzul, cel putin la nivel teoretic. Zic "teoretic" fiindca dupa cum s-a mai amintit intr-o postare anterioara, au existat "minciuni frumoase" despre linii de troleu pe Cosbuc, mai ales atunci cand s-a scos linia de tramvai dintre cimitir si pationar.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 22:53:07 Titlul subiectului: |
106849 |
|
Astazi am efectuat o scurta vizita pe "santierul" care se intide la cativa metri de locul unde muncesc, si care afecteaza liniie de tramvai nefucntionale de pe strada Portului. Am pornit de langa Gara Fluviala, mai precis din intersectia strazii Dogariei cu Portului. Sa vedem cateva poze justificatoare cu reteaua de tramvai si liniile aferente.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.3 kb |
Vizualizat: |
de 50607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.13 kb |
Vizualizat: |
de 50607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.06 kb |
Vizualizat: |
de 50607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.24 kb |
Vizualizat: |
de 50607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
343.66 kb |
Vizualizat: |
de 50607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.9 kb |
Vizualizat: |
de 50607 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 23:01:44 Titlul subiectului: |
106850 |
|
Urmatorul segment pe care l-am fotografiat se intinde pe portiunea lucrata recent de muncitori in ultimele doua luni, mai precis intre Liceul de Marina si Palatul Navigatiei. Lucrarile de inlocuire a retelei de apa menajera par sa se fi incheiat, urmeaza sa se astfalteze portiunea unde s-au operat lucrarile. Deocamdata nu s-a actionat asupra liniei de tramvai de pe retur insa este posibil - in cazul in care primaria isi va "aminti" de ea - sa fie scoasa in viitorul apropiat.
Reteaua de tramvai lipseste pe anumite portiuni.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.35 kb |
Vizualizat: |
de 50606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
253.42 kb |
Vizualizat: |
de 50606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.44 kb |
Vizualizat: |
de 50606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.55 kb |
Vizualizat: |
de 50606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.62 kb |
Vizualizat: |
de 50606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.79 kb |
Vizualizat: |
de 50606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.17 kb |
Vizualizat: |
de 50606 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|