|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 05 Sep 2011 13:03:08 Titlul subiectului: Diferentele mai putin sesizabile intre V3A si V2A |
148270 |
|
In afara diferentelor vizibile, pe care le stim cu totii, legate de numarul de tronsoane, numarul de boghiuri motoare si purtatoare sau capacitatee de transport, iata ca din lucrarea "Tramvaiul V-3-A , Manualul conducatorului de tramvai" constatam ca mai exista si alte diferente, in cazul de fata o diferenta la caracteristica "Latimea maxims a caroseriei", 2390 mm la V3A si "doar" 2340 mm la V2A.
Daca diferenta intre V3A si V2A este data doar de lipsa tronsonului median, deci se pretinde ca s-au folosit aceleasi segmente de capat, ce anume cauzeaza aceasta diferenta de 50 mm (5 cm) ?!?
Oare tronsonul median al V3A-ului sa fie mai lat (cu cei 50 mm) decat tronsoanele de capat (A si B) ?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.46 kb |
Vizualizat: |
de 7106 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 22 Sep 2017 02:03:21 Titlul subiectului: |
191730 |
|
Toti cred ca am remarcat ca V2Aurile erau mai INALTE decat V3Aurile. Cred ca e vorba de o greseala de tipar, ca am vorbit cu mai multi oameni care cunosc, printre care Dr Ing Bucsan, si toti spun ca intr-adevar sunt la fel ca gabarit.
Diferentele evitente le stiim ca usile, caseta de numar, si geamul coltar mai mic la V3A (din cauza usii mai late)
Insa o diferenta trecuta cu vederea era inaltimea celor originale de fabrica (nu gen cele scurtate la Braila sau Brasov). Ele aveau alt cadru pe care se monta boghiul din ce am inteles, si asta iarasi neconfirmat ca fiind de noi. Cert este ca la un moment dat au fost inlocuite cu aceste cadre noi, rezultand in acea inaltime mai mare.
Cei care urcau in statii fara refugiu stiu bine cat era de greu sa te sui in V2A!
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|