Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 56, 57, 58  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2006 12:18:35    Titlul subiectului: 0000000000 11779

Sa luam la puricat, pe rand, traseele dubelor:
101 - a circulat putin timp, chiar si asa pe alt parcurs decat cel licitat (Vasile Lupu in loc de Ion Creanga). A disparut repede, nefiind rentabil, intrucat cei din Dancu isi stiu interesul si prefera tramvaiul 3 (mai ales dupa ce a avut cine sa le explice ce-i asteapta daca migreaza in masa la maxi-taxi).
102 - ca traseu, este respectat (de altfel, nici nu au motive sa nu-l respecte). Curios este faptul ca Primaria a licitat un astfel de traseu, desi la momentul respectiv exista autobuzul 29, ce-i drept, pana in Baza 3, dar prelungit ulterior pana in Pd. Ros.
105 - ca traseu, este respectat (din nou, nu au motive sa nu-l respecte). Nu inteleg de ce Primaria a licitat acest traseu, avand in vedere ca intre CUG 1 si Tatarasi Sud exista autobuzul 27 (putea fi prelungit pana la Tatarasi Nord sau Piata Chirila). S-a circulat si inca se mai circula, in unele cazuri, cu afisaj de linie 27, chiar daca dublat de inscriptia 105.
106 - eu unul nu am vazut niciodata vreun microbuz pe acest traseu.
107 - este respectat (aceeasi precizare ca la 105). Este, de fapt, fostul traseu de autobuz 9b. Traseul se suprapune total, pana la capatul din Piata Eminescu, cu linia 41, deci, din nou, este de neinteles motivul licitarii acestei rute de maxi-taxi.
108 - a avut viata scurta. In general, era respectat, insa existau si situatii in care soferul intreba daca doreste cineva sa coboare la Policlinica 1 sau in statia din P. Eminescu, incat, daca nu erau solicitari, nu mai facea bucla P. Eminescu-Policlinica 1-P. Independentei-P. Eminescu.
109 - unul din cele mai penibile cazuri de nerespectare a traseului licitat si de marlanie dusa la extrem. Este piratat traseul 28, microbuzele circuland pe bd. Independentei-bd. Carol I, in loc de sos. Sararie. Se circula in general cu numarul 28 afisat in geam, in loc de 109. Unii chiar si-au facut rost de indicatoare de traseu de la SC Autobuzul SA. Evident, cand se afla ca sunt controale, toate neregulile dispar ca prin minune.
110 - este, de fapt, traseul autobuzului 19. Desigur, este respectat cu sfintenie, doar e un traseu al fostei RATC. Nu am inteles de ce a fost licitat, in conditiile in care autobuzele circulau la vremea respectiva pe aceasta ruta. Evident, se circula cu afisaj de linie 19.
111 - este respectat, insa se circula cu un frumos afisaj de linie 6, chiar daca alaturi de inscriptia 111. Traseul a fost prelungit pana la Breazu.
112 - nu-mi amintesc sa fi vazut vreodata microbuze pe aceasta linie.
113 - nu este respectat capatul din CUG 1, microbuzele circuland pana in CUG 2.
114 - nu este respectat capatul de la Piata Chirila, microbuzele intorcand in Tatarasi Nord, la capatul tramvaiului 11. Se circula, mai mult sau mai putin discret, cu indicator de linie 11. La inceput isi faceau de cap, intre Cotnari si Baza 3 mergand pe linia tramvaiului 11, insa s-au dat pe brazda pana la urma, in aceasta privinta.
115 - nu a fost niciodata respectat. Intrau pe bd. Carol I, fie pe str. Berthelot, fie pe str. Gh. Asachi. Cand ieseau de pe Berthelot urcau pana in statia din fata Corpului A al Universitatii, unde intorceau in loc interzis. Statia de la Universitate se transformase intr-un soi de capat de linie ad-hoc pentru acest traseu. Un timp a circulat intre TV si Pd. Ros, insa nu foarte mult. In cele din urma pirateaza vechiul traseu al troleibuzului 42.
116 - nu am vazut niciodata microbuze pe acest traseu.
117 - nu am vazut niciodata microbuze pe acest traseu.
118 - un alt caz de piratare a unui traseu al regiei. De la Rond Dacia, in loc sa mearga direct pe strada Tabacului, merg pe linia de tramvai spre statia Columnei si abia apoi intra spre Piata Dacia, dupa care pirateaza traseul troleibuzului 44. Nu exista troleibuz de pe 44 care sa nu aiba antemergator sub forma de duba.
119 - nu este respectat capatul de la Piata Pacurari, microbuzele mergand pana la capatul troleibuzului 43. De asemenea, in loc ca de pe str. Vasile Lupu sa intoarca spre Piata Chirila, in dreptul sediului Romtelecom din Tatarasi, microbuzele merg pana in Tatarasi Sud.
121 - nu este respectat capatul de la Dr. Savini, microbuzele mergand pana in Tatarasi Sud.
123 - circula pe bd. Independentei-bd. Carol I, in loc de sos. Sararie. Practic, pirateaza traseul troleibuzului 43, pana in P. Eminescu. Evident, cand sunt controale, sunt cuminti.
124 - ca si in cazul lui 110, este respectat cu sfintenie, fiind vorba despre un traseu profitabil de autobuz (30) al fostei RATC. Din nou, nu inteleg care au fost motivele pentru care Primaria a licitat acest traseu, in conditiile in care autobuzele RATC circulau pe 30.
Pe traseul estival s-a circulat foarte putin, dar si asa fara a fi respectat (se mergea pana in P. Eminescu).
Cam atat in privinta respectarii traseelor. De celelalte nereguli nu are rost sa mai discutam, sunt binecunoscute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 21:57:15    Titlul subiectului: 00000000 12006

Între actualul loc de întoarcere (Baza 3) și Bucium cam ce distanță e? Porțiunea Baza 3-Bucium e suplinită de microbuzele RATP sau de firmele private de maxi taxi?
Traseul liniei 30 include și strada Arcu? Dacă da, cum reușește MAZ-ul să urce?
Ce linie de tramvai trece la Baza 3? Pe poza cu #18, parcă e ceva tramvai verde.
Linia 44 de ce vehicule e deservită? Am aflat de la Radub că macazul care asigura legătura liniilor 41 cu 44 nu mai există? E posibil ca linia 44 să rămână ca linie de troleibuz?
De asemenea, sunt curios ce numere de linie au dubele și ce număr de linie are MAZ-ul acela stingher de la Bucium.
Un lucru nu înțeleg. Dacă 41 și 14 au același traseu, nu ar fi mai logic suplimentarea numărului de autobuze de pe linia 41 iar microbuzele să fie trimise în zonele cu trafic intens unde autobuzelor (chiar și celor standard) le-ar fi greu să se "strecoare"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 22:16:06    Titlul subiectului: 12011

OAB a scris:
Între actualul loc de întoarcere (Baza 3) și Bucium cam ce distanță e? Porțiunea Baza 3-Bucium e suplinită de microbuzele RATP sau de firmele private de maxi taxi?
In zona Frigorifer autobuzele au fost directionate catre Baza 3 pentru a avea unde sa intoarca (e vorba de o singura statie - parcurs mediu). Intre Frigorifer si Bucium sunt 7 statii. Portiunea respectiva este acoperita de traseul 46 al RATP (in trecut troleibuze, in prezent microbuze, in viitor autobuze) si de un traseu de maxi-taxi.
OAB a scris:
Traseul liniei 30 include și strada Arcu? Dacă da, cum reușește MAZ-ul să urce?
Nu, insa traseul 41 urca pantele de la Palat, de pe dealul Copou, de la Pasajul Nicolina si din CUG 1, iar MAZ-urile se descurca foarte bine.
OAB a scris:
Ce linie de tramvai trece la Baza 3? Pe poza cu #18, parcă e ceva tramvai verde.
1, 2, 2b, 5, 7, 8, 11 si 13.
2b, 7 si 8 intorc acolo.
Tramvaiul care se vede in imagine e GT4 #138 (ex-Halle). Se afla pe bucla, pe 7 sau 8 (nu-mi mai aduc aminte).
Macazul dintre 41 si 44 nu a fost realizat. Linia 44 ramane cu troleibuze.
In Bucium intorc acum microbuzele Iveco de pe linia 46, apartinand RATP, si microbuzele particulare de pe linia 124 (am dat mai multe detalii despre aceasta la topicul corespunzator). MAZ-ul era pe linia 30, in ultima din cele 2 zile cat acest traseu a functionat pe coordonatele de dinainte de 2002.
Pentru 41 nu sunt, deocamdata, suficiente MAZ-uri, iar Ikarus-urile 260/263 vechi nu cred ca vor ajunge pe traseele din Centru (cu cateva exceptii, nici nu stiu daca vor mai ajunge pe vreun traseu).


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 12 Ian 2006 22:17:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 21:25:26    Titlul subiectului: 12177

Care este viitorul liniilor 29 și 34?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 21:51:42    Titlul subiectului: 12183

Conform Planului de Transport adoptat in 2004, liniile 29 si 34 vor avea urmatoarele parcursuri:
29 - Tomesti-Baza 3-str. Bucium-bd. Socola-Cotnari-bd. Primaverii-Tesatura-cl. Chisinaului-Baza 3-Tomesti
34 - Bucium-Motel Bucium-Paun
Deocamdata linia 34 este deservita de autobuze Ikarus 260 ale SC Autobuzul SA si parcursul este Pd. Ros-Bucium-Motel Bucium-Paun (un autobuz la fiecare "si jumatate", cu cateva pauze). In weekend circula un microbuz Iveco.
Pe linia 29 (Tomesti-Baza 3-str. Bucium-bd. Socola-Pd. Ros-cl. Chisinaului-Baza 3-Tomesti) s-a mai circulat sporadic din 2002, la cererea locuitorilor din Tomesti, insa, de fiecare data s-a mers in pierdere, astfel ca de aproximativ un an nu au mai fost trimise autobuze pe acest traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 13:12:54    Titlul subiectului: 12266

Îmi aduc aminte că, în zona Tudor Vladimirescu era o linie de tramvai care trecea podul peste Bahlui iar cei cazați în cămine spuneau că tramvaiul respectiv circulă din jumătate în jumătate de oră (asta era în 1996). Acolo văzusem #362 (V2A). Aceea era linia 8? Mă refer la acel pod situat lângă Tudo Vladimirescu și fabrica Zimbrul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 14:50:11    Titlul subiectului: 12275

8 nu cred ca mai exista, dar linia 7 a fost prelungita pe acolo. S'ar putea sa reapara si 8, pentru ca nu mai exista troleibuzul care sa vina din Copou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 15:52:50    Titlul subiectului: 12285

ManAndCat a scris:
8 nu cred ca mai exista, dar linia 7 a fost prelungita pe acolo. S'ar putea sa reapara si 8, pentru ca nu mai exista troleibuzul care sa vina din Copou.
Pe 8 se circulă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 18:34:29    Titlul subiectului: 12327

Mai există troleibuze care să întoarcă la Tudor Vladimirescu? Nu mai știu numărul liniei, dar știu că circulau atât DAC 117 E cât și DAC 217 E și 212 E. Din zona centrală călătorisem spre Tudor cu un troleibuz DAC 217 E care, la vremea respectivă, mi-a făcut o impresie destul de bună. Cred că era #443 sau ceva din seria #440-#450.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 19:08:34    Titlul subiectului: 12328

La vremea respectiva in TV intorceau troleibuzele liniilor 42 (Copou-TV) si 45 (Pacurari-TV). 42 era deservit de Rocar 212E (ulterior - inainte de venirea Skodelor - si de Rocar-ul 312E #512), iar 45 de DAC 117E(A) si Rocar 217E.
De la sfarsitul lui decembrie 2005 in TV nu mai intoarce nici o linie de troleibuz (prin zona trece - inca - linia 43, Pacurari-TV-CUG 1).
Rocar 217E au fost #401-#409 si #446-#450.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 20:46:08    Titlul subiectului: 12351

În viitor, nu se prevede reînființarea liniilor 42 și 45 ca linii de autobuze, dar cu același traseu ca a troleibuzelor desființate? Cel puțin, în Constanța așa s-a procedat.
Pe ruta Podul Roș-Copou nu ar putea fi introduse midibuze gen Solaris 10? În zona centrală, pe aglomerație, se strecoară mai bine. de asemenea, nu ar putea fi refăcut traseul 30 până la Bucium și să fie deservit și acela de midibuze gen Solaris 10? Oare cât ar costa achiziționarea a 30 de Solaris 10? Cred că ar fi acceptate mai ușor de publicul călător ieșean decât MAZ 103, deoarece
-e doar puțin mai mare ca un microbuz
-e mult mai "prietenos". MAZ-ul este, pe de o parte robust, pe de altă parte, arogant și agresiv. Altfel spus, ostil. Studenții cazați la Tudor nu cred că ar fi prea bucuroși să călătorească cu MAZ 103.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 21:46:09    Titlul subiectului: 12357

Noul 42 va avea alt traseu, un fel de 45+41 vechi, dar suma nu in sensul strict al termenului. Probabil ca se va "MAZui" cu el in curand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 21:47:28    Titlul subiectului: 12358

OAB a scris:
În viitor, nu se prevede reînființarea liniilor 42 și 45 ca linii de autobuze, dar cu același traseu ca a troleibuzelor desființate?
Nu. In locul liniei 42 ramane linia 8 de tramvai (Copou-Tg. Cucu-TV-Baza 3). Va fi infiintat un nou traseu, ce va purta numarul 42, insa va avea o cu totul alta ruta (Pacurari-P. Eminescu-Tg. Cucu-Pd. Ros-CUG 2) decat 42 vechi.
Intregul parcurs al fostei linii 45 este cuprins in liniile 43 (de troleibuz) si 46 (fosta de troleibuz, actuala de microbuz - deservita de Iveco apartinand RATP-Autobuzul -, viitoare de autobuz). In Planul de Transport nu a fost prevazuta linia 43 iar daca va fi desfiintata prin TV vor mai ramane liniile 7 si 8 de tramvai si 46 de autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 21:58:28    Titlul subiectului: 12361

Eu as propune un 43 sau cum i-o spune: Copou-Tudor Vladimirescu-Podul Ros'-Copou, macar pe perioada cursurilor.
A existat o idee cu ceva legat de linii de tramvai pe strazile "de sub Palat", adica de sub dealul Palatului. Ce s'a mai facut cu asta ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 22:03:51    Titlul subiectului: 12362

Din pacate, ordinul e clar: disparitia troleibuzelor de pe Copou. Traseul este bun, insa daca ar fi sa fie, nu va fi deservit de troleibuze, ci de autobuze. In fapt, ceva oarecum asemanator a existat, sub forma unui traseu de maxi-taxi - 115.
A existat si o idee de legare a Pietei Eminescu de zona Arcu. A existat o idee de legare a zonei Palatului Culturii de zona Pd. de Piatra. De asemenea, a existat o idee de largire a strazii Pacurari (Pacurariul vechi) sub forma unui bulevard cu cele 2 sensuri in trepte. Planuri existau, insa toate s-au naruit dupa 1989.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 01:23:50    Titlul subiectului: 11111111 12521

Tramvaiele GT 6 și GT 8 nu ar fi mai potrivite decât GT 4? Dacă se desființează linia 43, singurele mijloace de transport ale RATP care vor deservi zona Tudor vor fi tramvaiele. Chiar dacă operatorii privați de maxi-taxi vor mai "pirata" fosta linie 42 (până în 2007 când, probabil, vor fi nevoiți să se retragă, având în vedere că nu respectă nici o normă UE), va fi aglomerație și, ca urmare, nu ar strica niște tramvaie cu 6 sau chiar 8 osii. Oricum, se pare că viitorul transportului ieșean e tramvaiul și autobuzul.
MAZ-ul a atras antipatia celor de pe forum deoarece a substituit troleibuzele constănțene. Judecând la rece, nu are cum să fie foarte rău, dat fiind faptul că are motor + transmisie Mercedes sau Renault. Problema o constituie capacitatea redusă. Întrebarea este cum se vor descurca pe liniile care deservesc partea de răsărit și de sud a orașului Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 01:51:00    Titlul subiectului: 12528

Primele tramvaie second-hand aduse din exterior au fost GT4, in 1997, din Stuttgart. In 2000 au mai venit 15, tot din Stuttgart. In 2003 au fost aduse 27 din Halle, iar in 2004 alte 10 din Augsburg. In prezent RATP Iasi doreste achizitionarea a inca 60 de vagoane GT4. Regia prefera in continuare aceste vagoane, avand in vedere experienta acumulata in exploatarea lor si posibilitatile de a procura piese de schimb. Nici unul dintre vagoanele GT4 aduse din 1997 si pana in prezent nu a fost casat, toate ies la strada.
Din Berna urmeaza sa primim 15 vagoane dublu articulate de tip Be 8/8. In orice caz, fluxul de calatori din Tudor Vladimirescu nu impune prezenta unor tramvaie dublu articulate pe traseele din acea zona. Pe liniile 7 si 8 de tramvai, care trec prin TV, sunt trimise vagoane GT4, ST7 si ST8 (ultimele doua modele sunt asemanatoare cu GT6).
In privinta troleibuzelor, urmeaza sa vedem ce se va intampla cu traseul 43. Cum spuneam intr-un mesaj anterior, pe linia 46 se are in vedere trimiterea de autobuze MAZ.
In estul orasului baza se pune pe tramvaie. Pentru partea de sud se are in vedere dublarea lui 41 pana in Piata Eminescu, prin noul parcurs al liniei 42. Suplimentar, fluxul de calatori din Pd. Ros va fi preluat si de autobuzul 28. Zonele Poitiers si Bucium nu au flux ridicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 00:41:52    Titlul subiectului: 12992

Pe harta Iașului, Bulevartul Copou figurează în partea de nord-vest a orașului pe când, pe harta transportului electric (care poate fi consultată pe internet), rondul Copou figurează în colțul nord-estic al rețelei electrice). Care e adevărul? Harta transportului electric nu cred că e actualizată, din moment ce 41 figurează ca troleibuz (unul din capete fiind Rondul Copou, conform hărții)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 01:21:15    Titlul subiectului: 12997

Usor pe directia nord-vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 19:45:34    Titlul subiectului: 14803

Incepand de luni se desfiinteaza traseele 2 si 2b de tramvai, urmand ca ruta Canta-Gara-N. Iorga-Baza 3 sa fie deservita de linia 30 de autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2006 10:11:12    Titlul subiectului: 14888

Dispare si linia de troleu 44 de luni 6 februarie... mai sunt 2 zile pentru poze...
In perioada 6 -12 februarie, când elevii și studenții au vacanță, numărul mijloacelor de transport scoase la stradă va fi redus cu circa 25 la sută. De asemenea, reprezentanții RATP au anunțat că tot de luni vor fi suspendate, pe o perioadă nedeterminată, traseele troleibuzului 44 (Piața Dacia - CUG II) și tramvaiului 2 (Canta - Țuțora). "Cele două trasee vor fi desființate deoarece fluxurile de călători sunt foarte reduse. Cel puțin pe traseul 44 nu s-a vândut nici un abonament. În perioada de vacanță, fluxul de călători se diminuează pe toate traseele și din această cauză am hotărât să reducem numărul unităților de transport de pe toate traseele. În primul rând, este vorba despre acele tramvaie și troleibuze care erau scoase în plus la orele de vârf. Săptămâna viitoare acestea vor rămâne la depou sau la garaj", a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. Acesta a adăugat că în zilele de sâmbătă și duminică, adică pe 11 și 12 februarie, tramvaiul 8 (Copou - Baza 3) nu va circula deloc. Ieșenii care doresc totuși să ajungă în Tudor Vladimirescu au la dispoziție troleibuzul 43 (Păcurari - CUG)
Articol din ziarul www.ziuaiasi.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 18:16:32    Titlul subiectului: is 15085

Iasi:
1997 - inlocuire cale rulare pe tronsonul Piata Eminescu-Triumf
1999 - inlocuire cale rulare pe tronsonul Podu Ros-Palat
2004-2005 - inlocuire cale rulare pe tronsonul Pasaj ACB-Columnei
In cadrul acestor lucrari s-a realizat si consolidarea terenului.
Lucrari de refacere a caii de rulare s-au derulat in a doua jumatate a anilor '90 si dupa anul 2000 si pe tronsoanele Cinci Drumuri-Piata Chirila, str. Vasile Lupu, Tatarasi Sud-Dancu, str. Arcu-Hotel Continental, Pd. Ros-Tesatura, str. Silvestru (partial).
Au inceput de curand negocierile cu BERD pentru reabilitarea a 34 km c.s. si a unei parti din reteaua fir-contact.
Cei aproape 106 ani de tramvai in Iasi ne obliga sa pastram ceea ce au creat altii inaintea noastra. Si pentru asta orice efort merita! Chiar daca pana acum a fost greu sa ne gasim (si inca nu ne-am gasit toti), totusi suntem destui pasionati de tramvai in Iasi si nu vom lasa straini de orasul acesta sa distruga o parte a istoriei sale.
Sipcile de lemn se pun pentru ca la asfaltare sa ramana spatiu intre sina si asfalt, spatiu umplut ulterior cu chit mastic. Ca in unele cazuri nu s-a mai turnat chitul si au ramas sipcile e altceva...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 23:59:25    Titlul subiectului: 17135

Tramvaiul din CUG a fost scos pentru a face loc dubelor. Este o minciuna ca accidentul 343+203 a fost cauza. Cand a aparut troleibuzul pe sos. Nicolina ? La cati ani diferenta ? Sa fim seriosi, erau Ikarusurile alea si dube pe langa ele. Linia din CUG e de 10 ori mai buna decat in Canta.
Singura solutie e un mijloc de transport in care te urci in statia Copou si cobori tot acolo, cu 14 ani in urma. Intri in sectia de votare si nu pui stampila pe cubanez. Te urci iar in vehiculul minune si cobori cu 4 ani mai tarziu si iar nu pui stampila pe cubanez. La fel si la statia urmatoare, peste inca 4 ani. La urmatoarea statie... cubanezul e la Havana, asa ca poate nu pui stampila pe Nikita. Dar vehiculul in cauza trebuie sa fie de mare capacitate, iar calatorii sa fie atent selectionati Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 00:23:08    Titlul subiectului: 17140

Da!!! Frumosa poveste....numai de ar fi posibil asa ceva! Very Happy
Dupa accidentul din CUG (343+203), tramvaiele au mai circulat fara probleme inca 2 saptamani, apoi au pus cruce traseului 9, unul din cele mai bune din oras.
9 AUTOGARA - CENTRU - C.U.G. II
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 10:02:26    Titlul subiectului: 17146

TATRA a scris:
9 AUTOGARA - CENTRU - C.U.G. II
Dupa noile denumiri:
9 BILLA - CENTRU - C.U.G. II
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 56, 57, 58  Următoare
Pagina 2 din 58

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community