Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Apr 2016 11:58:59 Titlul subiectului: |
184824 |
|
Doar 2 mai sunt in circulate, 3017 si 3021. Cateva poze cu ele de pe transphoto.ru.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 26 Apr 2016 12:19:10 Titlul subiectului: |
184825 |
|
Deci daca mai sunt numai 2, viata lunga din pacate nu cred ca vor mai avea.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 26 Apr 2016 14:39:11 Titlul subiectului: |
184827 |
|
La cate au casat, nu au fost in stare sa recupereze si ei niste faruri originale pentru a pastra aspectul initial al troleibuzelor...
... ca sa nu mai spun ca si la astia se practica metoda "ca la tara" de afisare a rutelor, nu inteleg cat de "greu" poate fi sa afisezi traseele in locurile anume destinate acestui scop, adica deasupra parbrizului...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
MaMuT
Data înscrierii: 03/Mar/2009 Ultima vizita: 22/Mai/2020 Mesaje: 5 Locație: Brasov
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 06 Dec 2016 01:03:06 Titlul subiectului: |
187345 |
|
Woow, nu stiu cum ai gasit aceasta inregistrare. Link direct pt. cei lenesi car nu vor sa caute: https://www.youtube.com/watch?v=Am0cDCJypcY#t=1h13m31s
Interesant interiorul cu sistemul de acces, sunt curios daca asa au fost livrate sau au fost montat ulterior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
889.74 kb |
Vizualizat: |
de 11699 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 06 Dec 2016 01:39:04 Titlul subiectului: |
187346 |
|
Aici gasiti mai multe poze cu troleibuzele DAC din Bogota: http://tramz.com/co/bg/b/be.html
Am gasit si fostul depou de troleibuze, pe imaginile vechi de pe Google Earth inca apar ceva troleibuze, insa din 2014 incep sa dispara iar din 2016 apare un parc.
Locatia este aici: https://www.google.ro/maps/place/4°39'46.8%22N+74°03'59.8%22W/@4.663,-74.0688047,787m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d4.663!4d-74.0666028
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.01 kb |
Vizualizat: |
de 11697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.42 kb |
Vizualizat: |
de 11697 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 06 Dec 2016 10:28:54 Titlul subiectului: |
187349 |
|
Nu stiu daca au plecat asa din tara. Barele si prinderile sunt de Dac, dar (cum ii spune la dracia ca la metrou lol) Aia pare sa fie facute de ei, sau lauta de la altceva. Par sa fie bare de inox.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
MaMuT
Data înscrierii: 03/Mar/2009 Ultima vizita: 22/Mai/2020 Mesaje: 5 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 06 Dec 2016 17:31:45 Titlul subiectului: |
187357 |
|
Cred ca sistemul de acces a fost montat de operatorul din Bogota, ce am observat din filmare la o alta masina apare cam acelas sistem ca la Dac.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.47 kb |
Vizualizat: |
de 11639 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 06 Iul 2017 01:54:59 Titlul subiectului: |
190933 |
|
Da, si eu sunt de parere ca sistemul de acces a fost montat la fata locului, intrucat la uzina noastra nu tin minte sa fi avut asa ceva... nici macar pentru cele trimise la export in Ucraina, Bulgaria sau la autobuzele din SUA.
Ceea ce mie mi se pare foarte interesant este o modificare la geamul din spate al troleelor scurte, tip DAC 112E. Daca ne uitam mai atent, geamurile nu mai ating linia obisnuita de jos, de la care pornesc de obicei. Stim ca inaltimea ferestrelor laterale cam coincide cu inaltimea celei din spate, se afla la acelasi nivel.
Se vede muchia la care ar fi trebuit sa se termine geamul, ma gandesc sa nu fi fost vreo transformare locala, desi totusi tind sa cred ca asa au plecat din fabrica, de la Autobuzul.
Se mai observa si cele doua perechi de stopuri sau, mai bine spus, semnalizari, suplimentare, puse la inaltime. Asa sa le fi comandat ei? Si inginerii nostri sa se fi conformat acestor cerinte? Totusi, repet, nu cred ca s-au apucat ei acolo sa scurteze geamurile spate, nu ca ar fi fost imposibil, dar oricum, riscau sa le cam crape (sparga). Pana la urma, tot la fabrica ai garantia ca se executa cel mai bine si mai sigur, direct prin turnare.
Transformarea asta nu am vazut-o si la articulate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.63 kb |
Vizualizat: |
de 10735 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 07 Iul 2017 11:11:59 Titlul subiectului: |
190961 |
|
Despre bare, o parte din ele sunt facute in tara. Partea care se invarte este facut in Bogota, dar rama si barele de intarcare sunt autohtone. Se vede dupa prinderi ca sunt la fel ca restul barelor obisnuite.
Nu stiu sigur, dar multi producator nu monteaza echipamentele astea dar le trimit cu produsul, ambalate etc, ca apoi operatorul sa le monteze cum vor ei exact.
Cat despre luneta, este intr-adevat mult mai mic, mai mic decat o luneta de scund. Asa au fost facute din fabrica, inclusiv cele de la TIB. Doua a fost refuzate (din memorie), 7335 si unul in Timisoara. 7335 a fost refuzat tocmai pentru ca nu era cu luneta mica, si de cel din Timisoara nu stiu, insa parca avea numai 2 usi, dar poate si el tot cu luneta mare.
Luneta era mai mica, pentru ca avea cutia cu echipamente electrice in spate. Tot tinem minte 117E cu cutii, care erau mai inalte putin dacat geamurile (partea de jos). La fel si in spate, insa cei din Bogota nu au vrut asa ceva. Au vrut ca cutia sa nu aiba loc unde sa se adune gunoi, astfel geamul trebuie ridicat.
Nu vom sti exact ceriintele comenzii insa geamul e scurt sigur pentru cutie. In poze se vad cutiile care nu au locul acela intre cutie si geam. Dac 117E(217) nu au avut nevoie pentru ca erau mai lungi si aveau loc sa bage echipamente prin alte locuri. (Inca nu stiu sigur, si lucrez la re-ingineria lol).
Faptul ca au fost numai 8 articulate nu spune nimic vizaviz de produs. Soferii au vrut spor de lucru pentru articulate, regia nu a vrut sa o acorde, si eventual a iesit cu suspendarea troleibuzelor complet. Nu s-au mai facut comenzi la articulate, si cele 8 au fost retrase cu 10.000km la bord (cca).
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 07 Iul 2017 11:56:08 Titlul subiectului: |
190964 |
|
Mie mi se pare că fie au montat o lunetă de autocar Rocar 111 RDT-M sau chiar direct un întreg spate de Rocar 111 RDT-M.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
368.94 kb |
Vizualizat: |
de 10662 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
415.39 kb |
Vizualizat: |
de 10662 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.24 kb |
Vizualizat: |
de 10662 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 07 Iul 2017 15:10:13 Titlul subiectului: |
190970 |
|
Semana, dar nu au legatura unul cu celalalt. Poate 111RDMul s-a inspirat de la 112EMul Bogotean(?).
Se vede deasupra lunetei de la 111 ca are un ornament perfect drept, pe cand luneta de la 112EM/UDM erau curbate.
Plus spatele in general al RDM este drept cu o raza relativ fixa la margini, pe cand Dacul are multe segmente de arc la sectiunea planara. De-asta zic ca semana, dar avand in vedere ca 111RDM este MULT mai nou, si mult mai simplu, probabil e inspirat dar doar atat.
Luneta de 112EM este practic aceiasi ca de 112UDM standard, dar "taiata" (nu physic, ci doar in proiectare, ca geamul e facut asa din nastere). Am sa caut ceva despre ele, ca acum parca imi aduc aminte niste emailuri despre lunete cu cineva (discutie de acum cativa ani...)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 08 Iul 2017 04:04:11 Titlul subiectului: |
190979 |
|
Am o intrebare se pare ca grea. Se stie exact numarul de 317ETr trimise in Bulgaria?
Din ce am gasit au fost exportate in Pernik 16 buc. in Kazanlak 4 buc. (care au fost vandute Pernikui) Varna (? buc) si Plovidv (? buc)
Nu stiu anii exacti, numere de exemplare, numere de parc, asa ca e o mare gaura (comparat cu Ukraina de exemplu unde avem informatii mult mai concrete).
Poate cineva sa se uite pe forumuri bulgaresti? Ca nu citesc bine ruseste, si mai putin bulgareste.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 20 Iul 2017 22:00:21 Titlul subiectului: |
191214 |
|
M-am gândit mai bine și am ajuns la concluzia ca luneta este cam la fel ca pe modelele Rocar 312. Cred ca de aici s-au inspirat pentru modelele 312.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 23 Iul 2017 21:41:03 Titlul subiectului: |
191238 |
|
Nu stiu daca inspiratie e corect. E posibil sa fi fost exact la fel (ca daca ai proiectul deja facut, nu are rost sa redesenezi, nu?) Insa motivare pentru 312 era caseta inchisa, si nu deschisa cum era la 112 vechi. Plus inaltimea mai mare a plafonului facea mai usor sa se puna caseta de numar sus, si nu sub luneta.
Eventual cand am sa le fac pe autocad am sa compar proportiile, si formele celor doua, ca luneta este complex dpdv geometric.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 21 Sep 2017 23:14:50 Titlul subiectului: |
191729 |
|
Din poza de muzeu cu macheta 117E sunt poze in fundal. Am incercat cat am putut sa o curat putin, inse e foarte mica.
Totusi e inca o imagine cu 117E cu 3 usi din Bogota
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.12 kb |
Vizualizat: |
de 9629 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|