Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 11:26:45 Titlul subiectului: Troleibuze la Pitesti? |
101416 |
|
La adresa http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=15364
am dat de
"HOTĂRÂRE nr.790 din 14 noiembrie 1994
privind aprobarea studiului de fezabilitate a obiectivului de investitii "Introducere transport in comun cu troleibuze in municipiul Pitesti", judetul Arges
Textul actului publicat în M.Of. nr. 325/24 noi. 1994
HOTARIREA Nr. 790 din 14 noiembrie 1994 privind aprobarea studiului de fezabilitate a obiectivului de investitii "Introducere transport in comun cu troleibuze in municipiul Pitesti", judetul Arges
EMITENT: GUVERNUL ROMANIEI
aparuta in MONITORUL OFICIAL Nr. 325 din 24 noiembrie 1994
Guvernul Romaniei hotaraste:
ART. 1
Se aproba studiul de fezabilitate a obiectivului de investitii "Introducere transport in comun cu troleibuze in municipiul Pitesti", judetul Arges, cu caracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici prevazuti in anexa *) la prezenta hotarire.
ART. 2
Finantarea obiectivului se face din surse proprii, din credite bancare, din alte fonduri legal constituite cu aceasta destinatie si, in completare, de la bugetul local, conform listelor de investitii aprobate potrivit legii.
PRIM-MINISTRU NICOLAE VACAROIU Contrasemneaza:
----------------Ministru de stat, ministrul finantelor, Florin Georgescu Secretar de stat, seful Departamentului pentru Administratie Publica Locala, Octav Cozmanca *) Anexa se comunica numai beneficiarului de investitie."
Stie cineva ce s-a mai intamplat? S-a mai facut studiul ala? _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 13:25:13 Titlul subiectului: .... |
101421 |
|
Dupa parerea mea, nimeni numai este interesat in acest timp de introducerea transportului cu troleibuze la Pitesti, nu cred ca se v-a introduce niciodata transport cu troleibuze la Pitesti. Este un oras mic, nu cred ca este nevoie iar investitia ar fi prea mare! |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 14:25:17 Titlul subiectului: |
101426 |
|
Intradevar trebuie sa recunoastem ca unele orase nu sunt facute pentru troleibuze.pitesti este un exemplu..nu putem spune ca un oras fara tramvaie si troleibuze e necivilizat atata timp cat are un parc de autobuze competent si un transport civilizat. _________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
nu_konteaza
Data înscrierii: 18/Noi/2008 Ultima vizita: 04/Iun/2015 Mesaje: 29 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 17:29:34 Titlul subiectului: |
101444 |
|
Lamuriti-ma si pe mine de ce nu ar merge troleibuzele in Pitesti? Care ar fi problema? |
|
Sus |
|
|
SIZE
Data înscrierii: 01/Mar/2008 Ultima vizita: 25/Ian/2014 Mesaje: 46 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 22:48:26 Titlul subiectului: |
101469 |
|
Proiectul respectiv este din 14 noiembrie 1994 .Este istorie .In acea vreme Ikarus-urile 280 plecau pline ochi din statii si uneori cu usile deschise.Atunci a fost o solutie pentru pentru aceasta problema.Intre timp au aparut maxi-taxi.Problema parea rezolavata .Nu mai aparea aglomeratie in autobuze.Acum nu mai este loc pentru troleibuzele in Pitesti.S-a facut deja investitie in transportul local din Pitesti.Iar investitia s-a facut in autobuze si nu troleibuze.Firmele care au adus autobuzele in oras acum trebuie sa le exploateze in asa fel incat sa obtina si un profit. |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 21 Noi 2008 23:19:17 Titlul subiectului: |
101477 |
|
Nu este cum spune Size. In Pitesti nu am vazut roata de maxi-taxi. Doar mi-am dat licenta acolo. Intradevar investitii in transportul cu autobuze s-a facut. Ai adus si autobuze noi, MAZ-uri si Ikarusurile si BMC-urile cele care sunt deja inca functionale. Au un grafic care se respecta la sange iar unui neavizat i se pare ca frecventa lasa de dorit.
Chiar in seara de dinaintea licentei am avut ocazia de a ma plimba cu un MAZ. Era vopsit alb si avea scris pe afisajul digital cu culoarea portocalie traseul. maxi-taxi daca or fi fost le-au desfiintat. Insa tocmai bine ca acum ar putea sa puna si troleibuze. Mie nu mi se pare un oras frumos, daca nu da dovada si de ecologie, mentinand monopolul autobuzele. Nu exista oras care sa nu fie facut pentru troleibuze sau tramvaie, In franta de exemplu Rennes care e cam cat Ianca sau Faurei al nostru, ARE METROU!!! deci daca se poate vrea se poate introduce orice chiar si in cea mai mica comuna. Vointa sa fie!
Nu vad de exemplu de ce nu ar putea exista chiar si metrou care sa lege comunele si orasele unui judet atat intre ele cat si cu resedinta respectivului judet. Dar asta deja e alt subiect. |
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 10:39:17 Titlul subiectului: .... |
101493 |
|
Te-ai plimbat in Pitesti cu un maz alb si cu afisaj digital??? Te inseli amarnic,in pitesti nu exista nici macar un maz alb,si nu are afisaj digital! Autobuzele albe,cu afisaj digital portocaliu sunt BMC-urile!
Sa nu fiu offtopic:In pitesti nu se mai pot introduce troleibuze,a fost investita o suma prea mare in autobuzele noi,care isi fac treaba,in pitesti nu este loc pentru troleibuze,toata arterele principale,au ajuns niste stradute inguste si aglumerat,deci nu se pot introduce troleibuze!Pitestiul nu este un oras pentru troleibuze! |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 12:24:06 Titlul subiectului: |
101499 |
|
1.Eu stiam de BMC-uri dupa cum sunt la noi vopite. Am vazut si BMC-uri dar oare ala alb-ul cu care ma plimbvasem eu arata un pic diferit de cele BMC-uri Pro Bus cu care sunt eu obisnuita?
2. Troleibuzul e tot la fel de lung si lat cat un autobuz. Daca autobuze pot incapea pot incapea si troleibuze. Orasele care nu sunt facute pentru trolee au stradute atat de inguste incat ar incapea doar Microbuze.
PUNCT! |
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 13:40:00 Titlul subiectului: .... |
101500 |
|
Acum nu are rost sa introduca troleibuze,de-abia au achizitioanat BMC-urile!Sunt noi,ce rost mai au acum troleibuzelele?Alte investitit,alte masinii noi?Pentru ce?Inca sunt bune bmc-urile,au cateva lunii de cand au fost aduse! |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 17:22:26 Titlul subiectului: |
101510 |
|
Ai dreptate de ce trebuie 3 troleibuze cand s-au investit bani buni pe noile autobuze .Am fost ultima oara in Pitesti acum 1 an si mi s-a parut destul de aglomerat si cam incurcat deci troleibuze nu ar trebui ...mai mult ar incurca. _________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 18:52:35 Titlul subiectului: ... |
101516 |
|
Asta zic si eu,pitestiul nu este un oras pentru troleibuze,este un oras mic,iar autobuzele isi fac treaba foarte bine,si daca era vorba sa aduca troleibuze,se aduceau la inceput 80,nu 3! |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 20:21:50 Titlul subiectului: |
101519 |
|
Citind posturile de mai sus (mai putin cel al lui Catalin) constat ca avem R(r)omania pe care o meritam.
Troleibuzul e scump, incurca traficul, avem deja autobuze noi e exact motivatia folosita de indivizi precum Mazare, Scripcaru, Popa ș.a. care vor sa scape de troleibuze.
3 troleibuze pentru Pitești? Nu ar trebui minim 15 pentru linia 2 (din care jumatate articulate) si vreo 10 scurte pentru linia 9. Deci 25... dacă țin eu bine minte, PubliTrans are un parc de 27 de autobuze active, deci s-ar putea introduce troleibuze in locul a 15 dintre ele, lasand cele 80 de autobuze sa se ocupe de restul traseelor. Linia 2 are 14 km pe semicursă. Deci, dintr-un foc, 28 de km cale simplă de rețea + încă vreo 4-5 pe acces/retragere.
Datorita asezarii geografice, nu cred ca ar putea fi deservite prea multe trasee de troleu, însă o parte din ele ar fi profitabile. |
|
Sus |
|
|
SIZE
Data înscrierii: 01/Mar/2008 Ultima vizita: 25/Ian/2014 Mesaje: 46 Locație: Pitesti
|
Trimis: Dum 23 Noi 2008 11:17:20 Titlul subiectului: |
101533 |
|
Pentru introducerea troleibuzelor investitia este mare.Toata infrastructura ar trebui construita practic de la zero.Stalpii actuali nu pot sustine o retea electrica pentru alimentarea troleibuzelor.Actuala retea electrica din oras este supraincarcata.Aceste investitii valoareaza mai mult decat costul troleibuzelor.
In orase precum Constanta exista infrastructura aceasta.Acolo eventuala investitie reprezinta doar cumpararea troleibuzelor. |
|
Sus |
|
|
nu_konteaza
Data înscrierii: 18/Noi/2008 Ultima vizita: 04/Iun/2015 Mesaje: 29 Locație: Pitesti
|
Trimis: Lun 24 Noi 2008 13:29:02 Titlul subiectului: |
101584 |
|
In 94 s-au montat cativa stalpi pentru a sustine reteaua electrica insa s-a renuntat pe motiv ca nu ar fi o investitie profitabila. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 08 Mai 2009 08:48:33 Titlul subiectului: |
110602 |
|
Conform unei stiri difuzate aseara pe TVR2, statul roman, prin intermediul Ministerului Economiei, ar intentiona sa construiasca o a doua centrala nuclearo-electrica, dupa cea de la Cernavoda.
Conform aceleiasi surse, centrala ar urma sa fie amplasata cat mai in centrul tarii, iar una dintre locatiile vizate, care ar si corespunde cerintelor impuse, ar fi Mioveni-ul.
Daca acea centrala ar deveni realitate, Pitesti-ul (si nu numai) ar putea beneficia de energie electrica (mai) ieftina, un argument important pentru introducerea sistemelor de transport electric, ecologic, troleibuz si/sau tramvai. _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
nu_konteaza
Data înscrierii: 18/Noi/2008 Ultima vizita: 04/Iun/2015 Mesaje: 29 Locație: Pitesti
|
Trimis: Joi 14 Ian 2010 23:54:31 Titlul subiectului: |
122286 |
|
O stire aparuta in urma cu 2 zile in ziarele locale:
http://pitesti.time4news.ro/administrativ/municipalitatea-din-pitesti-nu-a-renuntat-la-ideea-infiintarii-unei-linii-de-troleibuz-pe-traseul-prundu-bascov/
Conform Planului Integrat de Dezvoltare Urbana elaborat deja de Primarie, municipalitatea a trecut intre obiectivele legate de transportul rutier si infiintarea unei asemenea linii. Conform Planului Integrat, proiectul privind linia de troleibuz ar putea fi realizat pana in anul 2013.
Exista insa o serie de impedimente privind acest tip de transport, cel mai important fiind legat de ingustimea cailor rutiere din oras care nu prea permit montarea unei linii de troleibuz. _________________ Transport Ecologic = Transport electric |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 02 Apr 2010 11:45:04 Titlul subiectului: |
125372 |
|
http://ziarultop.ro/politica/18934-postelnicescu-vrea-troleibuz-intre-piteti-i-localitatile-limitrofe-
"Postelnicescu vrea troleibuz între Pitești și localitãþile limitrofe
Scris de Mihai Paul Codunas
Vineri, 02 Aprilie 2010
Sãptãmâna viitoare, liberalul Marius Postelnices-cu va depune în Consiliul Județean un proiect referitor la dezvoltarea și modernizarea transportului public de persoane între Pitești și localitãțile limitrofe. Proiectul prevede introdu-cerea troleibuzului ca mijloc de transport între localitãțile Pitești, ªtefãnești, Bascov, Mãrãcineni și Bradu. Chestionat de TOP pe aceastã temã, consilierul județean PNL spune cã investiția ar urma sã fie realizatã printr-un parteneriat public-privat și cã șantierul ar putea fi deschis chiar anul viitor. Marius Postelnicescu afirmã cã liniile de troleibuz de pe axa Pitești-Prundu - Bascov s-ar întinde pe o lungime de circa 20 de kilometri. Precizând cã rãmâne de vãzut cât ar costa o astfel de investiție, Postelnicescu argumenteazã cã troleibuzul este un mijloc de ransport fiabil, civilizat și cu consum redus."
Sa vedem daca se va concretiza ceva sau e vreo fasaiala... _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 13 Apr 2010 15:24:46 Titlul subiectului: |
125781 |
|
http://www.ghidulocatarului.ro/press_details/Vom-avea-troleibuze-in-Pitesti-29.html
"Vom avea troleibuze în Pitești?
postat la 11 Aprilie 2010 - Actualitate de GL - Pitesti
În urma propunerii unui cetățean din Pitești de implementare a transportului ecologic cu troleibuze în municipiul nostru și localitățile limitrofe (zona metropolitană), am făcut demersurile necesare către consilierul județean Marius Postelnicescu căruia i-am propus să susțină propunerea și în prima ședință de consiliu.
Domnul consilier ne-a spus că s-a mai vorbit despre această idee prin anii 1996-1997, pentru că ea este mult mai eficientă ca și costuri decât cea a transportului cu combustibil. Pentru a se pune în aplicare acest plan vor fi întâmpinate totuși anumite probleme , pentru că străzile din Pitești sunt destul de înguste, așa că se poate face doar pe culoare mari, cum ar fi pe axa Bascov - Prundu și între localitățile Pitești, Ștefãnești, Bascov, Mãrãcineni și Bradu. Domnia sa argumenteazã cã troleibuzul este un mijloc de transport fiabil, civilizat și cu consum redus.
Această propunere i se pare una destul de bună pentru fluidizarea circulației, pentru că se vede că autobuzele nu fac față și este ideală pentru zona metropolitană.
Șansele de a se pune în aplicare acest plan depinde de dorința politică a Consiliului Local și a Consiliului Județean și a doua problemă o reprezintă susrsa de finanțare. Marius Postelnicescu consideră că cea mai bună soluție ar fi printr-un parteneriat public privat și nu pe banii statului." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Apr 2010 10:35:17 Titlul subiectului: |
125915 |
|
Citat: | Această propunere i se pare una destul de bună pentru fluidizarea circulației, pentru că se vede că autobuzele nu fac față și este ideală pentru zona metropolitană. | Huh?! S-a obosit vreun scribaci de asta sa-l intrebe pe nenea cum anume vor face cornobuzele chestiile de mai sus? |
|
Sus |
|
|
|