Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Microbuzele particulare (maxi-taxi) din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 08:18:22    Titlul subiectului: 132899

Iata si raspunsul pe care astazi il ofera presa privitor la eliberarea biletelor. Deci tot calatorul e obilgat sa ceara bilet, sa se certe cu soferul si sa dea explicatii (fiindca asa se intampla la noi) iar daca ar fi control - presupunand, desigur - obligatiile soferului se... "diminueaza" in favoarea calatorilor. Am auzit si replici dintr-astea! In fond, oricine face joc de glezne atunci cand se incinge treaba...
Afisele lipite in microbuze si pe microbuze sunt o tampenie cum numai la Galati putea fi faurita. Poate se lumineaza vre-un intelectual din "forurile inalte ale urbei" si ofera o solutie mai buna.

http://www.monitoruldegalati.ro/comunitate/avertismente-pentru-galatenii-care-circula-cu-maxi-taxiurile.html

"Avertismente pentru gălățenii care circulă cu maxi-taxiurile

--------------------------------------------------------------------------------

Potrivit declarației făcute de viceprimarul Galațiului, social-democratul Nicușor Ciumacenco, în toate maxi-taxiurile vor fi puse afișe prin care călătorii vor fi avertizați că sunt obligați să solicite bilet șoferilor și că în cazul în care sunt descoperiți în urma unor controale fără bilet, riscă să fie amendați. „Mi se pare normal ca în toate maxi-taxiurile să fie puse afișe în care călătorii să afle că este obligația lor să ceară bilet și că riscă să fie amendați dacă în cazul unor controale se va constata că nu au bilet. Dacă nu greșesc, inițiativa ca toți gălățenii care circulă cu maxi-taxiul să afle ce spune legea i-a aparținut city-managerului Florin Popa”, a mai spus viceprimarul Nicușor Ciumacenco. Inițiativa reprezentanților Primăriei de a fi afișate aceste avertismente este una lăudabilă, pentru că poate de frica amenzilor gălățenii vor face ceea ce ar trebui să facă în mod normal, să solicite ei bilet șoferilor în schimbul celor zece mii de lei vechi pe care îi dau pentru a merge cu maxi-taxiul. Și asta în condițiile în care mulți din șoferi nu sunt interesați să dea bilete, preferând să bage o parte din bani în buzunar. Decizia reprezentanților Primăriei a fost pusă însă în practică într-un mod original, în sensul că afișele au fost puse în așa fel încât cei care urcă în maxi-taxi să nu le poată citi, conținutul putând fi văzut doar de afară și nu dinăuntru."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 05 Sep 2010 10:07:51    Titlul subiectului: 132932

Un lucru care pe mine m-a amuzat acum cateva luni cand am fost la Galati: Duba care merge, merge, merge de nu se mai opreste Smile Smile

Daca ramaneau doar la 'traseu circular' lucrurile erau clare dar adaugirea 'fara oprire' nu a fost tocmai inspirata...



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.13 kb
 Vizualizat:  de 14594 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Sep 2010 23:40:28    Titlul subiectului: 132956

Din nou despre un narav mai vechi... care se pare ca nu si-a gasit inca nasul.

http://www.viata-libera.ro/articol-Microbuzele_fac_statie_unde_le_tuna_soferilor_2.html

"Degeaba avem regulament nou de transport de persoane
Microbuzele fac stație unde le tună șoferilor!


* Prin noul regulament, șoferii și-au schimbat hainele, dar năravul, ba! * Viceprimarul Ciumacenco spune că nu este personal suficient pentru a-i amenda pe șoferi * În acest timp, gălățenii fac echilibristică periculoasă pe șosea… *

Deși a trecut ceva vreme de la modificarea regulamentului privind condițiile de transport public, unele lucruri pare că nu se vor schimba niciodată. Nu contează foarte mult că șoferii de pe microbuze au îmbrăcat frumoasele cămăși albastre – elegante, într-adevăr – dacă o dată cu noile haine nu și-au schimbat și năravul.

Iar una din metehnele șoferilor de microbuze – evident, nu a tuturora, pentru că încă mai sunt o grămadă de șoferi de ispravă – este aceea de a opri mașina oriunde… Nu contrează nici semnele de circulație care interzic opririle, nu contează – sau contează prea puțin – faptul că pe stradă s-ar putea afla un polițist, nu contează nimic: dacă șoferul vrea să oprească acolo unde îi vine, oprește și gata!

Problema este că, în unele cazuri, staționările pe care le fac șoferii de microbuze îi pun pe călători în periculoasa ipostază de a coborî din mașini chiar pe stradă, în fața gărduțurilor metalice care (apropo!) chiar din acest motiv au fost montate: ca pietonii să nu mai ajungă, aiurea, pe carosabil!

Situații de această natură se întâlnesc la stația CEC din Țiglina, unde majoritatea microbuzelor fac stație în fața gărduțului metalic, dar și la General, sau la Lupul de Mare… La fel cum pasagerii care coboară se văd nevoiți să aterizeze direct în gărduț, cei care doresc să urce în microbuz trebuie să facă o adevărată echilibristică, strecurându-se între mașini și gard!

Singurii vinovați sunt în acest caz șoferii. Viceprimarul municipiului Galați, Nicușor Ciumacenco recunoaște problema, dar spune că Primăria nu prea are soluții:

„În urma reducerilor de personal, la departamentul de control trafic mai lucrează doar trei oameni cu tot cu șef și practic este imposibil să faci față cu așa un personal redus. Cât privește polițiștii comunitari, dacă sunt la fața locului, șoferii respectă și nu mai opresc în gărduțuri, însă cum pleacă polițiștii, cum opresc iar acolo… Așteptăm cu speranță să apară legea poliției locale, pentru a putea să-i amendăm pe cei care opresc mașinile așa”.

Problema este că până la apariția legii respective s-ar putea întâmpla o tragedie. Cine ar răspunde în cazul în care un pasager dintr-un microbuz ar cădea, pe șosea, în fața gărduțului unde l-a lăsat mașina?

Ca să nu apară astfel de drame, doar pasagerii singuri se pot feri, cerându-le șoferilor să oprească doar în stații și respectând locul special amenajat pentru așa ceva."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.06 kb
 Vizualizat:  de 14559 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.57 kb
 Vizualizat:  de 14559 ori

2.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 09:13:06    Titlul subiectului: 132963

... iar autoritatile isi recunosc impotenta prin declaratia lui Ciumacenco. Sau ... poate chiar intentionat se lasa lucrurile asa pentru ca e vorba de muuulti bani, foarte multi bani ... negri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 08:50:30    Titlul subiectului: 133357

Din nou un aspect pozitiv pe care l-am remarcat astazi, intr-unul din microbuzele care deservesc traseul 76 si care, zic eu, sunt cel mai bine puse la punct ca dotari si implicit confort pentru pasageri.
In microbuzul respectiv, in spatele banchetelor frontale, in zona superioara, se afla amplasat un LCD functional, care, pe parcursul calatoriei, ne-a oferit tot felul de reclame amuzante. Unii calatori au ras, altii s-au amuzat... Cert este ca ideea si-a atins scopul, generand astfel o calatorie placuta.
Imi amintesc ca intr-o perioada si DAB-urile au avut astfel de ecrane insa prezentarile au fost ceva mai... sobre. Si in plus aveau si muzica in salon... Ptiu, drace, s-au dus vremurile alea...



IMG_2965.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.96 kb
 Vizualizat:  de 14459 ori

IMG_2965.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 22:36:59    Titlul subiectului: 134175

Inca o dovada a faptului ca microbuzele private nu sunt o solutie pentru un transport civilizat, venit in sprijinul calatorilor. Nici macar comunistii nu si-au batut joc de noi trimitandu-ne dubitele TV pe traseele 13 sau 27... Insa nimic nu e mai trist decat involutia spectaculoasa pe care omul gomos o accepta cu nonsalanta.
Astazi, presat de timp, ma arunc si eu intr-un maxi-taxi (n-ar fi pacat ca macar pentru cateva minute sa nu joc si eu rolul lupului moralist? Embarassed ). Destul de lejer insa... ce-mi este dat sa vad? La urmatoarea statie, o mama cu un carucior (in care se afla un copilas) se straduie sa urce. Desigur, carutul e destul de greu si cum rampa de acces pare - in ochii privatilor - desprinsa din Razboiul Stelelor, femeia depune eforturi considerabile pana primeste ajutorul cuvenit. Degeaba s-a chinuit ea sa strecoare landoul printre banchete, sa faca loc in salon... Nu incapea si pace! Cu chiu si vai l-a "presat" printre manerele fixate dintre banchete. E grele...

Am vazut statia in care a urcat femeia si implicit cea in care a coborat... Daca ar fi stat la autobuz ar fi avut de asteptat mult si bine! Doar traseul 10 urma itinerariul pe care dansa dorea sa-l strabata.
Nu putem insa compara frecventa microbuzelor private cu cea a traseului 10. Ar iesi un raport supraunitar urias! Sunt mereu astfel de exceptii. Lumea isi pierde rabdarea si apeleaza atunci la privati. Adevarul e ca speram ca dupa introducerea DAF-urilor sa se imbunatateasca distributia masinilor pe trasee si de ce nu, sa apara trasee noi (circula un astfel de zvon).



In maxi taxi.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.89 kb
 Vizualizat:  de 14360 ori

In maxi taxi.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 9938
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 08:07:16    Titlul subiectului: 134193

De vina sunt autoritatile, dar si locuitorii din Galati fiindca accepta aceste lucruri. De ce nu protesteaza, de ce nu blocheaza un drum cum au facut la un moment dat locuitorii din Popesti Leordeni (jud. Ilfov). Probabil ca le plac microbuzele, altfel eu nu vad nici o explicatie.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 09:41:34    Titlul subiectului: 134203

guest a scris:
De vina sunt autoritatile, dar si locuitorii din Galati fiindca accepta aceste lucruri.
S-a ajuns aici, guest, fiindca galatenii au dorit aceste troace cu patru sau sase roti. Ai dreptate, e vina lor, ei le-au cerut, ei au plans si si-au smuls perii din cap cand unul mai luminat din fruntea ridata a urbei s-a gasit sa arunce un zvon cum ca "adio transport privat". Ce mai, s-a bocit ca la priveghi!
Acum galatenii si-au mai revenit. Se simt din nou bine la orele de varf, in ingramadeala. Au ajuns chiar s-o iubeasca. Amuzant a fost cand ieri, aflandu-ma in compania unuia dintre bunii mei prieteni de la Transurb, am remarcat un maxi-taxi cu "geamurile fumurii"... "Ba nu, Amirale, gresesti, hodoroaga aia n-are geamuri fumurii, ci e atata ingramadeala in ea incat nu vezi randul de geamuri de pe partea opusa salonului". La o privire mai atenta am dat dreptate tovarasului meu.
Culmea este ca omul nu are rabdare, omul se ingramadeste, omul suporta si pe urma tot el protesteaza... Insa asa, ca sa fie trandy! Fiindca masuri nu ia nimeni. Inainte de configuratia stabilita oficial in urma cu patru luni se putea organiza un protest local, care sa inlature microbuzele private. Nu am nimic impotriva transportului privat insa acesta ar trebui efectuat cu mijloace corespunzatoare, nu cu dube! Traiasca dansul de turma plafonata.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 11:40:33    Titlul subiectului: 134770

Intre ciocan si nicovala, asa s-ar zice atunci cand specula capata proportii iar lacomia nu mai poate fi tinuta in frau...
Astazi, in urma unei deplasari grabnice in Piata Centrala, a trebuit sa ma conformez unui mijloc privat de transport, care deservea traseul 77.
Calatoria a fost o teribila bataie de joc, care, culmea, a fost apreciata si chiar indragita de calatori! O sa spuneti ca sunt nebun... Sincer, asa am crezut si eu cand am auzit ce replici dure a primit unul dintre calatori, nemultumit ca soferul asteapta in continuare in statie desi pe coridorul masinii erau mai mult de opt persoane (adica conservaraie in toata regula)... Nu are rost sa reproduc discutia, a fost penibila si probabil ca ne-am convins inca odata ca transportul privat dereglat are suportarii sai, la fel de dereglati mental. Incidentul de astazi mi-a lasat un gust de zece ori mai amar decat cel unei aspirine farmate intre dinti. Iata de unde au patronii acoperire, de unde isi permit ei sa se revolte impotriva anumitor decizii corecte, care... "cad cu martori" in favoarea obscuritatii. ne plangem degeaba. Am primit astazi o geanta in spinare si-un cot in coaste, plus o julitura in dreptul unui element de sustinere al unei banchete... Au primit si altii. Ne-am ingramadit, ne-am frecat hainele si am impartit scuze. Scuzele se duc, vanataile raman, insa galateanul, fie el tanar sau pensionar, le considera un semn de lauda, o izbanda ca a reusit sa supravietuiasca unei calatorii cu maxi-taxi. Dumnezeule, cat de jos am mai ajuns...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 20:00:55    Titlul subiectului: 134789

Toate 63-urile care circula dupa stadionul Otelul(si tur si retur) sunt pline ochi intotdeauna incat la geamuri nu se vede nimic. La fel se intampla si cu cele ale traseului 76 care dupa Gara pana in micro 40 sunt pline pana la refuz majoritatea.
Am calatorit azi cu un 76. Am mai observat ca starea microbuzelor private ce au fost noi nu mai e buna, unele sunt foarte foarte murdare,u nele sunt lovite, zgariate in interior .Iarasi, am mai observat ca tot mai multi soferi vorbesc la telefon si ceea ce ma deranjeaza cel mai mult e ca nu se primeste bilet. Nu am primit bilet decat o data eu calatorind de peste 100 de ori cu aceste maxi-taxi in ultimul an (de necesitate, nu de alta).
Oricum prefer Transurbul si preferinta mea nu se va schimba niciodata.

_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 23:27:35    Titlul subiectului: 134795

Sunt anumite perioade ale zilei cand majoritatea mijloacelor de transport private sustin principiul mega-aglomeratiei... Dupa ce am vazut ieri, sunt convins ca majoritatea galatenilor nu sunt sprijinul optim pentru sustinerea unei imbunatatiri... Asta e problema noastra! Nu suntem in stare sa ne sprijinim propriile propuneri. Devenim - vorba colegului nostru, Sergabi28, un "lant de urecheati", mari conformisti in privinta comoditatii... Rahat, dragi prieteni, am fi obtinut-o si cu putin efort, printr-un minim de bun-simt!
Am discutat cu mai multi colaboratori astazi... Nu vreau sa fac din tantar armasar insa speram la mai multa ambitie din partea galatenilor. Noi am fi putut schimba mai multe... Votul in masa, nemultumirile sustinute ar fi contat! Degeaba, unii s-au plafonat, convinsi ca nu exista loc de mai bine...
Inca odata... traseele privatilor au fost orientate functie de fluxul intens de calatori, prin urmare, e normal ca microbul (n.a. "microbuzul") sa fie mai mereu aglomerat! Daca observati, lucrarile ISPA ofera posibilitatea unor modificari... "variatii de traseu" cum le zic patronii. Cu timpul, acestea se vor inradacina in circuitul urban si vor fi sursa de noi pretentii pentru "bezmeticii" iubitori de haos...
Tot astazi am facut o scurta analiza cu tovarasii mei - colaboratori - asupra retelei de transport in comun si am ajuns la concluzia ca privatii isi au contributia lor, bine-meritata... De ce sa nu recunoastem acest aspect?! Galati-ul e un oras hibrid, o combinatie intre trecut si industrial, caracterizat acum de aglomeratie si de strazi inguste pe care, la ora actuala, n-ar fi in stare sa se invarta un autobuz articulat... Da, asta e si motivul pentru care Transurb-ul nu mai vrea articulate! In fine, sa revenim la subiect; sunt strazi pe care doar un microbuz ar incape... Sunt strazi pe care doar frecventa privatilor le scoate la "lumina", justificand astfel principii vechi dar consolidate datorita comoditatii unor edili.
Iata de ce trasee precum 63 sau 76 nu vor intra prea repede in gestiunea Transurb-ului! Imaginati-va un MAZ pe strada Oltului... La naiba, ar rezulta un blocaj in toata regula si in plus, frecventa n-ar fi niciodata acoperita... Un autobuz pe minut?! Sau macar la doua?! Asta da ironie...
Iata ce inseamna inradacinarea unor aspecte privitoare la transport si implicit la comoditate... Vedeti, dragi colegi, la unele trasee private, nici macar un minut de frecventa nu e suficient pentru a evita aglomeratia...
Colegul greentiger are dreptate... Unele trasee private au fost intr-asa fel alese incat sa-si demonsteze necesitatea. Si uite asa, fenomenul maxi-taxi castiga voturi si creeaza totodata dependenta...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 15 Oct 2010 09:08:48    Titlul subiectului: 134805

Atentie, nu va lasati si voi pacaliti de "abilii" care sustin smenul maxi-taxi.

Sunt 2 aspecte esentiale:

1. Da, sunt de acord, exista trasee unde numarul de calatori sau configuratia strazilor nu permit circulatia autobuzelor si trebuie folosite microbuze. Corect, pana aici nimic de zis. DAR - aici e buba, asa s-a justificat smenul si la Buzau - cine a zis ca dubele/maxi-taxi trebuie sa fie PRIVATE?!?

Perfect! "Studiile" arata ca e "nevoie" de microbuze? Bine! Atunci DE CE nu se doteaza Transurb-ul galatean (sau Transbus-ul de la Buzau) cu microbuze, astfel incat sa exploateze ei UNITAR si COERENT si transportul cu maxi-taxi?!?

Aici e un mare smen si o mare pacaleala, inclusiv unii cunoscatorii ai fenomenului o iau de buna, daca e "nevoie" de dube, ei subinteleg/deduc ca trebuie sa fie private, ceea ce e total FALS!

Aici e loc de manevra pentru smecheri, care au si profitat...

Si apoi, dupa 31.12.2010, TOATE mijloacele de transport public aflate in circulatie trebuie ADAPTATE pentru transportul persoanlor cu handicap, ori dubele actuale NU respecta aceasta prevedere, deci ar fi util sa presati din timp, sa ii intrebati daca si-au luat masuri, ca vreti sa-i reclamati la Comisia Europeana si d-aia-i intrebati din timp s.a.m.d. s.a.m.d. E bine sa fie un pic "speriati"...

2. Cu scuzele de rigoare pentru cei care au facut ceva concret si nu sunt vizati de cele ce urmeaza: Multa lume se plange ca nu se respecta orarele, ca nu se dau bilete, ca dubele sunt supra-aglomerate etc. DAR au facut ceva in afara de a se plange?!?

Acum cam oricine are o amarata de camera foto/video, cam oricine are un telefon cu care sa poata poza/filma discret toate aceste manarii.

Faceti asta, filmati-i si apoi trimiteti fara nicio retinere toate pozele catre Politia Galati, A.R.R. Galati, Protectia Consumatorului s.a.m.d.

Daca nu o faceti, va vor rade in fata, asa cum mi-a facut mie un mare "garcea" buzoian, care mi-a zis ca ei n-au primit decat ... o reclamatie, si ca ei cumva nu pot actiona decat daca primesc reclamatii. Perfect! De atunci le trimit intens, cu poze si filme, si culmea chiar recunosc scris ca am dreptate si pretind ca iau masuri. Chiar daca raspunsul cu masurile poate fi "ca sa fie", faptul ca certifica faptul ca reclamatia e intemeiata il folosesc apoi mai departe pentru a cere Primariei sa ia masuri pentru eliminarea astora care au abateri repetate, pentru ca exista niste criterii de "performanta" ale "transportatorilor", cum ar fi numarul de reclamatii primite, numarul de reclamatii intemeiate, numarul de curse "sarite" s.a.m.d.

Eu la Buzau sunt cam singur, voi la Galati sunteti cativa, organizati-va, faceti petitii comune, scrieti la ziare, ca au adrese de contact/e-mail, intrati in direct la posturile locale etc!

Daca aveti nevoie de ajutor, va ofer reclamatii "prefabricate" pe diverse teme, le am salvate in Word, deci nu trebuie decat sa va scrieti datele de identificare, sa adaptati textul la situatia concreta de la voi, sa verificati si voi existenta si valabilitatea paragrafele din lege vizate de mine si apoi sa dati un amarat de e-mail, pentru ca sunt OBLIGATI sa raspunda si la mail-uri!

Luati atitudine, ca altfel... ce mi-as dori sa am si eu pe cineva la Buzau cu care sa ma implic mai tare in demontarea smenului local...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 16 Oct 2010 09:55:12    Titlul subiectului: 134863

Or fi privatii generatori de haos urban insa atunci cand vine vorba de intretinerea masinilor, multi dintre ei devin cei mai gospodari si mai eficienti oameni.
Asadar pe langa tolicurile (se accepta si termenul de tolice) amplasate pe podele, pe langa odorizantele agatate de barele de sustinere, doar doar se vor mai alunga parfumurile de "firma" cu iz de iuteala al celor certati cu apa si sapunul, pe langa anunturile frumos afisate, geamurile mai mereu curate si perdelutele asezate de zeci de ori pana acum in suporturile din care calatorii au obiceiul de a le desprinde (nu ca materialul si clamele de sustinere sunt de proasta calitate) a venit si incercarea minima de civilizatie a calatorilor: amplasarea unui cos de gunoi in care pasagerii s-arunce atat biletele cat si ambalajele, PET-urile sau alte obiecte devenite nefolositoare pe parcursul calatoriei. Poate, poate, nu se vor mai agata mizerii de plasele banchetelor, nu vor mai fi gume lipite in sina de culisare a perdelutelor, poate nu vor mai zace bilete si PET-uri pe podea sau intre scaune. Cam multi de "poate"...
De acord, detestam acest mod de transport insa asta nu inseamna ca atunci cand apelam la aceste servicii sa facem concurenta lu' al de "guit-guit"...



pastrati curatenia.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.91 kb
 Vizualizat:  de 14183 ori

pastrati curatenia.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 22:16:20    Titlul subiectului: 135155

Unii privati au gasit solutia optima pentru a face mai mult loc in masinile pe care le conduc, desigur "siliti" de legislatie sa respecte un anume numar de locuri. Acum, oare scrie in legislatie 16+1 si 20 in picioare?!
In fine, iata in poza de mai jos ce spatiu a fost creat special pentru persoanele care nu-si gasesc loc pe scaune. Seamana a midibuz... sau poate a masina de marfa unde marfa suntem noi, calatorii.



Maxi-taxi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.42 kb
 Vizualizat:  de 14135 ori

Maxi-taxi.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 22 Oct 2010 20:10:17    Titlul subiectului: 135321

Observ din ce in ce mai multe maxi-taxi care opresc fix in statiile autobuzelor Transurb acestea din urma cautandu-si loc pe unde pot sa opreasca in statie. E dezastruos ce se intampla. Nu mai au autobuzele unde sa faca statie din cauza maxi-taxiurilor care mai stau si peste 1 minut in statie ca sa mai prinda un calator, doi.E haos total in Galati la transport si asta datorita numarului mare de dube, chiar si dupa reducerea acestora.
_________________
Alyn AVALOH

Nihil Sine DEO!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 22 Oct 2010 23:36:54    Titlul subiectului: 135338

Lacomia privatilor a ajuns sa se concretizeze in plangeri pe la CL... De-a dreptul penibil. Bine ca macar s-a sistat marirea numarului de mijloace de transport private. Oricum sunt prea multe iar frecventa lor, in aceste conditii, se pastreaza superioara masinilor de la Transurb. Prin urmare, de ce atatea plansete si rugaminti?! De abia s-a creat un echilibru in transportul de persoane local...

http://www.monitoruldegalati.ro/comunitate/numarul-de-microbuze-nu-va-fi-suplimentat.html

"Numărul de microbuze nu va fi suplimentat!

--------------------------------------------------------------------------------

Deși reprezentanții transportatorilor privați care asigură transportul public de persoane au cerut din nou consilierilor din comisia de transport public din cadrul Consiliului Local să se aprobe majorarea prețului biletelor, precum și modificarea anumitor trasee, doleanțele lor se pare că nu au prea multe șanse de izbândă. Același lucru fiind valabil se pare și în ceea ce privește suplimentarea numărului de microbuze, o altă cerere a unora dintre operatorii privați. Viceprimarul Galațiului, social-democratul Nicușor Ciumacenco, a declarat că solicitarea de suplimentare a numărului de microbuze nu este justificată și că acest lucru nu va fi aprobast de către autoritățile locale. În plus, viceprimarul Galațiului a mai ținut să precizeze că a verificat personal una dintre nemulțumirile care i-au fost aduse la cunoștință de unul din operatori, care i s-a plâns că este în pericol să dea faliment deoarece ar avea niște trasee nerentabile. Viceprimarul a spus că a verificat personal dacă aspectele semnalate sunt reale și a constatat că în microbuzele operatorului privat de transport public călătorii stăteau în picioare, semn că lucrurile erau departe de a merge atât de rău.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 23:29:36    Titlul subiectului: 135577

Microbuzele noi cu LCD-ul, cele vechi - nu se lasa mai prejos - cu televizorul clasic. Soferul il lauda spunand ca e pentru drumuri lungi, inerjudetene, uneori inchirieri de ocazie... Este concurenta, nene, nu-l poti vedea pe Brad sau pe Tom pe sticla, in autobuzele Transurb-ului sau in cele ale autogarii Dumony insa probabil ca-l vezi in maxi-taxi. Recomandam filmele "under pressure". Macar sa traim "live" aventura...


4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.72 kb
 Vizualizat:  de 14029 ori

4.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 11:24:37    Titlul subiectului: 136706

Este mai mult decat evident ca Primaria si-a sporit interesul pentru tipul de transport in comun de tip maxitaxi scutindu-i de amenzile de la trecerea de pietoni de la General mutandu-le statia in sensul giratoriu dar si scumpind biletele pentru a face o evaziune fiscala eficienta si in folosul anumitor baieti care patroneaza mai mult sau mai putin din umbra acest fenomen. Tipul asta de transport incalca o regula de peste 10 ani si anume, nu au voie sa transporte calatori in picioare. De curand a fost un accident cu maxitaxi pe care domnul Amiral l-a afisat pe acest forum. Politia a dat vina pe sofer dar si pe calator !!!!!!! . Este clar, militianul care a facut acea declaratie NU STIE legea sau vrea sa induca in eroare opinia publica despre acel eveniment. Maxitaxi nu sunt concepute si construite pentru a transporta calatori in picioare. Este un lucru arhicunoscut de catre primarie, soferi, insa nu este o scuza asta pentru a scapa de amenzi daca soferul se scuza ca nu a putut opri calatorii sa se inghesuie ca niste sardele in duba. Cine e vinovatul principal in acest fenomen? Este ARR. Acest ARR exista degeaba pentru ca ori angajatii lor sunt platiti degeaba, ori sunt corupti si as paria ca varianta a doua este mai plauzibila.
Incalcarea legii se gaseste in OUG 195/2005 si am sa atasez un copy/paste :

Conform ordonantei de urgenta nr.109/2005 privind transporturile rutiere, la alineatul 1 al articolului 3 sunt categoriile de autovehicule de transport. Maxitaxi exista si in ziua de azi in transportul public local datorita unei lacune a legii pentru ca autobuzul este descris astfel : autobuz - autovehicul cu cel puțin 4 roți și o viteză maximă constructivă mai mare de 25 km/h, conceput și construit pentru transportul de persoane pe scaune și în picioare și care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto;

A doua cale de atac impotriva lor este pe baza legii 448/2008 cunoscuta de multi care utilizeaza forumul asta. Am sesizat primaria de mai multe ori primid raspunsuri absolut hilare din partea lor. Am sa atasez si acum un copy/paste cu raspunsul lor :

'' Referitor la sesizarea dvs cu nr.41479/9.09.2010 va comunicam urmatoarele:
- problema ridicata de dvs este reala si este partial rezolvata , in sensul ca absolut toate mijloacele de transport care apartin S.C. TRANSURB S.A. unde unic actionar este Consiliul Local, sunt prevazute cu platforme pentru accesul persoanelor cu dizabiitati.
- microbuzele , nefiind in proprietatea Consiliului local , acesta nu poatedispune . Insatoate traseele care sunt deservite de catre microbuze , sunt dublate de trasee ale SC. TRANSURB S.A care dispune de vehicule corespunzatoare . Operatorii vor fi notificati in legatura cu aceasta problema , nerespectarea legii conducand la suportarea de catre acestia a consecintelor.

Director Tehnic
Jalba Laurentiu ''

Aici, domnul Jalba arunca mata in curtea altuia si e adevarat ca ei nu au competenta de rutiera si ARR insa au datoria de a sesiza problemele. Deci principalii vinovati in existenta transportului tip maxitaxi si in ziua de azi sunt Politia Rutiera Galati si ARR dupa parerea mea. Trebuie facute cumva presiuni pentru ca acest ARR sa intre si in oras nu sa stea la tira la iesirile din oras.
O cale de inspiratie ar fi aici http://www.urbaniulian.ro/2010/08/17/firmele-de-maxi-taxi-pun-viata-calatorilor-ilfoveni-in-pericol/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 12:12:07    Titlul subiectului: 136707

Intamplare povestita de un amic, se intampla in primavara aceasta, pe cand era inchisa faleza superioara din cauza gropii de langa hotelul Vega si a lucrarilor de langa Ivas:
In acea perioada, cum tot traficul de pe faleza superioara era deviat prin oras, se facea coada foarte mare seara la semaforul din Tiglina 1 sensul dinspre tribunal, astfel incat distanta se parcurgea in 5-10 minute. Gatuirea traficului era la semafor din cauza microbuzelor oprite pe banda 1 la culoarea verde, in statia inventata de ei acolo. Intr-o zi politia (nu mai stiu daca rutiera sau comunitara) a stat la acel semafor, si coada practic nu mai exista, se circula foarte bine, nu era niciun microbuz oprit pe verde. A doua zi insa, cand politia era prezenta, un sofer de microbuz a strigat la politist sa urce in masina. Ce credeti ca a facut? A urcat in masina si a plecat. Bineinteles, s-a format din nou coada de un kilometru inainte de semafor Exclamation Cine are autoritate si asupra cui???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 21:57:46    Titlul subiectului: 136813

www.monitoruldegalati.ro a scris:
edilul șef al urbei reînnoind ideea că ar fi fost cel mai bine ca Transurb să aibă în dotare maxi-taxiuri
Bingo! Asta e ideea pe care marsez si eu la Buzau, consider ca e solutia salvatoare. Daca Transurb-ul ar detine si microbuzele, iar acestea ar fi CONFORME, atunci transportul local s-ar putea organiza civilizat.

La fel se intampla la Buzau, cei din Primarie se folosesc de un asa-zis "studiu" facut in 2001 din care chipurile ar fi reiesit ca e "nevoie" de prezenta pe trasee a unor microbuze si in aceste conditii s-a gasit pretextul "smecheresc" sa se justifice prezenta dubelor private.
Numai ca, asa cum am semnalat si eu in direct la postul local FocusTV, daca e nevoie de dube, de ce nu doteaza Transbus-ul cu dube, ca banii sa ramana in sistem, preferandu-se introducerea unor "capuse" pe trasee care sa mute banii din incasari in buzunare private?!?

Ideea asta cu eliminarea dubelor private si dotarea Transurb-ului, eventual, cu microbuze conforme, cu podea coborata si rampa pentru handicapati, cu usi automate si sisteme de afisare, are un potential urias, poate fi solutia eliminarea plagii maxi-taxi-urilor private si trecerea Galati-ului in randul oraselor cu transport civilizat, ca acum doar cel facut de Transurb il apreciez ca fiind civilizat...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 665
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 22:50:15    Titlul subiectului: 136821

Nu sunt de acord cu microbuze in transportul local nici macar la Transurb. Sa se mai cumpere autobuze de tip Cobra sau Prestij si se rezolva treaba. In niciun caz dube, odata cu dubele pot veni si soferii indisciplinati la Transurb pentru ca nu scrie pe el SOFER INDISCIPLINAT, NU MERIT SA FIU ANGAJAT! Cat despre tinuta obligatorie si bilete, sa nu se mai faca lumea ca nu e sigura daca se respecta in totalitate, pentru ca NICIUN SOFER DE PE MAXI-TAXI NU DA BILETE, NU E IMBRACAT CUM TREBUIE, si mai ales sunt cativa care asculta manele!
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 23:19:10    Titlul subiectului: 136823

Nu ma intelege gresit, si eu detest dubele, insa intre niste dube-capusa private si unele care sa fie gestionate unitar si coerent de Transurb, as alege raul cel mai mic (oare cine a mai zis asta Rolling Eyes Twisted Evil ) , respectiv eliminarea parazitilor privati si dotarea Transurb-ului cu microbuze moderne si conforme, de ce nu, poate chiar midi-buze.

E ESENTIAL ca lucrurile sa avanseze in sensul bun, cat timp vor exista dubele-capusa private si interesele din jurul lor, transportul local este paralizat, nu poate evolua; eu as accepta sa preia Transurb-ul si transportul cu dube, pentru o perioada limitata, urmand ca ulteior casarii lor sa fie inlocuite cu autobuze.

Exemplu de la Iasi mi se pare foarte bun in privinta asta, s-au eliminat dubagii privati iar RATP-ul continua sa exploateze organizat microbuzele din dotare, DEJA cumparate, pana la casarea lor, dupa care sunt convins ca vor fi inlocuite cu autobuze.

Trebuie cautat progresul, fie el si cu pasi mici, iar la Galati simplul fapt ca dubele actuale sunt noi e un lucru bun deocamdata, sa incercam sa mai facem un pas spre eliminarea lor totala.

Iar eu zic ca preluarea transportului cu dube de catre Transurb este un pas decisiv pentru a scapa apoi total, intr-un termen rezonabil de scurt, de molima transportului local din Romania, aceste pseudo-mijloace de transport numite maxi-taxi...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 23:42:57    Titlul subiectului: 136826

Cataline, ceea ce doresti sa faci este un lucru favorabil insa nu stiu in ce masura s-ar putea aplica la Galati. Uite, pentru a dezvolta aceasta idee am sa intru din nou in istoria Trabsurb-ului, mai precis in anul de gratie 1998... Ce s-a intamplat atunci? Microbuzele private erau intr-o expansiune semnificativa iar societatea locala incepuse sa se clatine. Pierderi financiare semnificative tocmai de la vanzarea de bilete, intrucat "galatenimea" incepuse sa migreze spre transportul privat. Stii ce masura s-a adoptat atunci? S-a inceput achizitia unor mijloace de transport care sa "concureze" cu microbuzele private. Adica Isuzu-urile si mai tarziu Prestij-urile. S-a umblat la frecvente si cum in acea vreme privatii "bagabondau" in veselie pe doua trasee (Micro 19 - Parc C.F.R. precum si Micro 39 - Piata Centrala) "concurenta" serviciilor Transurb-ului s-au grupat in acea directie, prin urmare am avut midibuze pe liniile 11b si 102 (exceptam aici celelalte trasee de genul 9b, 20b... considerate "ajutatoare"). Tariful era mai mic atunci la Transurb decat la privati. Cu toate astea, vanzarile au crescut dar nu cu un procentaj multumitor si prin urmare incercarea a fost abandonata pe la inceputul anilor 2000, cand s-a incercat redresarea societatii tot cu midibuze dar ceva mai marisoare. Adica asa au aparut Cobrele. Tot ca un raspuns la concurenta privata. Sa aruncam un ochisor pasnic si la conditiile de transport: tot galateanul stie ce ingramadeala era in midibuzele Transurb-ului si asta nu numai la orele de varf! Era aceeasi stare pe care inca o mai experimentam in microbuzele actuale! Prin urmare, midibuze sau microbuze in traficul galatean nu sunt o solutie. Ideea este frecventa mare si mijloace spatioase. Avem suficiente trasee cu flux mare de calatori iar microbuzele astea nu sunt o solutie. De ce spun toate astea? Fiindca chiar daca Transurb-ul ar lua sub aripioara sa ocrotitoare microbuzele detinute acum de privati, mare branza tot nu s-ar face, cel putin nu pentru organizarea actuala. Un microbuz raportat la conditiile actuale ar insemna, Cataline, un Isuzu sau un Prestij LF sau partial LF, ori cu totii stim ca asta nu e o solutie. Am experimentat ani de zile, si asta in conditiile in care pe strazi se aflau peste 600 de microbuze private (!!!).
In consecinta, transportul cu midibuze si microbuze este favorabil doar pe anumite trasee, unde fluxul este redus si in forma actuala, acestea sunt destul de putine, putand totodata sa fie inglobate intr-o forma mai extinsa, care le-ar aduce un plus de pasageri. Concluzia: trebuiesc autobuze de mare capacitate, indiferent de frecventa. Aici au profitat privatii: masini mici si numeroase pe o frecventa cat mai buna, care sa nu permita acumularea unui numar prea mare de calatori in statie.
Revenim la bilete: daca ar fi un singur operator pentru tot orasul, problema ar fi rezolvata. La inceput am crezut ca ar fi o utopie insa acum, cu putina buna-vointa incep sa vad o solutie fezabila.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Dec 2010 00:02:00    Titlul subiectului: 137531

Din nou sondaje din interiorul microbuzelor private. Astazi am calatorit cu unul care deservea traseul 61. Poate imi explica cineva ce naiba este cu sina aceea amplasata in zona central posterioara a microbuzului? Sa nu-mi ziceti ca e pentru banchete ca-i minciuna! Banchetele au alt mod de fixare, ba chiar am ramas surprinsa sa constatat ca una dintre acestea, amplasata deasupra aparatorii dreapta spate, beneficia de elemente "lemnoase" de sustinere.
Un alt aspect nefericit il reprezenta lipsa barelor de sustinere. E drept ca erau doua suporturi pentru bagaje, cate unul pe fiecare parte, dar calatorii de ce naiba sa se tina, de extremitatile lor? Halal solutie!
Mai jos, cateva poze...



14.12.2010 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.17 kb
 Vizualizat:  de 13773 ori

14.12.2010 008.jpg



14.12.2010 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.41 kb
 Vizualizat:  de 13773 ori

14.12.2010 009.jpg



14.12.2010 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.07 kb
 Vizualizat:  de 13773 ori

14.12.2010 010.jpg



14.12.2010 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.33 kb
 Vizualizat:  de 13773 ori

14.12.2010 011.jpg



14.12.2010 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.91 kb
 Vizualizat:  de 13773 ori

14.12.2010 012.jpg



14.12.2010 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.48 kb
 Vizualizat:  de 13773 ori

14.12.2010 013.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Dec 2010 21:45:37    Titlul subiectului: 137634

Un alt aspect mai putin placut e faptul ca in unele microbuze in "salon" este o lumina albastra, obositoare si totodata suparatoare vizual. In asemenea conditii poti fi "operat" in liniste la buzunar, chiar si cand nu este ingramadeala.


18.12.2010 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.83 kb
 Vizualizat:  de 13725 ori

18.12.2010 044.jpg



18.12.2010 046.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.67 kb
 Vizualizat:  de 13725 ori

18.12.2010 046.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
Pagina 11 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community