Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 09:32:02 Titlul subiectului: |
185574 |
|
Volvo 65 a scris: | Am inteles. Mi se pare totusi un pic cam mare pretul in lipsa motorului auxiliar |
Acestea au fost cele mai ieftine la licitație. Cei de la Solaris împreună cu Skoda au propus un preț de peste 500.000 euro dacă bine îmi aduc aminte.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 12:05:38 Titlul subiectului: |
185578 |
|
Robert a scris: | Eu mă gândesc la autobuze electrice Astra, cu echipamente Saerp și o caroserie străină pentru licitația din Iulie |
Cred ca putem presupune si care va fi caroseria.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 13:38:13 Titlul subiectului: |
185579 |
|
Un pret foart bune, la Szeged troleibuzele noi Ikarus - Skoda au costat 800.000 de euro bucata.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 14:28:28 Titlul subiectului: |
185581 |
|
Nu am vrut sa menționez că cei de la Iveco vor livra caroseria, că după aia spunea-ți că am informații din interior
Acum lăsând gluma la o parte nu am observat ca cei de la Iveco să aibă caroserie de Urbanway electric, spre deosebire de Solaris care are. Trebuie să aibă totuși niște specificații diferite la interior datorită dulapurilor cu baterii nu?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 14:35:11 Titlul subiectului: |
185582 |
|
Cata vreme mentionezi ca faci o deductie logica, nu iti zice nimeni ca imprastii zvonuri sau ca dai ceva din vreo casa.
Da, ar putea fi Solaris. Oricum ar fi, cel mai probabil nu va fi ceva la care sa nu ne asteptam.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 19:58:30 Titlul subiectului: |
185589 |
|
Deci, dacă 101 a ajuns la Coloana 1, asta înseamnă că va fi de "Mănăștur". Pe ce linii îl vom mai vedea, că, în cazul celor două coloane mănășturene, nu am înțeles cum se face împărțirea traseelor? Adică care trasee revin Coloanei 1 și care Coloanei 2?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 21:00:25 Titlul subiectului: |
185590 |
|
Coloana 1: 1 și 25; Coloana 2: 6 și 25
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 10 Iun 2016 16:20:36 Titlul subiectului: |
185599 |
|
Azi 101 a efectuat din nou câteva curse cu călători pe linia 25, după care în jurul orei 13 s-a retras la garaj pentru noi setări.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 11 Iun 2016 10:41:01 Titlul subiectului: |
185603 |
|
Am circulat cu el ieri și ca un fapt de observație am văzut că are computer de bord diferit față de troleibuzele Citelis și Agora L, e similar cu cel de pe autobuzele Solaris și Iveco. De asemenea este dotat cu consolă de anunțare a stațiilor Bustec și displayuri Thoreb.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 11 Iun 2016 19:41:00 Titlul subiectului: |
185606 |
|
101 a circulat foarte puțin și azi. Cred că a făcut o singură tură (Gheorgheni - Mănăștur - Gheorgheni), din care s-a retras la ora 17.20.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
567.11 kb |
Vizualizat: |
de 15101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
516.97 kb |
Vizualizat: |
de 15101 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 11 Iun 2016 22:01:17 Titlul subiectului: |
185608 |
|
Masca care acoperă echipamentele de pe acoperiș era mai estetică când era completă. Nu știu care e motivul pentru care au scurtat-o.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 12 Iun 2016 00:09:09 Titlul subiectului: |
185609 |
|
Aceeași "tendință" am observat-o și la primul troleibuz Astra-Irisbus Agora - 150 - care a venit, dacă nu mă înșel, cu masca respectivă tot până în față, dar ulterior a fost decupată. Eu unul prefer varianta cu masca scurtată, sau chiar fără mască.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Dum 12 Iun 2016 20:50:16 Titlul subiectului: |
185621 |
|
Unde as putea gasi cateva date tehnice despre aceste troleibuze ?
Cred ca sunt cele mai noi troleibuze, care sunt (si urmeaza a fi) achizitionate intr-un oras din Romania.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 03 Iul 2016 11:38:37 Titlul subiectului: |
185830 |
|
Se pare că 101 circulă exclusiv pe 25. L-a mai văzut cineva pe alte linii?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 03 Iul 2016 11:50:18 Titlul subiectului: |
185831 |
|
Momentan și eu l-am văzut doar pe 25. Cu timpul probabil că va mai apărea din când în când și pe 1, linie pe care coloana 1 o deservește în general cu troleibuze solo cu excepția unor orare în timpul săptămânii pe care se trimit articulate. Și în caz de forta majoră poate fi trimis și pe 6, linie deservită de coloana 2. De asemenea momentan eu l-am văzut circulând doar în schimbul de dimineață condus doar de un singur titular dintre cei doi de pe 026.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 16 Iul 2016 17:41:55 Titlul subiectului: |
185935 |
|
Ce se mai aude de 101? Din ce cauza nu circula normal? Totusi, au trecut deja aproape doua lunid e cand a ajuns la Cluj (doar a ajuns la Cluj pe 29 mai, intamplator sau nu chiar inainte de alegeri). Inteleg, se fac probe, setari, dar pana cand? Primarul anunta inca de la 1 iunie ca e in probe si ca in cateva zile va intra in circulatie. De ce dureaza atat de mult? S-a spus ba ca ar avea o multime de probleme din fabricatie, asa cum sustin "gurile rele", ba ca ar fi vorba despre superficialitatea (ca sa nu zic incompetenta) celor care se ocupa de introducerea troleibuzului in circulatie. Care e adevarul?
|
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 16 Iul 2016 20:01:34 Titlul subiectului: |
185939 |
|
Un lucru ciudat mi-a sarit in ochi cand am aruncat o privire la postul de conducere al lui 101.
Pedala de acceleratie este o simpla scandura de lemn,vopsita intr-un negru putin deschis, care pe deasupra mai este si rupta intr-unul dintre colturi,iar in zona aceea este plin de rumegus.(sau cel putin era,acum probabil ca s-a curatat)
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 17 Iul 2016 09:21:43 Titlul subiectului: |
185940 |
|
Ed a scris: | Ce se mai aude de 101? S-a spus ba ca ar avea o multime de probleme din fabricatie, asa cum sustin "gurile rele", ba ca ar fi vorba despre superficialitatea (ca sa nu zic incompetenta) celor care se ocupa de introducerea troleibuzului in circulatie. Care e adevarul? |
101 e din nou în garaj de vreo săptămână. De incompetența celor care se ocupă de punerea lui în funcțiune nu cred că putem vorbi. Adică ar fi penibil ca cei de la Astra Arad și cei de la SAERP București (ei se ocupă de punerea lui în funcțiune) să nu știe să pună în funcțiune ceva ce ei au produs. Mai degrabă are probleme constructive în condițiile în care când am fost cu el nu îi mergea aerul condiționat și i se decupla accelerația la aproape fiecare plecare din stație fără să fie fluctuații de curent. Iar asta cu pedala de accelerație că este o scândură mi se pare ceva de neimaginat.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 17 Iul 2016 13:51:50 Titlul subiectului: |
185942 |
|
101 a circulat si ieri si azi.
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 17 Iul 2016 17:28:27 Titlul subiectului: |
185943 |
|
Volvo a scris: | Mai degrabă are probleme constructive în condițiile în care când am fost cu el nu îi mergea aerul condiționat și i se decupla accelerația la aproape fiecare plecare din stație fără să fie fluctuații de curent. |
Deci se poate spune ca e inca un produs de "calitate" fabricat de Astra.
|
|
Sus |
|
|
korby
Data înscrierii: 02/Apr/2013 Ultima vizita: 06/Feb/2020 Mesaje: 82 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 17 Iul 2016 17:34:11 Titlul subiectului: |
185944 |
|
Se aștepta cineva la altceva?
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mie 20 Iul 2016 07:23:40 Titlul subiectului: |
185959 |
|
Cred ca aceste probleme se vor rezolva!
Totusi aceste troleibuze sunt cele mai noi si moderne troleibuze care circula la ora actuala (sau urmeaza sa circule) in Romania.
As vrea si la Vaslui 5 astfel de troleibuze!
Si sa nu uitam ca Astra Arad a demonstrat ca poate realiza si produse de foarte buna calitate (începând de la vagoane de cale ferata), cu nimic mai prejos fata de alte produse similare din vestul Europei.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Iul 2016 07:58:34 Titlul subiectului: |
185961 |
|
Nou si modern nu inseamna neaparat si bun. Deocamdata, CTP Cluj e cobai cu aceste troleibuze si, nu, nu ti-ai dori sa le ai la Vaslui ca sa zaca. La Cluj macar au cat de cat experienta si oameni care sa-si puna capul la contributie cand pica electronica din ele, daca tot si le-au cumparat inainte de a exista. Deci, la Vaslui iti trebuie vehicule care si-au dovedit fiabilitatea si rezistenta la conditii dificile de exploatare si intretinere in timp. Saracia nu lasa loc la experimente pe baza de mandrie nationala.
Cat priveste calitatea produselor AVC, pe baza a ce spui ca aceasta firma a demonstrat ceva intr-un sens sau in altul? Adica vreau sa citesc/ascult declaratii concrete ale clientilor AVC care se exprima cu argumente cu privire la produsele firmei respective. In plus, contributia AVC la produsul umblator Astra Town este infima. Practic, troleibuzul este facut in cea mai mare parte de alte firme.
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mie 20 Iul 2016 08:12:49 Titlul subiectului: |
185962 |
|
Bineinteles ca in orice oras (deci inclusiv la Vaslui), inainte de a achizitiona vehicule noi de transport urban in comun- aici in cazul troleibuzelor- trebuie indeplinite cateva conditii esentiale pentru exploadarea la potentialul maxim a unor vehicule noi de transport urban in comun.
Adica intai sa ai o infrastructura noua si corespunzatoare, sa ai locuri de garare, piese, utilaje, etc pentru vehicule noi, dar si sa ai personal specializat si calificat pentru exploadarea/intretinerea/reparatia unor vehicule noi.
Si da- as vrea sa vad astfel de troleibuze noi si la Vaslui, dar cu conditia realizarii intai a celor mentionate mai sus, astfel incat astfel de troleibuze noi chiar sa poata circula fara probleme si la Vaslui, nu sa stea eventual mai mult in garajul Trasurb-ului!
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 20 Iul 2016 12:10:17 Titlul subiectului: |
185963 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Nou si modern nu inseamna neaparat si bun. Deocamdata, CTP Cluj e cobai cu aceste troleibuze. In plus, contributia AVC la produsul umblator Astra Town este infima. Practic, troleibuzul este facut in cea mai mare parte de alte firme. |
CTP Cluj a fost cobai și cu troleibuzele Agora L și Citelis 18, iar și acestea au avut la început unele probleme. Și da contribuția AVC este doar asamblarea troleibuzului. Însă și asta contează. Degeaba ai caroserie Iveco și motor Skoda dacă sunt prost asamblate și troleibuzul este cu probleme ca în cazul de față.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|