Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 26 Noi 2006 06:38:23 Titlul subiectului: Statele Unite : Autobuze |
39308 |
|
as vrea sa incep cu dicutii legate de diferentele constructive si operationale dintre standarde EU si US, plus fotografii si informatii....
incep cu poza autobuzului favorit pe care am lucrat, MCI MC-9 fabr 1987 (a fost vandut, nu casat in 2004)
acelasi model MC-9 fabricat intre 83 si 84.
aceiasi motorizare, Detroit Diesel 6V92 (adica v-6 la 92 inch cubic pe cilindru, cam 9litri) difera cutia, la varianta de 87 era tot automata dar controlata electronic
acestea au fost in cele din urma vandute (desi mai apar pe strazile new yorkului) cu MCI D4000 (13.5m) si D4500 (15m)
am mers pe trasee URBANE in manhattan cu ele, si e greu, dar nu am avut nici un accident pana acum
varianta de 13,5m
varianta 15m
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 27 Iun 2007 02:54:54 Titlul subiectului: 00000000 |
79864 |
|
1. poza prototypului GMC RTS din 1970...si cateva poze de-a lungul anilor pena la modelul cel mai recent aflat inca in productie...(si nu numai produs dar cel mai de succes autobus urban din state)
2. si model de serie care a iesit in 1978..initial fara aer condition..care de-abia in 1980 a devenit modelul standard
3. si echivalentul de RK...refacut candva dupa 2000..se remarca ca la nivel estetic nu prea sunt schimbari, pana si la chedere care s-au pastrat cu timpul
4. si varianta de peste rau, din New Jersey...proiectul RTS a fost vandut de GM lui TMC ca apoi acesta sa o vanda lui NovaBus, si daca nu ma insel acum drepturile de productie apartin Millenium Bus care are de gand sa produca variante hibride, pe hidrogen si varianta low floor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
347.74 kb |
Vizualizat: |
de 29908 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
435.83 kb |
Vizualizat: |
de 28999 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
431.16 kb |
Vizualizat: |
de 28999 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
375.29 kb |
Vizualizat: |
de 28999 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 28 Iun 2007 00:08:40 Titlul subiectului: |
79903 |
|
1. Autobuzul acesta are una sau două osii motoare?
2. În legătură cu lungimea autobuzelor.Știam că autobuzele MCI pot avea și lungimi de:
-peste 10, dar sub 11 m
-40 picioare (12,8m); autobuzele respective având tot 3 osii, asemenea celor de 15m
3. Cât de mare e frecvența autobuzelor cu lungime de 60 picioare (articulate)? Respectivele autobuze sunt:
-de tip "tras" (cu motorul pe segmentul A)?
-de tip "împins" (cu motorul pe segmentul B)?
Autobuzul din imagine pare ceva intermediar între midibuz și autobuz standard. E, cumva, "clasa" de 10 m?
Ultima modificare efectuată de către OAB la Joi 28 Iun 2007 00:13:21, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 28 Iun 2007 02:20:26 Titlul subiectului: |
79907 |
|
1. toate MCI au tractiune doar pe puntea dubla..adica axa B (motor axle) axa C fiind "tag axle"...(vine de la tag adica leapsa, adica axa C alearga dupa B..) numai EAGLE aveau tag axle-ul pe pozitie de axa B...
cat desprea directie pe axa C, nu este standard, depinde de comanda, ministerul transp (DOT) a gasit ca pentru autocare care circula predonimant pe autostrada nu au voie sa aiba axa C directoare. Nu prezinta probleme operatorilor cu aceasta optiune pentru ce se poate bloca, directia nu este legata mecanic ci hidraulic, si au o valva pentru inchidere
poza cu un MCI 102DL3 (acelasi autobuz ca D4500, unde 102 e latimea in inch, D seria uzinala, L faptul ce e varianta lunga de 45 feet, si 3 numarul de punti), cu optiunea de steering tag axle, activat
2. MCI au lungime de peste 40 de feet..(12m dar in realitate sunt peste 13, e doar clasificarea lor) aceasta lungimea e standardul pentru toate variantele cele de oras, suburbane, si cursa lunga, fiind cea mai raspandita
varianta de 45 (aproape 15m) este o lungime noua pentru MCI aparare dupa seria uzinala D pe C B sau A neexistand
din 1983 se orpise productia serie de autocare de 35ft sub 12m, dar revenind recent cu modelul F3500
sasiu de Marcopolo imprumutat din America de Sud
4. lungimea RTS-ului...acesta nu a existat decat in variante de 40 de feet si mai mic, (35, 30 si chiar 25,de 2.5 metrii latime 102inch, rareori la 96 inch latime)
MTA regia din New York nu are decat variante de 40ft, care in poza urmatoare se vede ca se afla intre clasele europene de 12 si 13.8
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
361.9 kb |
Vizualizat: |
de 29865 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
334.75 kb |
Vizualizat: |
de 28991 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
564.48 kb |
Vizualizat: |
de 28991 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 28 Iun 2007 02:40:37 Titlul subiectului: mghmhgmhgmhg |
79910 |
|
ariticulate tragatoare in state nu mai sunt. (Poate doar cateva exemplare in conservare..). impingatoare erau MAN SG220 si SG310, model identic cu cel din Europa, variante 310 era mai lung cu un metru in remorca.
1. alt model de succes a fost si Volvo B10M 10682
2. Volvo B10M de NJ Transit..ele circulau pe rute intre New York si suburbii din New Jersey. Acum ele sunt inlocuite de Neoplan AN459..(variante mai scurta a AN460, deci in clasa de 58ft si nu 60). Ele circula numai pe anuite trasee, si depinde de ora, unde pot pleca de la capat din NYC la cinci minute
3. aici Neoplanul Transliner AN 458 (AN si nu N pentru ca e fabricat in SUA, American Neoplan)
4. si acum cele de oras...daca se poate circula in New York cu articulatul se poate si in Bucuresti... New Flyer D60 (cel mai mare producator de articuri din America de Nord)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.93 kb |
Vizualizat: |
de 29875 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
410.67 kb |
Vizualizat: |
de 28995 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
346.54 kb |
Vizualizat: |
de 28997 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
594.43 kb |
Vizualizat: |
de 28997 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 28 Iun 2007 23:58:00 Titlul subiectului: |
79932 |
|
Raportul de lungime dintre:
-segmentul A (căruciorul; segmentul împins)
-segmentul B (împingătorul)
pare diferită de cel al autobuzelor europene; segmentul A se vede ca fiind mult mai lung decât segmentul B. Sau e doar o iluzie optică din cauza unghiului în care e făcută poza?
1. Un lucru pe care l-am observat la unele autobuze/ autocare americane (exploatate de Grey Hound) este consola spate foarte mică. Practic, distanța de la ultima osie până la extremitatea din spate a autobuzului e o distanță mică, chiar foarte mică; autobuzul pare că se termină brusc.
2. Cum se descurcă acest tip de autobuz? Sursa: Wikipedia
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.66 kb |
Vizualizat: |
de 28993 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Vin 06 Iul 2007 09:36:51 Titlul subiectului: |
80061 |
|
la autobuzele americane, vad ca mai toate geamurile au cheder, sau cel putin colturi rotunde... nu se permit geamurile lipite, ca in Europa?
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 06 Iul 2007 16:46:26 Titlul subiectului: |
80075 |
|
intr-adevar, ampatamentul autobuzelor din state este mai mare. putine modele au pastrat proportiile din europa (MAN Americana) dar cele facute in state merg pe standardele locale. nu au nevoie sa ia curbe stranse.
consolele pe fata si pe spare se tin mici ca sa se evite accidente la curbe stranse (care nu sunt foarte stranse atat timp cat ampatamentul este destul de lung)
geamurile nu sunt cu chedar, ci sunt cu rama metalica pe balama (vezi ultimul geam al autobuzului de jos, MCI MC-9) pe post de iesire de siguranta, pe autocare este obligatoriu sa fie toate de acest tip, la urbane nu, dar multi producatori opteaza pentru toate geamurile asa (cum este New Flyerul D60LF postat mai sus)
mai nou a aparut optiunea la MCI pentru geamuri care simuleaza cele lipite , dar sunt tot pe rama metalica cu deschidere pe balama in partea de sus. geamul in loc sa fie inramat este lipit pe chenarul de aluminiu
(MCI D4500CT)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
487.41 kb |
Vizualizat: |
de 29696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
415.38 kb |
Vizualizat: |
de 28991 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 06 Iul 2007 22:26:32 Titlul subiectului: |
80088 |
|
Nu văd bine, sau ultimul are anvelope cu cameră?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Iul 2007 23:17:48 Titlul subiectului: |
80089 |
|
Care sunt cele mai vechi autobuze urbane care circulă acum în S.U.A.?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Sâm 07 Iul 2007 14:50:50 Titlul subiectului: |
80092 |
|
Un lucru ceea este cam ciudat, autobuzele urabane au doar 2 usi. Stiu ca urcarea se face in fata, la sofer, dar 1 singura usa pt cobarare, la un autobuz articulat mi se pare prea putin. Cum arata interiorul acestor autobuze. Au fost in NY autobuze Ikarus Crown cumva?
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 08 Iul 2007 09:12:15 Titlul subiectului: |
80112 |
|
O buna parte din operatorii de transport local permit si coborarea pe usa din fata desi acest lucru este descurajat pentru a grabi urcarea pasagerilor in statii; deci sunt doua usi pentru coborare.
Este interesant ca (cel putin la Chicago) in autobuz sunt notite care se spune ca urcarea prin spate este o contraventie; de altfel cand autobuzul opreste in statie soferul doar activeaza un mecanism care deblocheaza acea usa si aprinde o luminita verde in interiorul autobuzului; luminita spune pasagerilor care vor sa coboare ca pot impinge usa (care are un arc care o va readuce la pozitia inchis dupa coborare dar si un fel de mecanism destept care face sa fie nevoie doar de o impingere usoara pentru deschidere). De afara nu ai de ce sa tragi usa (doar daca vii eventual cu vreo ventuza ). In schimb usa 1 functioneaza ca la noi, inchisa/deschisa de la sofer.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 08 Iul 2007 20:29:35 Titlul subiectului: |
80130 |
|
@Dr2005 poza care da impresia de camera, este pentru ca la garajul nostru se da cu spray peste janta (cica se vede mai bine rugina cand se slabeste vre-un prezon, in fine cert e ca arata mizerabil)
@mrM depinde, la firme mai mici am vazut MC-8 din anii 70, dar la operatori de stat si cele mai mari cele mai vechi ar fi 81.
la MTA (transp metropolitan din NYC) inca au GMC RTS din 78 (1 ramas), si multe de 81, ca de altfel MCI Classic (model urban) toate din 81
NJ Transit opereaza un numar mare de Flxible modele din 81 82 83, si cele noi din 89-94
mentalitate de aici (if its not broken dont fix it) adica daca masina merge bine, la norme de poluare si confort nu are rost sa dea bani pentru ceva doar de dragul sa fie moderm
@dm intr-adevar se coboara si pe fata, depinde unde se afla pasagerul. nu se permite intrarea pe spate pentru ca trebuie platit la sofer (unele firme ca ale noastre inca folosesc bilete de hartie sau bani, altele au carduri sau fise, si trebuie monitorizat de sofer)...
despre Crown-Ikarus (IK286) sau Orion III (alta variante de 286) nu au circulat niciodata in sau in preajma NY.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Dec 2007 18:54:28 Titlul subiectului: |
85222 |
|
stfp a scris: | luminita spune pasagerilor care vor sa coboare ca pot impinge usa (care are un arc care o va readuce la pozitia inchis dupa coborare dar si un fel de mecanism destept care face sa fie nevoie doar de o impingere usoara pentru deschidere). De afara nu ai de ce sa tragi usa (doar daca vii eventual cu vreo ventuza ) | Solutia cred ca ar putea fi aplicata si la noi pentru liniile preorasenesti. Intr-un alt topic propusesem ca la liniile preorasenesti de la noi, urcarea sa se faca pe la prima usa, iar coborarea pe la usile 2 si 3. Daca ar fi in plus si acest mecanism, nu cred ca ar mai fi multi blatisiti.
Revenind la topic am o intrebare. Care este gradul de ocupare al autobuzelor din SUA ? Circula aglomerate ca la noi, sau cu maxim 30-40 calatori ca in multe zone din Europa de Vest ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 03 Dec 2007 22:03:52 Titlul subiectului: |
85329 |
|
Depinde de firma si de oras. Cel putin in New York si in imprejurimi se circula mult cu transportul in comun. (desi tot se circula mult prea mult cu masina, nici nu imi inchipui ce ar fi fara autobuze sau metrou)
Traseele garajului meu, sunt pline. dar diferenta este ca in autocare, nu avem locuri in picioare. si cele care au bare, si deci locuri merg pline dar numai calatori asezati. daca creste numarul de calatori se mai adauga ture, ca sa nu se stea in picioare.
Avem si un traseu urban la garaj, si numai o tura. desi capacitatea poate fi limitata din casa (unde se face plata la sofer) de multe ori se circula ca in Bucuresti, ca sardelele. Asta numai pentru ca e traseu cu contract de la stat.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Dec 2007 01:27:27 Titlul subiectului: |
85333 |
|
1. Am citit despre New-Flyer de 19m că ar fi diesel-electric. Problema este că există două tipuri de diesel-electrice:
-în serie, care funcționează ca locomotive diesel-electrică: motorul antrenează un generator, acesta produce curent pentru motoarele electrice de tracțiune
-în paralel. New-Flyer-ul de 19m intră în acestă categorie. Se spune că, la viteze mici acționează tracțiunea electrică în timp ce la cele mari acționează cea diesel. Știe careva care e principiul diesel-electric "în paralel"?
Din câte am înțeles, New-Flyer este fabricat în Canada, operând mult pe liniile din statul respectiv. Unde este mai apreciat autobuzul respectiv?
-în Canada
sau
-în SUA?
2. În SUA sau în Canada au avut loc "rebuilt-uri" de genul celor efectuate la URAC București sau la MAVAG în Ungaria? Mă refer, de exemplu, la:
-transformarea unui autobuz de 13m într-un "bendy bus" de 19m
sau
-transformarea unui articulat într-un standard
3. În Germania reapare moda autobuzelor cu remorcă distinctă. Adică:
-miditrain: midibuz de 10m + remorcă de 9m
-maxitrain: autobuz de 12m + remorca de 11m
-megatrain: autobuz de 15m + remorca de 11m
La voi "prinde" moda respectiva? Apar asemenea trenuri rutiere? De ce întreb? În cazul unui astfel de tren rutier nu se mai pune problema construcției speciale a articulației, cerință care se impune în cazul unui autobuz cu motorul în spate și tracțiune numai pe axa C.
Parțial off-topic. Toate tipurile de remorci au opțiunea "steering" activata la toate roțile cand merg inainte iar in cazul mersului inapoi, opțiunea "steering" se blochează automat. Orientarea roților e comandată de sistemul de prindere al remorcii de vehiculul tractor
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 02:06:02 Titlul subiectului: |
85379 |
|
hybridele sunt in doua tipuri. cele diesel (sau CNG,compressed natural gas, sau chiar benzina) electric, ca locomotivele, practic fiind un troleibuz cu un motor cu ardere interna ca generator.
mai sunt cele hybride in care motorul diesel functioneaza tot timpul, insa cand nu este solicitat, el continue sa genereze curent electric, (de la un alternator mai mare decat de obicei) cu care incarca baterii. in momentul in care are nevoie de putere mai multe, motoare suplimentare electrice se alimenteaza din baterii si ajuta cel cu ardere interna.
cat despre modificarea in state de la 18 la 12 si invers nu se face la regii din motive de asigurare. poate un operator privat (cetatean particular) sa faca asa ceva din pasiune, daca nu se mai gaseste un anumit model (ex GMC RTS, versiunea articulata fiind prototip si de mult casat circa 81-82)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Gygyman6
Data înscrierii: 24/Aug/2008 Ultima vizita: 14/Apr/2009 Mesaje: 68 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 18:42:07 Titlul subiectului: |
102692 |
|
Referitor la GMC RTS, stie cineva dece nu s-a mai produs versiunea articulata?
_________________ JJJ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 20:28:56 Titlul subiectului: |
102699 |
|
Au fost contruite 2 prototipuri de RTS articulat (cu zvonuri ca ar fi fost si un al treilea) insa regiile de transport nu au vrut sa cumpere modelul, pe vremea aceea inca nu se justifica un articulat la nivelul de calatori (cel putin justificarea lor la vremea aceea).
Canadienilor le conveneau articulatele dar nu in forma de RTS. Nici varianta standard nu prea s-a vandut (nu pot sa ma gandesc la nici un operator care sa fi achizitionat modelul) au preferat modelul anterior seria 53 sau Fishbowl si apoi varianta "updated" numic "classic" care a fost facut in articulat.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 28 Feb 2009 03:29:13 Titlul subiectului: |
106865 |
|
1. Cand un New-Flyer D60LF franeaza, motoarele electrice functioneaza sau nu in regim de generator?
2. Daca lucreaza in regim de generator, curentul debitat este dirijat spre baterii sau spre niste rezistente?
Uitati-va la filmuletul de mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=aS3uRfXuseg
Este un diesel-electric de tip "serie" sau de tip "paralel"? Cand porneste, da impresia ca, la un moment dat, schimba viteza, dar, ulterior, turatia motorului e cand maxima, cand fluctuanta in conditiile in care viteza de deplasare creste continuu, dupa care se mentine constanta. Fluctuatia turatiei motorului diesel e data:
-de apasarea pedalei de acceleratie?
-de un computer, care ajusteaza turatia in functie de cat curent au nevoie motoarele electrice?
Continuarea filmuletului o puteti vedea aici:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=XFzo9hnVN3c&NR=1[/url]
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 30 Aug 2010 02:13:56 Titlul subiectului: |
132656 |
|
Tot la capitolul "Autobuze" pot intra si faimoasele autobuze scolare, care mai nou sunt cumparate de fermieri si folosite (perfect legal) la munci agricole si transportul echipamentelor. Desi nu am reusit sa pozez, sunt unele la care aproape carcasa a fost taiata, ramanand doar "cabina" soferului si usa de acces.
Descriere: |
Pe campul de tutun, in North Carolina, Sampson County. |
|
Mărime fișier: |
49.01 kb |
Vizualizat: |
de 24873 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 05 Feb 2017 19:41:22 Titlul subiectului: |
188252 |
|
OAB a scris: | 1. Cand un New-Flyer D60LF franeaza, motoarele electrice functioneaza sau nu in regim de generator?
2. Daca lucreaza in regim de generator, curentul debitat este dirijat spre baterii sau spre niste rezistente?
Uitati-va la filmuletul de mai jos:
http://www.youtube.com/watch?v=aS3uRfXuseg
Este un diesel-electric de tip "serie" sau de tip "paralel"? Cand porneste, da impresia ca, la un moment dat, schimba viteza, dar, ulterior, turatia motorului e cand maxima, cand fluctuanta in conditiile in care viteza de deplasare creste continuu, dupa care se mentine constanta. Fluctuatia turatiei motorului diesel e data:
-de apasarea pedalei de acceleratie?
-de un computer, care ajusteaza turatia in functie de cat curent au nevoie motoarele electrice?
Continuarea filmuletului o puteti vedea aici:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=XFzo9hnVN3c&NR=1[/url] |
Nu am vazut postul asta!
E moda sa fie hydride in paralel ca la masina mica. E doar prostia publicului care vrea tehnologie "noua", ca locomotive nu sunt numite hibride, ci direct diesel-electric, sau simply diesel lol.
Stiu ca in NY la MTA au hibride din astea si au probleme mari, ori in pana ori iau foc. si NJ Transit a cumparat cateva MCI D4000H adica autocar hybrid si alea tot stau pe bara. Adica orice producator nu conteaza, nu sunt fiabile.
Despre New Flyere D60LF CTA (Chicago) nu stiu daca sunt hibride sau daca nu e galagios motorul. Unele cutii Allison (depinde de ce motor e cuplat, ca cea mai deasa cutie e B600R si variante) schimba brusc si tare vitezele.
Dar tin. Motorul fiind partea slaba in ziua de aizi. Detroit Diesel seria 6V92 (si variante) tineau mult peste milionu de mile, si chiar Destroit Diesel Series 60 (6 in line) tine mult, dar Caterpillar C13 nu chiar atat de mult, si mai putin motoarele Volvo sau strutocamile hibride.
Seperat de asta, nu stiu unde sa postez acum lol. Aici la SUA, sau in topicul NY, ca am poze cu ce am condus, care e in zona NY dar in ce spus e legat de toate lol....
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16476
Postez linkul aici, cred ca voi continua acolo, ca se mentin o continuitate de discutii. Ca multe lucruri totusi sunt specifice de NY si de firma unde am condus.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 25 Aug 2017 20:50:29 Titlul subiectului: |
191474 |
|
Am fost sa vad eclipsa in Wyoming (drum de 4000 mile dus intors) si pe langa aventura in sine, am oprit la o tigara si intr-un sat am dat de niste autobuze tari de tot.
E vorba de doua GMC TDH-4503-A (ar putea sa fie mai noi putin 450x unde x e seria de productie, sigur nu sunt 4501 sau 4502 dupa pozitiiile de sus in colt)
Ele au circulat in Bellefonte Pennsylvania prin anii 60 si 70 acum fiind retrase. Erau in curtea unui om si nu am putut sa intru inauntru, dar masinile apar in stare destul de buna (bina ca au mult aluminiu si nu ruginesc)
Dupa pretul de 85 de centi pe calatorie as zice ca au fost retrase prin anii 90 sau inceput de 2000. Sunt de 35ft (adica cam 10m, si nu 40ft sau 12m). Odata si odata am sa cumpar unul din astea, ca am copilarit cu ele trecand prin fata casei mei.
Ca observatie, cei care restaureaza Dac Chavdar 317Etr au si un TE-5305-A (cred ca ar fi modelul, este acelasi "fishbowl" adica acvariu dupa parbrizul bombat ci ciudat. Al lor este de 12m si troleu. Sunt inca multe care inca circula. Ba chiar si la mine acasa e unul de vanzare restaurat...tentant)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 13626 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.64 MB |
Vizualizat: |
de 13626 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.22 MB |
Vizualizat: |
de 13626 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.46 MB |
Vizualizat: |
de 13626 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|