Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Tudor
Data înscrierii: 21/Aug/2013 Ultima vizita: 02/Feb/2020 Mesaje: 38 Locație: Targoviste
|
Trimis: Mie 12 Feb 2014 19:29:43 Titlul subiectului: |
171091 |
|
Stie cineva daca Roman-ul 111 mai circula pe traseele ETA?
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Apr 2015 09:25:19 Titlul subiectului: |
178783 |
|
Un MAN articulat pe linia 7 surprins in a 3-a zi de Paste ( 14 aprilie )
free image host
|
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 24 Feb 2016 18:19:31 Titlul subiectului: |
183853 |
|
Stie cineva sau poate afla seria de fabricatie sau numarul VIN al autobuzului DAF SB250 caroserie Berkhof tip Jonckheer, cu numarul de inmatriculare VL 33BUS?
|
|
Sus |
|
|
Dacos
Data înscrierii: 12/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2016 Mesaje: 3 Locație: Ramnicu Valcea
|
Trimis: Lun 29 Feb 2016 19:58:27 Titlul subiectului: |
183911 |
|
29.02.2016....inca rezista.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.35 kb |
Vizualizat: |
de 27537 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.2 kb |
Vizualizat: |
de 27537 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 01 Mar 2016 10:01:41 Titlul subiectului: |
183927 |
|
Dacos, crezi ca poti afla raspunsul la intrebarea mea de mai sus? Multumesc!
|
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Joi 09 Iun 2016 21:37:37 Titlul subiectului: |
185591 |
|
In prezent in municipiul Ramnicu Valcea circula microbuze (Ford Transit, Iveco Daily si Karsan Jest), midibuze (Karsan Atak) si autobuze (DAC/Rocar UDM 112, Rocar de Simon, Irisbus Citelis, Irisbus Agora, DAF Berkhof SB250, MAN NL articulate si Golden Dragon). Autobuzul Roman 111 nu l-am mai vazut la traseu (de obicei traseele 3 Nord-Vladesti si 9 Hermes-Feteni)de mult timp, deci mai mult ca sigur ca a fost casat.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Iun 2016 00:12:14 Titlul subiectului: |
185593 |
|
Cate DAC-uri UDM 112 mai circula in prezent ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 10 Iun 2016 07:53:42 Titlul subiectului: |
185595 |
|
iahim a scris: | Rocar de Simon |
Despre ce e vorba si de unde provin, caci evident sunt second-hand, nu?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Vin 10 Iun 2016 08:05:36 Titlul subiectului: |
185596 |
|
Autobuze DAC/Rocar UDM 112 cred ca mai sunt in jur de 5. In Ramnicu Valcea circula doar un autobuz Rocar de Simon, donat gratuit in anul 2011 de catre SRI societatii SC ETA SA, deci da, este second-hand.
|
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Mar 23 Aug 2016 08:31:08 Titlul subiectului: |
186209 |
|
Acesta este singurul autobuz Rocar de Simon (VL 32BUS) din Râmnicu Vâlcea. Ceea ce mi se pare bizar la el este că ușile din spate lipsesc complet. În fotografia de mai jos este pe traseul 166 Nord-Garaj.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
985.18 kb |
Vizualizat: |
de 25714 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 28 Sep 2016 21:49:14 Titlul subiectului: |
186616 |
|
La ultimele vizite nu am mai vazut niciun autobuz DAC/Rocar UDM 112 circuland prin oras. Cred ca au fost casate sau sunt in stare de conservare. Ultimul autobuz vazut de mine a fost in luna mai, dar ce-i drept circulau foarte rar. Romanul 111 a fost in cele din urma casat.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 30 Sep 2016 00:03:49 Titlul subiectului: |
186628 |
|
Are trebui sa facem o lista cu toate Dac-urile care mai sunt.
Apropos de Rocar-ul de mai sus. Este cumva U411 prototip fost albastru cu dunga argintie? Nu stiam sa se fi facut altul.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Vin 30 Sep 2016 19:33:31 Titlul subiectului: |
186636 |
|
Nu prea cred. Acesta cand a sosit la Ramnicu Valcea era complet alb, avand doar acele dungi colorate. Insa se poate sa fi fost revopsit. Autobuzul inainte a apartinut SRI-ului. Daca prototipul de care spui a fost preluat de SRI, si n-a mai existat altul, atunci acesta este.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 01 Oct 2016 04:09:47 Titlul subiectului: |
186639 |
|
Nu stiam ca era al SRI, dar acum imi aduc aminte ca avea numere ori MApN sau MAN.
Nu stiu daca l-au revopsit SRI-ul sau nu, dar ar avea noima, ca albastru era prea "cunoscut". Totusi e SRI-ul. De ce nu au avut un De Simon normal, vopsit normal ca sa nu fie atat de usor de remarcat?
E bine ca inca traieste masina. Si arata in stare buna.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 01 Oct 2016 21:32:47 Titlul subiectului: |
186644 |
|
Se prea poate sa fi avut numere de MApN pentru ca in subforumul dedicat acestui autobuz utilizatorul itb 139 a scris ca a vazut un U411 transportand serventi la o unitate de jandarmi. Poate ca este chiar acel prototip.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 02 Oct 2016 02:58:24 Titlul subiectului: |
186645 |
|
M-am uitat in arhiva mea de poze si nu il am cu numere de MApN. Are numere normale de Bucuresti. (Nu le postez din motive de securitate) Daca era al SRI-ului nu ar fi avut numere de armata sau politie.
Cred ca fac confuzie cu T311-R care tot albastru era, si el era la MApN pana cand a fost vandut unui operator din CT. Stiu ca au fost mai multe T311 (unul alb cu verde parca si altul cred tot albastru)
Trebuie sa corectez. Nu este un U411 ci U410.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Mar 07 Feb 2017 08:18:18 Titlul subiectului: |
188267 |
|
Stie cineva din ce oras si din ce tara au venit autobuzele DAF Berkhof SB250 si autobuzele articulate MAN NL cumparate in regim second-hand in 2011 respectiv 2012?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
808.22 kb |
Vizualizat: |
de 22511 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
736.93 kb |
Vizualizat: |
de 22511 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 07 Feb 2017 09:18:37 Titlul subiectului: |
188268 |
|
Autobuzele MAN e foarte probabil sa fie din Berna. Sunt similare autobuzelor MAN care circula in Medias care provin din Berna si au fost achizitionate de la Titan Trade Sibiu (Omnibus Center Sibiu).
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Feb 2017 09:37:17 Titlul subiectului: |
188270 |
|
După schemele de culoare pot spune că autobuzele MAN sunt ex-Berna iar Berkhof-urile sunt ex-Amsterdam.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Tramfan-hfd
Data înscrierii: 31/Aug/2012 Ultima vizita: 26/Feb/2020 Mesaje: 8 Locație: Hoofddorp (Olanda)
|
Trimis: Dum 19 Feb 2017 02:23:44 Titlul subiectului: |
188412 |
|
Buna,
VL36BUS de autobuz este fosta GVB Amsterdam (Olanda).
Vă rugăm să puteți afla VIN-Numărul sau numărul vechi (interior pe filmfront), așa că am vă pot da numărul exact vechi din Olanda.
Salutări din Olanda, René van Lier (renevanlier5@gmail.com)
______________________________________________________________
Hello,
The bus VL36BUS is former GVB Amsterdam(Holland).
Please can you find out the VIN-Number or the old number(inside on the filmfront) so I can give you the exact old number in Holland.
Greetings from Holland, René van Lier (renevanlier5@gmail.com)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Feb 2017 08:41:46 Titlul subiectului: |
188413 |
|
Ma, nene, ma, astia au sutit sigla GVB?!... Incredibil!!!... Romania, nene...
|
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 18 Mar 2017 17:07:55 Titlul subiectului: |
188977 |
|
Intrucat doresc sa fac lista autobuzelor SC ETA SA si nu am surse sigure vreau sa apelez la cunostintele voastre. Pe pagina oficiala a societatii scrie ca au un parc circulant de 11 microbuze si 38 autobuze. Iata deci cum am facut eu lista:
Microbuze:
- Karsan Jest (2);
- Iveco Daily (3);
- Ford Transit (6);
Autobuze:
- Rocar de Simon (1);
- Irisbus Agora (3);
- Irisbus Citelis (9);
- Golden Dragon (8 );
- Karsan Atak (2) - desi acestea sunt midibuze la ei sunt catalogate drept autobuze;
- MAN NL articulate (?) - eu banuiesc ca ar fi 8.
- DAF Berkhof SB250 (?) - eu banuiesc ca ar fi intre 5 si 8.
De asemenea societatea mai are un autocar Isuzu.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 22 Mai 2017 11:49:07 Titlul subiectului: |
190149 |
|
Se confirmă ipoteza potrivit căreia singurul autobuz Rocar de Simon, VL32BUS, din Râmnicu Vâlcea provine de la S.R.I.
Dacă auziți "voci" când călătoriți cu el, să nu vă mire...
http://ziaruldevalcea.ro/2011/03/16/societatea-eta-a-primit-gratis-un/
"Societatea ETA a primit gratis un autobuz Rocar de la SRI
Postat miercuri, 16 martie 2011
Societatea ETA a primit gratis un autobuz Rocar de la SRI
Consilierii municipali din Râmnicu Vâlcea au aprobat săptămâna trecută inventarierea în patrimoniul primăriei a autobuzului marca Rocar, an de fabricație 1998, transmis fără plată de către Serviciul Român de Informații, împreună cu mijloacele de natura obiectelor de inventar aferente acestuia. De asemenea, consilierii locali au aprobat transmiterea către societatea ETA SA a autobuzului primit de la SRI în vederea desfășurării serviciului de transport public local de călători, completându-se în mod corespunzător anexa cu bunurile transmise în concesiune către această societate, la contractul de concesiune.
Cei de la Primăria Râmnicului au ținut cont, în luarea acestei decizii de prevederile Hotărârilor de Guvern nr. 841/1995, privind procedurile de transmitere fără plata și de valorificare a bunurilor aparținînd instituțiilor publice și nr. 1397/2003, de aprobare a regulamentului privind organizarea și desfășurarea procedurilor pentru valorificarea bunurilor materiale scoase din funcțiune, precum și a celor scoase din rezervele proprii aflate în administrarea SRI. Astfel, prin procesul-verbal de predare-preluare nr. 2165/707 din 8.12.2010, înregistrat la Primăria municipiului Râmnicu Vâlcea sub nr. 34124/2010, SRI, prin Unitatea Militară 0418 București a transmis fără plată municipiului Râmnicu Vâlcea autobuzul marcă Rocar, tip U410 – 220 împreună cu mijloacele de natura obiectelor de inventar aferente acestuia.
Pe de altă parte, trebuie să spunem că Primăria nu a reușit să cumpere nici până la această dată cele 30 de autobuze cu suma totală de 800.000 de lei. Până la sfârșitul acestei luni, edilii așteaptă oferte din partea firmelor de profil. De data aceasta, pentru suma alocată se cer doar 9 autobuze. Astfel, luna aceasta se află la a patra licitație pentru achiziționarea unor vehicule care să înlocuiască vechile rable ce încă mai circulă pe rutele din oraș. Suma de care edilii dispun este de 800.000 de lei, bani alocați încă din vara anului trecut. Oficialii societății de transport în comun speră ca de data aceasta să poată achiziționa autobuzele dorite cu care să le schimbe pe cele din prezent. Șefii ETA își doresc autobuze cu motoare diesel în regim de poluare minim Euro 2, iar anul de fabricație să nu fie mai mic de 1999. În vară, atunci când Consiliul Local din Râmnicu Vâlcea a aprobat finanțarea se dorea cumpărarea a 30 de vehicule la second hand, însă nici o firmă nu a putut oferi un pachet atât de mare pentru suma de care ETA dispunea.
Oficialii din primărie spun că, în prezent flota ETA este alcătuită din 10 autobuze noi, cumpărate în 2005 dar care nu fac față cererii, motiv pentru care au fost păstrate în circulație alte 27 de vehicule Ikarus, UDM și UDA, cu grad mare de uzură și kilometraje ce uneori depășesc cifra de 1 milion. Pentru a decongestiona unele linii, primăria a introdus în 2005 nouă microbuze noi marca Iveco și Ford. (P.C.)"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2018 13:09:47 Titlul subiectului: |
193456 |
|
Asemenea microbuze a cumparat si societatea privata de transport Antares, doar ca acestea au podeaua ridicata pentru cursele judetene pe care le opereaza, Antaresul fiind o companie extinsa in acest judet.
Oricum initiativa este una buna, mai ales pentru un oras de marimea Ramnicului Valcea.
www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=35884
„ Primăria Râmnicului a achiziționat 3 noi autobuze pe bază de gaz natural comprimat, pentru transportul public în comun
30 ianuarie 2018 admin Administratie
Operatorul de transport valcean ETA SA a achizitionat trei autobuze cu sistem de propulsie pe gaz natural comprimat (CNG). Vehiculele, de capacitate medie, au ajuns la Ramnicu-Valcea la sfarsitul lunii decembrie . Aceasta este prima achizitie de autobuze urbane CNG cu podea complet coborata din tara. Conducerea ETA SA estimeaza ca diferenta de pret de achizitie fata de vehiculele similare pe motorina sa se acopere rapid din economiile realizate in operare – tariful mai mic al carburantului si costul mai mic al reviziilor. Pe langa eficienta economica, nu trebuie omise beneficiile importante in ceea ce priveste reducerea poluarii
Operatorul de transport public ETA SA a cumparat din fonduri proprii trei autobuze Iveco de capacitate medie cu sistem de propulsie pe gaz natural comprimat, care au fost receptionate la sfarsitul lunii decembrie. Achizitia este in linie cu Planul de mobilitate urbana elaborat de Primaria Ramnicu-Valcea, care a decis sa investeasca in mijloace ecologice de transport, in vederea imbunatatirii calitatii aerului si a reducerii emisiilor gazelor cu efect de sera. In acest sens au fost intocmite si depuse deja sase proiecte cu finantare prin Programul Operational Regional (POR) axa 4, care vizeaza modernizarea flotei de transport urban (intr-o prima faza cu 20 de vehicule) a autobazei din oras, investitii in infrastructura si sisteme inteligente de management al traficului, inclusiv monitorizare flota si e-ticketing. „Suntem increzatori ca proiectele vor fi duse la bun sfarsit, mai ales ca municipiul Ramnicu-Valcea a primit o alocare de 27 de milioane de euro pe axa prioritara 4“, a precizat Andi Stefan Davidescu, director general ETA SA.
Propulsia pe gaz,ecologica si economica
Operatorul valcean a optat pentru propulsie pe gaz deoarece este prietenoasa cu mediu si, in plus, este o tehnologie matura comparativ cu variantele alternative disponibile la aceasta ora. Foarte important, gazul este mult mai ieftin decat motorina, astfel ca se asteapta reduceri importante ale costurilor de operare. „Diferenta platita in plus la pretul de achizitie comparativ cu un autobuz diesel este de 5.000 de euro, pe care o putem amortiza in aproximativ un an si jumatate, la un rulaj lunar de 5.000 km, doar din pretul mai mic al combustibilului. In plus, se realizeaza economii si la intretinere, pentru ca motorul pe gaz are la baza motorul pe benzina, care este mai usor si mai ieftin de intretinut decat unul diesel (-10%)“, a explicat directorul ETA, Davidescu Andi Stefan.
In configuratia autobuzelor s-a optat pentru o capacitate medie de transport – 33 de locuri, din care 16 pe scaune – si inclusiv la achizitiile viitoare se vor solicita tot masini mai mici, pentru a se optimiza gradul de incarcare si a se creste frecventa pe trasee fara costuri suplimentare de operare. Vehiculele au 8 m lungime si au fost special concepute pentru transportul persoanelor cu mobilitate redusa.
Podeaua este complet coborata, iar la usa din mijloc va fi amenajat un spatiu special pentru scaun rulant, plus rampa de acces. De altfel, configuratia a fost realizata de un carosier din Republica Ceha special pentru ETA, intrucat in oferta standard autobuzele Iveco sunt oferite cu podea ridicata. Nu vor lipsi panourile de informare pentru pasageri, in interiorul si in exteriorul vehiculelor. De altfel, sistemul de informare a fost prins intr-unul dintre proiectele propuse spre finantare si se doreste a fi implementat pe toate autobuzele companiei. In ceea ce priveste sistemele de siguranta s-a mers pe standardul oferit de Iveco, mai ales ca la transportul urban, unde viteza medie este foarte mica, nu prea apar accidente.”
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
12.6 kb |
Vizualizat: |
de 18510 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 31/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 30 Mar 2018 17:26:50 Titlul subiectului: |
194208 |
|
La Râmnicu Vâlcea nu am mai văzut circulând DAC-uri pe traseele urbane, ultima data ETA S.A mai avea unul singur ce a circulat pe 1 iunie 2017 ca autobuz pentru copii ce a avut traseu până la gradina zoologică din oraș. Nu am făcut încă poze, dar am observat autobuze Irisbus Agora și Citelis (de menționat faptul că nu mai au in funcțiune afișajul electronic, ci au o tăbliță pe parbriz cu traseul), autobuze Golden Dragon, autobuze DAF Berkhof SB250, MAN NG272 (fiind singurele articulate din municipiu), midibuze Karsan Jest și Atak, și nu în ultimul rând Iveco Stratos pe CNG. Ultimele circulă adesea pe liniile B (Nord-Buda) și 5, in timp ce Golden Dragon sunt adesea prezente pe liniile 4, 7, 8, 6.
|
|
Sus |
|
|
|