|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 04 Noi 2013 14:22:31 Titlul subiectului: |
168557 |
|
Pai opresc toate liniile care trec in toate statiile care sunt in Centrul Civic. Ia si numara. Lasa ca le numar eu:
- La Mesota: 1, 3, 4, 6, 7, 10, 17, 30, 34, 52. Doar 5 si 51 lipsesc din chestia asta. Dar 51 nu e o problema, ca e 4. Ramine doar 5 sa nu opreasca spre oras.
- La Camera de Comert, restul care merg spre oras. Inclusiv 5.
Si acum cireasa de pe tort. Si daca nu opreste absolut fiecare masina la Mesota, intre statia Mesota si Camera de Comert, respectiv intoarcere spre sudul orasului, sunt nici mai mult nici mai putin decat 5 minute!! Deci nu e o tragedie. In 5 minute au si elevii timp sa traga una-doua tigari sau sa termine sticla de tequila. In concluzie dupa mine, problema este absolut falsa. Zona este impanzita de statii cu o gramada de linii care opresc pe-acolo. Combinat cu 4-5 minute de mers pe jos treaba e ca si rezolvata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
663.8 kb |
Vizualizat: |
de 20407 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 05 Noi 2013 21:15:59 Titlul subiectului: |
168587 |
|
Ei vezi tu ai spus-o, linia 5 nu opreste! Una din liniile care e coloana vertebrala a transportului in Brasov! Cand m-am referit la Centrul Civic m-am referit si la statiile Hidro A si B de pe 15 Noiembrie unde de exemplu liniile 3, 5b, 30, 32, 35 nu opresc in Hidro A. De ce? La Hidro B nu opresc 5 si 31. La Mesota nu opresc 32 si 35, iarasi , de ce? Iti spun eu, din prostie! Suntem in Centrul Orasului, nu la periferie, in loc sa usurezi omului de rand situatia si sa-i dai mai multe optiuni, astia isi bat joc, chestia cu cele 5 minute si o tigara e praf in ochi recuoaste, cateodata fiecare minut conteaza, mai ales in ziua de azi cand toata lumea se grabeste undeva. Era greu sa se faca aceste modificari ? Eu zic ca nu. De exemplu liniile 32 si 35 ca sa opreasca la Hidro A ar trebui doar sa treaca prin giratoriul de la Hidro, e mai usor sa te plimbi in mijlocul orasului cu autobuzele pe banda 2-3 in loc sa tragi la trotuar pentru inca statie. E greu si anevoios pentru primarie ca din cele 6 benzi, repet 6 benzi de pe Toamnei, Kogalniceanu si 15 Noiembrie sa se amenajeze o banda exlusiv pentru mijloace de transport in comun. Dar sa nu uitam suntem in romanistan, masina mica are prioritate, nu la Londra.
_________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 05 Noi 2013 21:40:02 Titlul subiectului: yjyj |
168588 |
|
Schimbari orare la liniile 7,8 si 30.
Citat: | Datoritã începerii lucrãrilor de modernizare la capãtul de linie "Rulmentul", începând de luni, 4 noiembrie 2013, frecventele si orarele de circulatie ale troleibuzelor de pe liniile 7, 8 si 30 vor suporta mici modificãri. Îi rugãm pe cãlãtori sã consulte noile tabele ce contin orarele de circulatie afisate în toate statiile de pe traseu, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare". Noile afise vor purta mentiunea "Valabil începând cu data de 04.11.2013".
|
Sursa: http://www.ratbv.ro/
Sa spunem mai pe intelesul tuturor, s-a demontat reteaua de troleibuz din capatul de linie de la Rulmentul pentru ca au inceput lucrarile de amenajare la capatul de linie mai sus mentionat. Troleibuzele din aceasta cauza isi continua drumul pana la depou unde si intorc, ar fi fost interesant sa se mai amenajeze o statie la poarta depoului pentru urcare/ coborare pentru ca vis-a-vis de depou mai sunt multe firme private unde lumea merge la serviciu. Interesant ca nu se mentioneaza nimic de linia 11, tot linie de troleibuz in toerie, in practica mai nou pe toate liniile chiar si pe 8 mai apare cate un autobuz.
Sunt curios daca reteaua de troleibuz va mai fi montata la loc in capatul de linie, sau "mosierul" brasovului va mai prinde o noua ocazie de a mai scapa de o retea veche de 50 de ani!
_________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 06 Noi 2013 01:41:07 Titlul subiectului: |
168593 |
|
Pai de ce nu, 32 si 35 sa o ia pe la Onix sa opreasca la Hidro A? Poate fi o idee buna. Totusi revin la o teza pe care o sustin inca din 2005 de cand s-a inventat intai Transira si apoi s-au spart forumurile... Transportul in comun nu e taxi personal. O mai iei si pe jos pana la statie. Iar 5 minute nu sunt cruciale in viata unui elev, referitor la exemplul meu. Si mai intreb ceva. OK pentru adus la scoala, teoria e corecta. Dar la plecat acasa? Adica daca elevul vine, sa zicem de la Berzei cu 17 sau 5 la scoala, cand se intoarce, daca nu vrea sa o ia pe jos pana la Hidro, ce va face? Va sta acolo pt ca 5 minute conteaza? Nu, tot trebuie sa o ia pe jos prin pasaj pe la Electroprecizia sa iasa la Hidro. Si este normal asa.
Sunt de acord, ar trebui nu una ci chiar doua benzi dedicate transportului in comun in sensul din centrul civic. Desenate pe jos cu o culoare sau un marcaj interesant si supravegheate video pentru a pedepsi pe cei care merg fraudulos pe aceste benzi dedicate.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 06 Noi 2013 01:43:08 Titlul subiectului: |
168594 |
|
Am banuit eu ca d-aia sunt modificarile, ca troleul intoarce la depou. Poate acolo ar trebui sa ii ramina si capatul.
Mai mult ca sigur ca se va pastra aceasta retea, ca altfel probabil ca o demontau de pe acum.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 13 Noi 2013 10:34:39 Titlul subiectului: |
168794 |
|
http://adevarul.ro/locale/brasov/capetele-linie-autobuzelor-troleibuzelorvor-arata-occident-anul-viitor-1_52831fdfc7b855ff56ecd588/index.html
"Capetele de linie ale autobuzelor și troleibuzelor vor arăta ca în occident de anul viitor
13 noiembrie 2013
Articol deSimona Suciu
Lucrările la terminalele Regiei de Transport au început în forță.
Lucrările la cele cinci terminale ale Regiei de Transport au început deoarece constructorul vrea să mai profite de vremea bună. Investiția se va finaliza în iulie 2014.
Toate capetele de linie vor fi modenizate. Clădirile vor fi realizate în stil clasic, din cadre de beton armat și monolit și pereți portanți, prevăzute cu termoizolație și placate pe fațadele principale cu lemn, în vederea integrării în spiritul construcțiilor montane. Copertinele sunt continue pentru 4 locații, și individuale pentru locația din Str. Brazilor, datorită suprafeței mici a terenului.Acoperișurile se vor realiza din ferme metalice, iar învelitorile pe structuri metalice tip fagure cu tablă pe structură de lemn și panouri sticlă pe structură metalică. „Vrem să profităm de condițiile meteo și să lucrăm cât mai mult în această perioadă, mai ales că, până în luna iulie a anului viitor, aceste lucrări trebuie încheiate. Constructorul aproape a finalizat prima etapă, aceea de pregătire a terenului în vederea începerii construcțiilor, iar în următoarea perioadă trebuie să lucreze într-un ritm alert, pentru a se putea încadra în graficul de lucrări, pentru că vorbim despre un proiect foarte important pentru orașul nostru, dar și pentru întreaga zonă metropolitană“, a spus Primarul George Scripcaru. Finanțare europeană Pentru modernizarea capetelor de linie de la Saturn, Poienelor, Hărmanului, Brazilor și 13 Decembrie, Primăria a primit o finanțare europeană de 18 milioane de lei. „Acest proiect face parte din strategia noastră de modernizare și dezvoltare a transportului public în comun, astfel încât acesta să reprezinte varianta optimă pentru deplasarea cetățenilor în interiorul orașului, dar și în zona metropolitană. După cum știți, inclusiv specialiștii Băncii Mondiale au recomandat Brașovului, ca soluție de dezvoltare durabilă, extinderea transportului în comun și în zona metropolitană, Brașovul fiind, dintre cei șapte poli de creștere, cu cel mai mare potențial. Aceste capete de linie sunt una dintre investițiile care ne vor ajuta să realizăm acest obiectiv“, a mai spus primarul."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 13 Noi 2013 13:37:59 Titlul subiectului: |
168801 |
|
Uite si din BZB! Bravo, orasul in care se face cea mai multa treaba gospodareasca! Pentru cine nu stie, la Bartolomeu este o foarte utila autogara cu parcare unde e si biroul de tamponari.
Apropos vi s-a raspuns si la intrebarea cu troleele. Uite vor avea, de exemplu, la Triaj cate un peron. Probabil ca la fel va fi si la Saturn si la Roman SA. Cred ca la Rulmentul vor fi doua peroane pentru trolee.
Si in final mai zic o data. Cred ca un e o alta primarie si primar in tara aia care sa fi lucrat la absolut toate problemele orasului si sa fi dat solutii. Cred ca Scripcaru a facut in 8-10 ani cam tot ce au facut restul de mii de primari in ultimii 20 de ani. Nu exista domeniu gospodaresc care sa nu fi fost prelucrat, abordat, studiat si rezolvat in actuala administratie. REzultatele s-au vazut si se vad in continuare in dinamica de dezvoltare a a orasului. Brasovul este singurul oras din Romania despre care pot sa spun ca tinde sa ajunga in curind orice oras occidental civilizat, din punct de vedere al standardelor gospodaresti urbane.
http://www.bzb.ro/stire/iulie-2014-capetele-de-linie-ale-rat-vor-arata-ca-in-occident-a66378
Citat: | Iulie 2014: Capetele de linie ale RAT vor arăta ca în occident
Autor: Ionuț DINCĂPublicat la 13 noiembrie 2013
Acestea vor fi de nerecunoscut până în vara anului viitor, urmând să fie amenajate clădiri unde să existe atât săli de așteptare, cât și grupuri sanitare, peroanele să fie acoperite, iar în zonă să existe și parcări pentru cei care vin din afara localității și vor să circule apoi prin oraș cu mijloacele de transport în comun.
Iulie 2014: Capetele de linie ale RAT vor arăta ca în occident
Începând de ieri, cele cinci capete de linie (Noua - strada Brazilor, Roman - strada Poienelor, Rulmentul - strada 13 Decembrie, Saturn - bulevardul Saturn și Triaj- strada Hărmanului) pentru care edilii brașoveni au obținut o finanțare europeană în vederea modernizării, au intrat în șantier, urmând să fie transformate radical până în luna iulie a anului viitor. Dintre toate stațiile terminale ale RAT, doar capătul de linie de la Stadionul Municipal este modernizat. Restul nu mai corespund de multă vreme cerințelor de mediu și de confort actuale.
Profită de vremea bună
Pe modelul autogării RAT de la Municipal, în fiecare din aceste stații vor fi construite clădiri care vor asigura servicii de ticketing, birouri de relații cu publicul, grupuri sanitare și sală de așteptare, iar platforma de îmbarcare va fi acoperită cu o copertină. „Vrem să profităm de condițiile meteo și să lucrăm cât mai mult în această perioadă, mai ales că, până în luna iulie a anului viitor, aceste lucrări trebuie încheiate. Constructorul aproape a finalizat prima etapă, aceea de pregătire a terenului în vederea începerii construcțiilor, iar în următoarea perioadă trebuie să lucreze într-un ritm alert, pentru a se putea încadra în graficul de lucrări, pentru că vorbim despre un proiect foarte important pentru orașul nostru, dar și pentru întreaga zonă metropolitană”, a subliniat ieri primarul George Scripcaru.
Cum vor arăta autogările
Clădirile vor fi realizate în stil clasic, din cadre de beton armat și monolit și pereți portanți, prevăzute cu termoizolație și placate pe fațadele principale cu lemn, în vederea integrării în spiritul construcțiilor montane. Copertinele sunt continue pentru 4 locații, și individuale pentru locația din strada Brazilor, din cauza suprafeței mici a terenului.
Acoperișurile se vor realiza din ferme metalice, iar învelitorile pe structuri metalice tip fagure cu tablă pe structură de lemn și panouri sticlă pe structură metalică.
Parcări „de transfer”
De exemplu, la capătul de linie de pe strada Hărmanului va fi construită o nouă clădire de peste 160 mp, care va avea spațiu pentru activitatea de ticketing, birou de relații cu publicul și informare călători, sală de așteptare, birou pentru controlori, dar și grupuri sanitare. Totodată, vor fi amenajate 7 peroane, din care unul pentru troleibuze și care vor fi acoperite cu copertină. În zonă va fi construită și o parcare pentru autoturisme, care va avea minimum 20 de locuri și alte cinci locuri pentru taxi. Va fi amenajată și o barieră de acces, iar parcarea va fi destinată celor care vin din afara Brașovului, iar în oraș utilizează transportul în comun. Practic, capătul de linie va fi extins și pe o porțiune din actuala zonă verde, la final urmând ca aceasta să fie reamenajată. Și clădirile de la Poienelor, Saturn și Rulmentul vor fi asemănătoare ca dotări și suprafață, însă în cartierul Astra, doar la capătul de la Poienelor va fi amenajată o parcare pentru autoturisme cu 35 de locuri și alte 10 pentru taxi, iar la Rulmentul va fi construită o parcare tot cu 20 de locuri, ca în Triaj. În Noua, clădirea va fi mai mică, însă va avea toate dotările necesare ca și restul. Aici va fi amenajată o singură platformă îmbarcare/debarcare amenajată cu alveola în lungime de 35,22 m și un peron îmbarcare/debarcare cu o suprafață de 98,15 mp. Fiecare peron va fi amenajat cu copertină individuală.
Proiecte integrate
Costul total al investiției este de 18,74 milioane de lei, cu tot cu TVA, față de 25,69 milioane de lei, cât fusese valoarea estimată, iar din acești bani Primăria va achita doar o cofinanțare de 2%. Lucrările sunt executate de două firme care s-au asociat în vederea definitivării proiectului Eren Cons și Consal. „Începerea lucrărilor de modernizare a capetelor de linie este strâns legată de celălalt proiect pe care îl vom derula tot cu fonduri europene, respectiv informatizarea sistemului de transport în comun. Vrem să creăm un standard de servicii ridicat și prin efectuarea acestor amenajări și angajații Regiei vor beneficia de condiții mult mai bune”, a precizat Cristian Radu, directorul RAT Brașov.
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Joi 14 Noi 2013 10:51:33 Titlul subiectului: |
168831 |
|
Imi place cel mai mult aia cu "parcare pentru cei care vin din afara Brasovului cu masina proprie si aleg transportul public pentru a se deplasa in oras". Cand or afla pretul biletelor (plus al parcarii in terminalul minune), cred ca aleg sa isi foloseasca tot benzina proprie ...
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 14 Noi 2013 13:19:41 Titlul subiectului: |
168834 |
|
Un abonament pe o zi va fi 6-8 lei. Parcarea nu este foarte scumpa in Romania. Cat poate sa iti ia? 5 lei pe zi? Mi-aduc aminte, ca odata am parcat si eu o zi intreaga la Autogara din Bartolomeu si m-a costat 4 lei. Deci e mai ieftin decat sa consumi benzina proprie care si asa va fi accizata cu inca 20% in plus de la 1 ianuarie.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 15 Noi 2013 10:25:58 Titlul subiectului: |
168869 |
|
http://adevarul.ro/locale/brasov/autobuzele-19-linii-nu-vor-circula-timp-douaore-sambata-dimineata-1_5285d6dac7b855ff56fa1269/index.html
"Autobuzele de pe 19 linii nu vor circula timp de două ore sâmbătă dimineață
15 noiembrie 2013
Articol deSimona Suciu
Autobuzele își vor relua programul obișnuit după ora 12.30
Regia Autonomă de Transport (RAT) Brașov aduce la cunoștința călătorilor faptul că sâmbătă, va suspenda timp de două ore, în intervalul 10.30 – 12.30, circulația mijloacelor de transport de pe 19 linii.
Măsura este determinată de desfășurarea Crosului „15 Noiembrie“.Competiția se va desfășura pe traseul Roman – Calea București – Spitalul Județean – Hidromecanica – Cinematograful „Patria“ - Bulevardul 15 Noiembrie – Prefectură. În aceste condiții, va fi suspendată temporar circulația mijloacelor de transport în comun care deservesc liniile 1, 2, 4, 5, 6, 7, 16, 17, 22, 30, 31, 32, 34, 34 barat, 36, 37, 50, 51 și 52. Autobuzele de pe linia 35 vor circula între cartierul Noua și capătul de linie Gara CFR Brașov pe ruta obișnuită, însă la retur vor parcurge traseul: Gară – Bulevardul A. Vlahuță – Bulevardul Saturn – Calea București – Dârste- Noua. În ceea ce privește ruta autobuzelor de pe linia 50B (Pietrele lui Solomon – Livada Poștei), acestea vor circula, pe sensul de deplasare spre Livada Poștei, de la sensul giratoriu de pe strada Poarta Schei, pe străzile: Șirul Beethoven, G. Barițiu și Mureșenilor."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 23 Mai 2014 15:32:20 Titlul subiectului: |
173026 |
|
RAT Brasov a venit in intampinarea unei schimbari de imagine si pentru a nu periclita imaginea orasului cu panouri noi de afisaj pentru trasee si orare. Astfel, conform unei idei a subsemnatului modficata si adaugita de cei de la RAT, in statii se monteaza afise cu buline si culori corespunzatoare traseelor. Acestea le inlocuiesc pe cele vechi si degradate. La acest moment modificarea a fost facuta incentru si in cateva cartiere, urmand ca tot orasul sa beneficieze de afisaj nou. Deasemena si orarele din statii vor fi imprimate in mare masura color cu chenare care sa indice vizual traseul dorit.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 22 Iul 2014 16:21:37 Titlul subiectului: |
173988 |
|
Din informatiile pe care le am, se pare ca s-a incheiat cu succes procesul de amenajare a noilor indicatoare cu bulinute colorate ale RAT Brasov. Asta in seamna si niste indicatoare mai uscate si mai curate!
Astea vin dupa niste idei si insistente ale mele de ordonare a sistemului de afisare a traseelor din statii.
Good work RAT Brasov...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 05 Noi 2014 11:43:48 Titlul subiectului: |
175469 |
|
S-a deschis noul capat de linie de la Triaj! Arata super, bravo Primaria si RAT Brasov.
http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=index&s_id=141311
Citat: |
Modern și civilizat
Capătul de linie RAT de la Triaj, condiții de 5 stele pentru călători
Autor: Mihaela Parghel, 05.11.2014
Capătul de linie RAT din Triaj oferă condiții de 5 stele pentru călători. Lucările de amenajare a stației au fost finalizate, călătorii avînd acum la dispoziție șase peroane complet acoperite și o clădire cu sală de așteptare, case de bilete și grupuri sanitare moderne și civilizate.
Capete de linie identice vor fi amenajate și la capătul bulevardului Saturn, în zona Poienelor, Noua și capătul de linie rat de la Rulmentul, în cadrul unui proiect finanțat cu fonduri europene. Lucrările la aceste capete de linie vor fi finalizate în maxim o lună, spune primarul George Scripcaru.
Un proiect pentru întreaga zonă metropolitană
„Modernizarea capetelor de linie RAT este un proiect foarte important nu doar pentru orașul nostru, ci pentru întreaga zonă metropolitană, făcînd parte din strategia noastră de modernizare și dezvoltare a transportului public în comun, pentru ca acesta să reprezinte varianta optimă pentru deplasarea cetățenilor în interiorul orașului, dar și în zona metropolitană. Inclusiv specialiștii Băncii Mondiale au recomandat Brașovului, ca soluție de dezvoltare durabilă, extinderea transportului în comun și în zona metropolitană, Brașovul fiind, polul cu cel mai mare potențial dintre cei șapte poli de creștere. Aceste capete de linie sînt una dintre investițiile care ne vor ajuta să realizăm acest obiectiv. În următoarele săptămîni vor fi finalizate și celelalte patru terminale, astfel încît brașovenii care călătoresc pe liniile RAT și navetiștii să aibă parte de cele mai bune condiții de așteptare. Există inclusiv posibilitatea ca oamenii să-și parcheze mașinile personale la intrarea în oraș și a se deplasa în interiorul orașului cu mijloacele de transport în comun”, a declarat ieri primarul George Scripcaru.
Terminalul de la Triaj, primul din cele cinci incluse în proiect
Terminalul de linie de la str. Hărmanului oferă călătorilor o clădire cu suprafață utilă de 127 de metri pătrați, peroane pe o suprafață de 479,52 metri pătrați, pietonale de 974 metri pătrați, spații verzi, 250 de metri pătrați de parcări. Suprafața acoperită de copertină este de 1.355 de metri pătrați. Capătul de linie de la Triaj deține acum un spațiu pentru relații cu publicul și infopoint pentru călători, birouri pentru controlori, grupuri sanitare pentru călători și pentru personalul RAT, cu dotări inclusiv pentru persoanele cu dizabilități și o sală de așteptare. Platforma de îmbarcare/ debarcare are un peron pentru troleibuzele RAT și 6 peroane pentru autobuze. În zonă se găsește, de asemenea, o parcare pentru autoturisme, destinată persoanelor care vin din afara orașului cu mașina proprie și apoi călătoresc în oraș cu autobuzul. În acest sens au fost delimitate 21 de locuri de parcare la care se adaugă un loc pentru autoturismele persoanelor cu dizabilități.
Într-o lună vor fi gata toate capetele de linii
În următoarea lună vor fi finalizate și celelalte terminale RAT aflate în lucru. Este vorba despre cele de la Poienelor, bulevardul Saturn, capătul străzii 13 Decembrie și strada Brazilor din Noua. Terminalul de pe strada Poienelor va fi construit pe o suprafață de 336 metri pătrați cu suprafață utilă de 298 metri pătrați, va avea un spațiu de ticketing cu trei ghișee, platformă de îmbarcare/debarcare a călătorilor cu un peron pentru troleibuze și șase peroane pentru autobuze, parcare cu barieră de acces, oferind minim 35 de locuri de parcare și zece locuri pentru taxi. Pe același format va fi și terminalul de pe bulevardul Saturn, care va fi construit pe 162 de metri pătrați, cu 127 de metri pătrați suprafață utilă, avînd spațiu pentru ticketing și relații cu publicul și informare călători, un peron pentru troleibuze și șase pentru autobuze. Terminalul de pe strada 13 Decembrie va avea, la rîndul său, 162 de metri pătrați (127 de metri pătrați suprafață utilă), cu spații pentru ticketing și relații cu publicul-informare călători, sală de așteptare și o platformă de îmbarcare/debarcare călători cu un peron pentru troleibuze și patru perosane pentru autobuze. Platforma pentru autoturisme va avea minim 20 de locuri de parcare și cinci locuri pentru taxi. Terminalul de pe strada Brazilor va fi construit pe 99 de metri pătrați, cu suprafață utilă de 81 de metri pătrați, două clădiri RAT- una ce include sala de așteptare pentru călători, birou de relații cu publicul, informații călători și ticketing, iar cea de a doua, birouri pentru controlori, grupuri sanitare și spații de depozitare. Terminalul va avea o platfromă de îmbarcare/debarcare a călătorilor, cu o alveolă pentru autobuzele RAT de 35 de metri lungime și un peron de 98 de metri pătrați.
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 18 Noi 2014 08:34:52 Titlul subiectului: |
175661 |
|
S-au deschis terminalele din Noua si cel de la Roman. La Roman este dezorganizare clasica RAT. Sunt 6 peroane pentru autobuze in ciuda faptului ca sunt doar 2 linii de autobuz (5 si cea de Sacele) si un singur peron de troleibuz pentru 3 linii de troleibuz ( 5B, 7 si 33 ) asa ca sa se incurce troleibuzele unele pe altele, trecand peste faptul ca reteaua de troleibuze nici macar nu a fost realizata in terminal inca.
http://www.bzb.ro/stire/cel-mai-mare-si-cel-mai-mic-capat-de-linie-rat-deschise-traficului-a80296
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 24 Noi 2014 15:14:52 Titlul subiectului: |
175743 |
|
Peroanele se gandesc si in functie de program, nu doar de numarul de linii. Linia de Sacele si 5 vin extrem de des, deci se pot desfasura pe mai multe peroane. Liniile alea de troleu au program la 30 de minute si, dupa cum se vedea se descurcau bine-mersi si pe un singur peron. Situatia asta e de mult, nu au cum sa se incurce.
In plus, lucrurile sunt la inceput si se pot reorganiza oricand. Basca, cred ca e simplu de observat, ca un numar mai mare de peroane poate servi unor modificari viitoare de trasee.
Cred ca va puteti imagina, ca odata ce se va realiza sistemul integrat de urmarire si ticketing, pe viitor se vor reorganiza si reface traseele. 40 de trasee este foarte mult pentru un orasel de nivelul Brasovului, intr-o tara ca Romania. Ar trebui sa ramana maxim 20-25 de trasee, altfel gandite. Poate ca acest terminal, sa fie utilizat in alt fel pe viitor.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 21 Dec 2014 10:34:52 Titlul subiectului: |
176119 |
|
Capatul liniilor 17, 21 si 35 din Noua - a aparut o constructie noua, foarte futuristica, intr-o forma oarecum cilindrica, ce contine o sala de asteptare (!!) si casa de bilete; au fost amenajate doua peroane (unul destul de ingust, nu stiu cat de usor pot intra autobuzele acolo) si a aparut si un refugiu exterior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.33 kb |
Vizualizat: |
de 18990 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.93 kb |
Vizualizat: |
de 18990 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 29 Dec 2014 17:53:13 Titlul subiectului: |
176189 |
|
In terminalul de la Rulmentul, vor fi 2 peroane pentru troleibuze? Pentru ca si in fostul capat de linie erau 2 fire, unul pentru linia 8 si celalalt pentru linile 7, 11 si 30
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Dec 2014 17:58:30 Titlul subiectului: |
176190 |
|
Cred ca un singur fir va fi si la Rulmentul, ca si la celelalte capete modernizate.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 29 Dec 2014 21:55:20 Titlul subiectului: |
176193 |
|
Acum pentru troleibuze sunt 2 peroane la Rulmentul. Unul pentru 7 si 30, iar altul pentru 8 si 11.
La Roman sunt un peron pentru linile 5B si 33 si un peron pentru linia 7.
La ambele capete stalpi sunt plasati in asa fel incat sa poata fi montata retea la toate peroanele pentru troleibuze.
|
|
Sus |
|
|
c4n1b4lul
Data înscrierii: 16/Aug/2012 Ultima vizita: 01/Mai/2020 Mesaje: 36 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 04 Iul 2015 13:09:51 Titlul subiectului: |
180006 |
|
Bună ziua !
Mă puteți ajuta cu o chestie ?
M-ar interesa un orar al fostei linii 101 de tramvai, din oricare stație/refugiu, înainte de 17.11.2006.
Merge și sub formă de poză.
Vă mulțumesc anticipat !
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 26 Iul 2015 23:50:06 Titlul subiectului: |
180497 |
|
Cauta-l pe fostul user Dr2005, ala are o gramada de poze cu ce cauti tu.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 24 Sep 2015 08:45:50 Titlul subiectului: |
181653 |
|
http://adevarul.ro/locale/brasov/statia-rat-parcul-central-muta-vizavi-sif-1_56023a3ff5eaafab2ce611eb/index.html
"Stația RAT de la Parcul Central se mută vizavi de SIF
23 septembrie 2015
de Simona Suciu
Comisia de Circulație din cadrul Primăriei a decis să stația trebuie mutată deoarece pietonii traversează prin loc nepermis după ce coboară din autobuz. Stația de autobuz va fi de acum înainte vizavi de SIF, iar lucrările de amenajare vor fi finalizate într-o săptămână. „ Motivul care a stat la baza acestei decizii este că mulți dintre călătorii care coboară în stația de parcul central traversează ilegal strada Nicolae Iorga și deși au fost organizate numeroase campanii de sancționare a pietonilor indisciplinați, nu s-a schimbat nimic, existând riscul producerii unor accidente. De asemenea, majoritatea celor care coboară la stația de la parc merg spre strada Republicii, iar accesul dinspre noua stație va fi unul mai facil“, a explicat Sorin Toarcea, citat de bzb.ro."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 9938 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Oct 2017 08:33:59 Titlul subiectului: |
192016 |
|
Ce plusuri si ce minusuri am remarcat la statiile transportului in comun din Brasov, acum doua zile, comparativ cu precedentele vizite. Sa incep cu partile buna. Afisajele electronice de informare cu timpul ramas pana la sosirea unui autobuz&troleibuz in statie.
Alt plus: automatele de bilete.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.79 kb |
Vizualizat: |
de 11358 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.38 kb |
Vizualizat: |
de 11358 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.21 kb |
Vizualizat: |
de 11358 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|