Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 28 Feb 2012 23:57:36 Titlul subiectului: |
153570 |
|
Bucla de la Vama Micalaca banuiesc ca e capatul lui 8 si vad ca exista. Linia 13 nu stiu de ce lipseste, pentru ca din informatiile pe care le am existau toate cele 18 trasee plus cele barate. E ciudat ca nemtii au omis-o. La fel e greseala cu linia 14. Linia spre CET vad ca apare.
Am pus din nou schema completa. Drepturile de autor, plus greselile, apartin BS
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
561.07 kb |
Vizualizat: |
de 22175 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 29 Feb 2012 00:33:58 Titlul subiectului: |
153572 |
|
Da, cand am scris mesajul anterior am uitat ca apare si bucla liniei 8. Greseala mea.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Mar 2012 21:48:30 Titlul subiectului: |
154409 |
|
Exista vreo sansa sa vedem imagini din timpul reabilitarii si dupa finalizarea acesteia in cazul tronsonului din linia spre Aradu Nou redeschis astazi?
Daca nu, nu-i problema, vine mosu' din nou tocmai de la Iasi sa faca poze, numai ca mi se pare cam penibil ca, din atatia utilizatori aradeni, nimeni sa nu se sinchiseasca...
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 02 Apr 2012 22:40:00 Titlul subiectului: |
154634 |
|
Azi s-a trecut la reabilitarea trecerii peste liniile de tramvai din zona Calu' Balan. Drept consecinta, tramvaiele liniilor 9, 10, 11 si 12 au circulat prin zona 300. Nu au fost afectate, cel putin azi, macazele de legatura din triunghi.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Apr 2012 22:56:47 Titlul subiectului: |
154679 |
|
De câteva zile, tramvaiele de linia 9, 10, 11 și 12 circulă deviat prin zona 300.
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 05 Apr 2012 07:26:04 Titlul subiectului: |
154681 |
|
Asta pentru ca se lucreaza la trecerea peste linia de tramvai din zona Calu Balan. Nu vor dura prea mult timp lucrarile. Saptamana viitoare se vor muta probabil in alta parte, poate la Miorita. Atunci va fi mult mai interesant.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 17 Mai 2012 10:25:00 Titlul subiectului: |
155718 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/arad/Doua_lucrari_finalizate_la_nivel_cu_liniile_de_tramvai_0_701330025.html
"Două lucrări finalizate privind trecerile la nivel cu liniile de tramvai
16 mai 2012
Autor: Claudia Untaru Crețu
Reprezentanții Primăriei municipiului Arad au anunțat că au fost finalizate lucrările la mai multe intersecții, mai exact trecerile la nivel cu liniile de tramvai. Lucrările au început în primăvara acestui an.
Locațiile finalizate deja sunt: strada Pădurii cu Calea Bodrogului (Pomenirea) și strada Renașterii cu Calea Radnei (Calul Bălan). În cadrul proiectului finanțat din fonduri europene mai sunt în lucru intersecțiile de pe strada Pădurii cu Căpitan Ignat și Bulevardul Titulescu cu Pasajul de pe Voinicilor (giratoriu Billa).
Valoarea totală a proiectului este de 19 milioane de lei, din care 15 milioane reprezintă finanțare UE în cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbană a municipiului Arad. Proiectul vizează amenajarea trecerilor la nivel cu liniile de tramvai din 25 de intersecții situate pe arterele Calea Radnei, Bulevardul Titulescu, strada Pădurii și strada Petru Rareș.
„În Municpiul Arad avem o investiție pe fonduri europene. Este vorba despre investiția care va rezolva în 25 de intersecții, calea de rulare a tramvaiului. În acest moment am finalizat două intersecții”, spun reprezentanții primăriei."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 21 Ian 2013 22:26:46 Titlul subiectului: |
161802 |
|
Daca este sa ne luam dupa declaratiile primarului Falca facute in aceasta seara la un post local de televiziune, anul acesta vor fi reabilitate din fonduri proprii capetele liniei 3: str Stefan cel Mare pana la Gara Aradul Nou, respectiv capatul Fat Frumos.
Cred ca lucrarile vor incepe la vara cand poate traficul se va reduce si isi vor permite sa nu foloseasca cuplurile de Tatra (intoarcerea in capatul Vlaicu se va face in triunghi). Adica in loc de vreo 7-8 vagoane pe linia 3 vor fi doar 2 pe linia 1, intercalate cu linia 6.
Apropo de linia 6, Falca a vorbit despre un proiect privind legarea acestei linii cu 1b prin completarea buclei pe soseaua de centura. Ideea este de a da totusi un sens segmentului de linie Baile Termale (Bidi) - Zona Industriala. Nu stiu cu ce ar ajuta chestia, poate doar pentru cei care stau in cartierul Gai mai spre capat daca va exista o statie la capatul caselor. In rest, macar vom vedea mai des tramvaie prin zona industriala. Cred ca cel mai ok va fi ca linia 6 sa circule pe sensul Romana - Podgoria - UTA- Baile Termale - Piata Gai - Zona Industriala - Piata auto - Baile Termale.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 10 Sep 2013 09:06:46 Titlul subiectului: |
166990 |
|
Compania de Transport Public Arad organizeaza procedura pentru lucrari de “R.K. Suprastructura linie de tramvai in tronsonul Fat Frumos – statie de tramvai si strada Stefan Cel Mare – Gara Aradul Nou”,
Valoare totala: 949963.54 lei + TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 41000 lei (reprezentand 4,31% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute). (30.08.2013)
Mi se pare de-a dreptul amuzant cum CTP a prevazut cheltuieli “neprevazute” de 4,.31% din valoarea estimata a contractului…
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 00:07:03 Titlul subiectului: |
168966 |
|
Calea de rulare a tramvaielor de pe pasajul Micalaca, dupa reabilitare (foto: 12 noiembrie 2013)
Pacat ca nu a urmarit nimeni (fotografic) lucrarile (aceeasi parere de rau si pentru alte tronsoane reabilitate din oras)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.2 kb |
Vizualizat: |
de 20325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.5 kb |
Vizualizat: |
de 20325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.06 kb |
Vizualizat: |
de 20325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.46 kb |
Vizualizat: |
de 20325 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.09 kb |
Vizualizat: |
de 20325 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 10:13:19 Titlul subiectului: |
174989 |
|
Macazele sunt automate, doar ca sunt defecte.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 9938 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Oct 2014 13:42:11 Titlul subiectului: |
174992 |
|
Pai cine ar trebui sa se ocupe cu mentenanta lor ???
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 08:36:08 Titlul subiectului: |
175005 |
|
CTP, insa din diferite motive financiare probabil ca reparatia intarzie. Aseara era nefunctional si macazul de la Podgoria, sens dinspre Gara spre Centru - Micalaca.
Cat despre macazul de care vorbea tcm, pe vremuri acolo era o cabina de dispecer, iar inauntru statea un vatman de serviciu (sau alt lucrator din CTP) care avea sarcina de a schimba macazul dupa fiecare trecere tocmai pentru ca tramvaiele sa nu incurce circulatia auto. Aceeasi situatie era si la statia Polivalenta, la macazul spre cele doua "Micalaci".
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 06 Oct 2014 09:53:10 Titlul subiectului: |
175006 |
|
Dupa modernizare eu zic ca era mai buna solutia folosita la Oradea in Centru Civic , unde macazul este inaintea intersectiei pentru prevenirea ambuteajelor in cazul in care este defect macazul.
Mai jos o poza tot din google street view.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
374.99 kb |
Vizualizat: |
de 19466 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Raul21
Data înscrierii: 03/Ian/2015 Ultima vizita: 16/Feb/2017 Mesaje: 15 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 03 Ian 2015 23:23:49 Titlul subiectului: |
176270 |
|
Am o întrebare:pe strada Pădurii este o cale ferată,la ce folosea?
Mulțumesc anticipat.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 04 Ian 2015 15:54:59 Titlul subiectului: |
176272 |
|
Pe vremuri era folosita pentru transportul marfii la/de la vechea fabrica de zahar de pe Malul Muresului si de la fabrica TEBA. A mai fost folosita putin dupa 89 pentru fabrica TEBA. Ulterior a mai fost folosita pana la bucla Capitan Ignat unde s-au mai descarcat din tramvaiele aduse din Germania.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 01 Aug 2015 11:07:34 Titlul subiectului: |
180650 |
|
Ieri am fost la Arad.Mi-a placut viteza de circulatie a tramvaielor pe portiunea Fortuna-Centru si ca tramvaiele au drum separat fata de masini si faptul ca usile tramvaielor se deschid manual.
Aspecte care ar trebui imbunatatite : panouri in statii care sa anunte tramvaiele si eventuale intarzaieri si modernizarea liniei Podgoria - Sambateni , in special tronsonul de la intersectia cu calea ferata pana in Sambateni pentru ca linia este foarte serpuita si viteza redusa.
Un lucru nu mi-a placut : acoperisurile refugiilor sunt la intrarea in statii , dar tramvaiele opresc la iesirea din statie si ai un pic de alergat daca nu stii , mai ales daca prinzi o Tatra solo sau un GT4.
Cine schimba macazele statiilor din Mandruloc, Cicir si Sambateni pentru ca aparatul macazului seamana cu cele de la CFR?
De ce in afara orasului sunt doua cabluri unul deasupra celuilalt cum este la liniile electrificate ale CFR?
_____________
Pozele luni sau marti cand voi fi acasa.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Aug 2015 13:04:57 Titlul subiectului: |
180651 |
|
tcm a scris: | Cine schimba macazele statiilor din Mandruloc , Cicir si Sambateni pentru ca aparatul macazului seamana cu cele de la CFR? |
In Arad, inainte de reabilitari, erau putine (sau deloc?) aparate de cale "cu canal". Acestea erau schimbate manual de catre vatman sau erau talonabile (in cazul vehiculelor care parcurg macazul dinspre inima spre varf, limbile sunt mutate de roti si revin in pozitia prestabilita in urma acestora, mentinand accesul permanent pe directia implicita pentru vehiculele care abordeaza macazul dinspre varfurile limbilor - este cazul statiilor de pe linia spre Ghioroc).
tcm a scris: | De ce in afara orasului sunt doua cabluri , unul deasupra celuilalt cum este la liniile electrificate ale CFR? |
Suspensie longitudinala catenara, cu firul de contact prins cu pendule simple de un fir purtator. Variatiile de lungime ale firului de contact, cauzate de dilatatie, se compenseaza prin intermediul unor contragreutati (suspensie compensata). Acest tip de suspensie se foloseste pentru viteza mare si distanta mai mare intre stalpi.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 04 Aug 2015 21:20:49 Titlul subiectului: |
180761 |
|
Nu am stiut unde sa postez asa ca pun aici.
Depoul Micalaca vazut de sus.Tramvaiul din fundal , izolat de celelalte, este in curs de casare?Partea din fata parea inclinata intr-o parte.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.71 MB |
Vizualizat: |
de 18132 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Aug 2015 13:03:30 Titlul subiectului: |
180893 |
|
E OEG-ul 301, care a fost accidentat acum vreo doi ani cand a intrat in M8S-ul 1016. Acesta din urma a fost reparat, dar pe 301 il asteapta casarea. Nu e informatie oficiala, dar e evident ca nu prea mai au cum sa-l repare. Nu stiu de ce nu l-au casat inca.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iul 2016 13:48:26 Titlul subiectului: |
186001 |
|
Câte/care tronsoane au fost refăcute în Arad în ultimii ani (ca lungime cât înseamnă din totalul rețelei)?
Care au fost sursele de finanțare (credite/fonduri europene)?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iul 2016 23:13:48 Titlul subiectului: |
186007 |
|
Conform CTP Arad si surselor consultate pentru documentare:
Reteaua de tramvai numara 100,7 km c.s., din care 30 de km c.s. sunt in afara orasului (din acestia, 22 de km c.s. reprezinta linia de Ghioroc).
Reabilitari/linii noi:
- str. Cocorilor - 5,6 km c.s. - 2004, buget
- legatura bd. N. Titulescu - str. Voinicilor - 0,65 km c.s., linie noua, subtraversare cale ferata - 2004, buget
- Bariera Gai - Zona Industriala Vest - 3,7 km c.s., reabilitare pana la str. Dunarii, linie noua mai departe - 2003-2004, PHARE
- str. Voinicilor - 1,44 km c.s. - 2006, buget
- str. Fat Frumos - 0,188 km c.s. - 2008, buget
- str. Condurasilor / str.M. Kogalniceanu - 3,37 km c.s. - 2007-2008, buget
- Fat Frumos - Gara - Podgoria - Centru - Piata Romana - 11,61 km c.s. - 2007-2009, BERD (primul imprumut)
- Piata Romana - Pod Traian (Calea Romanilor) si Pod Traian - intrarea pe str. Stefan cel Mare (str. Banatului si Calea Timisorii) - 6,394 km c.s. - 2010-2012, BERD (al doilea imprumut)
- Pod Traian - 0,356 km c.s. - 2010-2011, POR Axa 5
- str. Preparandiei / str. Dornei / str. Mucius Scaevola - 1,32 km c.s. - 2010-2011, POR Axa 5
- str. Renasterii - 1,53 km c.s. - 2011, buget
- Pasaj Micalaca - 1,34 km c.s. - 2012-2013, POR Axa 1
- Pasaj Gradiste - 1,008 km c.s. - 2012-2013, POR Axa 1
- Pasaj Ghioroc - cca. 1 km c.s. - 2015 (?), POR Axa 2
Asadar, un total de cca. 40 km c.s. reabilitata/noua.
Desigur, pot exista erori (tind sa afirm ca mici) si omisiuni in ce e mai sus, asa ca sunteti liberi sa completati si corectati daca aveti date sigure.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 27 Iul 2016 12:05:22 Titlul subiectului: |
186012 |
|
As face urmatoarele precizari:
- au mai fost reabilitate destul de multe treceri peste linia de tramvai, 25 in lungime de 2,3 km conform unui articol de presa din 2012, gasit prin google la prima strigare: http://www.aradon.ro/semnatura-pe-trecerile-peste-linii-de-tramvai/1053119. Aceste modernizari s-au facut in zonele unde nu s-a reabiltiat linia (Micalaca, Gradiste, Confectii)
- la pasajul Micalaca nu s-a reabilitat firul de contact, nu pare sa fie sistemul noude pe modernizarea BERD, ci cel vechi, inclusiv cu stalpii vechi;
- revin sa spun ca prioritatea este strada Iuliu Maniu, un segment comun tuturor liniilor spre cartierul Micalaca, depou, Ghioroc, aflat in stare destul de proasta. Pe sensul Podgoria-Sala Polivalenta cred ca este restrictie de 15 km/ora, cu probleme mai ales in zona trecerii de pietoni de la liceul Iuliu Maniu.
|
|
Sus |
|
|
|