Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 27 Sep 2009 19:04:29 Titlul subiectului: |
117640 |
|
Ma ingrijoreaza putin soarta a doua vagoane M8S. Este vorba de 1017 si 1008, primul fiind oprit inca de dinainte de luna martie. A fost singurul M8S care nu s-a dus la depoul UTA atunci cand se lucra in Podgoria si aveam autobuze pe liniile 8 si 18. De atunci cred ca sta garat in acelasi loc din depoul Micalaca.
In privinta lui 1008, cred ca are o defectiune serioasa pentru ca altfel nu lipeau reclama cu Biostar Grup pe 1019. Cred ca v-ati dat seama ca reclama Biostar Group a fost modificata putin, fiind mentinuta pe 1005 si mutata pe 1008.
Sper ca cele doua vagoane sa fie totusi reparate pentru ca ar fi mare pacat de ele.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 29 Sep 2009 17:19:08 Titlul subiectului: |
117771 |
|
Amandoua M8S -urile sunt oprite din lipsa generatorului
#1017 a avut un capac lateral rupt si ia intrat zapada scurtcircuitand ceva piese, din cauza ca avea bandajele slabe au pus la #1006 generatorul sa poate circula pe ghioroc si el a ramas oprit in depou in lipsa generatorului, acum #1008 este alaturi de el
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 09 Noi 2009 23:20:35 Titlul subiectului: |
119788 |
|
A cazut si M8S 1006 cu o defectiune inca necunoscuta pe baza de electronic.
Deja sunt trei vagoane M8S pe dreapta.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 31 Ian 2010 13:05:51 Titlul subiectului: . |
122959 |
|
#1006 este defect si oprit in depou
Sunt deja trei vagoane defecte:( #1006,#1008 si #1017
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 31 Ian 2010 15:01:39 Titlul subiectului: |
122969 |
|
1) Si mai raman inca 5, nu?
2) Daca sunt 3 defecte, nu se pot inlocui piesele intre ele ca din cele 3 "bolnave" sa facem macar una buna?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 31 Ian 2010 18:53:25 Titlul subiectului: |
122978 |
|
#1006 o sa il faca sigur
Cat despre #1008 si #1017 la cate piese eu fost luate dupa ele nui sigur ca o sa le mai faca
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 25 Feb 2010 15:02:20 Titlul subiectului: |
124084 |
|
^Foarte tipic, CTP. Puteti totusi sa imi relatati care ar fi fost posibila defectiune a lui M8S #1017? Nu cred totusi ca vom ramane fara doua M8S-uri dintr-o lovitura si atat de devreme de la aducerea lor in Arad. Ar fi o mare pierdere si daca unul dintre aceste M8S-uri nu ar mai putea fi reparat in cele din urma (mai ales ca CTP a mai ramas si fara cateva vagoane lungi similare foarte recent GT6 #1755 sau GT6#1760 spre exemplu).
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Feb 2010 17:49:43 Titlul subiectului: |
124089 |
|
Atat #1008 cat si #1017 sunt fara generator.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 06 Apr 2010 19:14:03 Titlul subiectului: |
125490 |
|
Un tramvai cu adevarat patriotic: #1005
Prima poza este in statia din Combinatul Chimic, a doua e la intrarea in depoul Micalaca.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.26 MB |
Vizualizat: |
de 24676 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.23 MB |
Vizualizat: |
de 24676 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
costi
Data înscrierii: 27/Dec/2009 Ultima vizita: 19/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 11 Feb 2011 09:17:45 Titlul subiectului: |
139761 |
|
In prezent, pe langa 1017 si 1008, cred ca mai au ceva probleme si vagoanele 1018 si 1003. Pe primul l-am vazut acum cateva zile tras spre depou de ZGT6 35 (35-ul din depoul UTA), pe cand azi dimineata l-am vazut pe 1003 tras spre depou de GT4 012. Interesant, lui 1003 i s-a dat jos reclama aceea roasa de tot si a ramas cea originala, cu care venise din Essen. Nici nu l-am recunoscut initial. Sper ca macar cele doua vagoane sa poata fi reparate cat de curand. Vagoanele M8S sunt foarte importante in zilele lucratoare datorita capacitatii mai mare decat a celor GT4.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 16:36:59 Titlul subiectului: |
151820 |
|
Intr-un sfarsit, dupa o lunga perioada, MS8 1008 si 1017 vor iesi in circulatie.
1008 este deja la vopsit dupa care urmeaza si 1017.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 21:41:23 Titlul subiectului: |
151829 |
|
Foarte interesant! Oare s-au cumparat piese special pentru ele? 1017 sta de vreo 4 ani, 1008 de vreo 3. Ma bucur daca este asa, mai face si CTP-ul niste investitii.
Cum a cumpara vagoane noi pentru a acoperi macar jumatate de parc este o utopie pentru toate orasele din Romania (poate mai putin Bucuresti), regiile trebuie sa aiba grija de vagoanele bune - mai ales de cele ok dpdv al caroseriei. Ma gandesc ca poate peste cativa ani vom mai aduce niste SH-uri de genul M8S, adica putin evoluate fata de GT6/GT8 "clasice".
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 22:07:23 Titlul subiectului: |
151832 |
|
Nu e deloc recomandabila achizitia de vagoane M8S/M8C. Chiar si pentru nemti a devenit un cosmar procurarea de componente electronice pentru ele, total depasite pentru vremurile actuale. Cu regret o spun, atat pentru Arad, cat si pentru Iasi, intrucat altfel sunt tramvaie apreciate in orasele care le exploateaza.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 22:11:58 Titlul subiectului: |
151833 |
|
Da, inteleg ca este o problema cu aceste vagoane. Dar oare e generalizata si pentru alte tipuri de tramvaie de generatie 80 plus sa zicem? Nu stiu cat se va mai putea trage cel putin in Arad pe unele vagoane aduse la mijlocul anilor 90.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 22:49:08 Titlul subiectului: |
151835 |
|
Cam da. Achizitiile de tramvaie cu electronica trebuie facute cu mare atentie, cu o evaluare a situatiei la vanzator, ca altfel vor sta la gard asa cum v-ati obisnuit deja la Arad cu M8S-urile si, in cel mai bun caz, vor frige destul de tare la buzunare reparatiile.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Feb 2012 21:04:54 Titlul subiectului: |
152648 |
|
L-am vazut azi pe 1008 in probe prin oras. E clar, dupa vreo 3 ani de imobilizare vagonul va fi din nou in exploatare cu calatori. Sunt curios cat s-a cheltuit pentru reparatia sa.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 03 Feb 2012 20:49:24 Titlul subiectului: |
152687 |
|
Dupa noutatile neoficiale imprastiate pe acest forum, daca #1008 a iesit deja in proba nu ar trebui sa dureze mult timp pana cand si #1017 ne va incanta din nou cu prezenta sa pe liniile din Arad.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 25 Feb 2012 08:51:04 Titlul subiectului: |
153428 |
|
In viitorul foarte apropriat CTP Arad va avea inca 15 vagoane MS8 achizitionate in depoul Micalaca.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 25 Feb 2012 18:33:58 Titlul subiectului: |
153447 |
|
Interesant, am mai auzit ca vor sa mai aduca niste "tegheuri". Inseamna ca vor casa din Tatre sau din GT4 care mai exista.
Oricum, nici anul acesta nu vom avea 100% din retea functionala pentru ca se vor apuca de cele doua viaducte si de trecerile la nivel cu soseaua. Vor fi multe si dese intreruperi.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 25 Feb 2012 19:18:13 Titlul subiectului: |
153449 |
|
Nu vreau sa strig bucuria nimanui, dar pe mine personal nu ma imbucura aceasta veste deoarece imi displac total aceste vagoane M8S, modelul celor prezente in Arad cel putin.
Aici, in Austria, de abia m-am obisnuit si cu modelul vagoanelor Siemens ULF, dar acestea parca mai au cat de cat o forma exterioara mai acceptabila...
Nu vorbesc in general, exprimam doar opinia mea. Am cunoscut multi oamenii care au fost de acord cu mine pe aceasta tema (...inclusiv din tara de unde vagoanele sosesc de fapt), insa daca exista macar o persoana caruia ii place acest model sau e indiferent vis-a-vis de aspectul exterior a unui tramvai, cine suntem noi sa spunem contrariul in general? Sunt spatioase, uite un plus. Oricum daca aceasta veste este in final reala, sunt sanse mari ca intr-adevar unele dintre vagoanele inca existente la ora actuala sa...dispara. Ar fi trist sa se intample acest lucru, dar un alt lucru care sa ne forteze sa gandim astfel ar fi si numarul mare al vagoanelor cu diverse probleme tehnice?
Sa gandim pozitiv...chiar daca nu neaparat realist!
|
|
Sus |
|
|
erwin
Data înscrierii: 10/Oct/2008 Ultima vizita: 15/Noi/2013 Mesaje: 3 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 07 Mar 2012 23:30:27 Titlul subiectului: |
153895 |
|
Din ce oras provin cele 15 M8S?
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 09 Mar 2012 17:06:00 Titlul subiectului: |
153956 |
|
Tramvaie M8S nu mai sunt in Germania, doar 1 in Mülheim si 4 in Mainz, in rest toate sunt M8C din: Augsburg, Bielefeld, Essen, Heidelberg, Krefeld, Mainz si Mülheim.
Poze preluate de pe www.tram-info.de.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.59 kb |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.05 kb |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.73 kb |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.18 kb |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.5 kb |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.43 kb |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.74 kb |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 8722 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Mar 2012 17:50:05 Titlul subiectului: |
153958 |
|
Repet ce am mai spus: nu tot ce zboara trebuie luat de bun de bagat in gura! "C" nu inseamna doar "Chopper", in anumite conditii inseamna si legat la cap fara de durere...
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iun 2014 20:22:47 Titlul subiectului: |
173516 |
|
Fotografie din centru din data de 9 iunie 2014 un oras superb cu tramvaie pe masura, mi-a placut mult!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
504.08 kb |
Vizualizat: |
de 17685 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|