|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 26 Noi 2009 12:10:40 Titlul subiectului: |
120591 |
|
Sa vedem si cateva aspecte din cabina lui 628, promovand un aspect ingrijit si ordonat.
Poza 1: 628 - bordul;
Poza 2: 628 - zona lateral-superioara (cu dispozitivul programator de linie);
Poza 3: 628 - AC.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
253.49 kb |
Vizualizat: |
de 18924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.09 kb |
Vizualizat: |
de 18924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.32 kb |
Vizualizat: |
de 18924 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 26 Noi 2009 12:19:25 Titlul subiectului: |
120592 |
|
Ultimul aspect urmarit: usile si modul de actionare al acestora.
628 si-a pastrat pana in prezent sincronizarea inchiderii/deschiderii canatelor. Izolatiile sunt bune, atat cele dintre canate cat si cele de deasupra canatelor, sistemul de iluminare pentru accesul calatorilor in salon este activ in dreptul fiecarei usi iar actionarea canatelor se realizeaza destul de rapid. De asemenea, opritorii nu au cedat, ei aflandu-se inca in pozitiile initiale.
Poza 1: 628 - usa I vedere exterioara;
Poza 2: 628 - usa I vedere superioara;
Poza 3: 628 - usa I vedere inferioara;
Poza 4: 628 - usa II vedere exterioara;
Poza 5: 628 - usa II vedere superioara;
Poza 6: 628 - usa II vedere inferioara;
Poza 7: 628 - usa III vedere exterioara;
Poza 8: 628 - usa III vedere superioara;
Poza 9: 628 - usa III vedere inferioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.95 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.49 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.3 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
240.46 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.44 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.09 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.49 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
252.05 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.27 kb |
Vizualizat: |
de 18922 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 14:51:20 Titlul subiectului: |
123529 |
|
Unul dintre MAZ-urile care pana in prezent nu a suferit probleme tehnice semnificative este 627 (GL-71-PMG). As putea spune ca este unul dintre fruntasele celui de-al doilea lot de MAZ-uri aduse la Galati.
La exterior nu se observa incidente sau alte aspecte care ar dovedi faptul ca acest autobuz a fost implicat in vre-un accident sau a fost manevrat incorect. Singurele aspecte care ridica probleme sunt izolatiile sistemelor de iluminare posterioara (627 nu este insa singurul care apare pe traseu ba cu o pozitie posterioara arsa, ba cu un bec de frana sau cu un indicator de balizare) asupra carora se intervine frecvent fie de catre sofer, fie de catre mecanici. Un alt aspect care, ce-i drept, nu putea sa tina pentru mult timp, sunt capacele de protectie ale rotilor; 627 se numara printre MAZ-urile care au pierdut din "protectii" in zona posterioara. In rest nu sunt probleme, iar "minoritatile" care apar sunt remediate rapid.
Sa vedem doua imagini cu exteriorul lui 627:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.92 kb |
Vizualizat: |
de 18766 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.37 kb |
Vizualizat: |
de 18766 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 15:04:42 Titlul subiectului: |
123530 |
|
Interiorul se prezinta intr-o conditie optima pentru transportul pasagerilor. Lipsesc - ca-n majoritatea cazurilor - cateva curele si manere de sustinere pentru calatori precum si o maneta de rotire a capacului de aerisire (din zona posterioara) care insa nu influenteaza intr-un mod semnificativ calatoria pasagerilor. In plus, vinovati de aceste absente se fac cei care au proiectat si implicit asamblat saloanele acestor masini: rezistenta acestor elemente este destul de redusa si prin urmare risti sa ramai cu un maner sau o curea in mana atunci cand soferul este nevoit sa franeze brusc sau sa efectueze vre-o alta manevra... spontana. Sa recunoastem totusi ca pe langa acest aspect mai sunt si "iubitorii de suveniruri" precum si "stricaretii" care rup, smulg sau cresteaza astfel de echipamente.
627 este unul dintre MAZ-urile care nu "face reclama grafferilor" intr-un mod net; e drept ca "pe ici pe colo" mai sunt cateva semne insa, fie ca "bolnavii cu carioca si marker-ul" nu au "delirat" in timpul calatoriei cu acest MAZ, fie soferii sau mecanicii au curatat cu grija suprafetele manjite. In rest, banchetele sunt OK, sistemul de iluminat in salon e functional integral pe ambele ramuri, functionale sunt si sistemele de aerisire, de incalzire precum si cel de anuntare sonora a statiilor.
Sa vedem acum un set de poze din salonul lui 627:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
223.36 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
257.98 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
296.57 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.03 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.17 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.15 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.39 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.07 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
377.31 kb |
Vizualizat: |
de 18762 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 15:10:10 Titlul subiectului: |
123531 |
|
Cabina soferului: ordine si curatenie (exceptand totusi conditiile meteo si faptul ca ne aflam spre sfarsitul primei ture). Sa vedem cateva poze si de aici:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
297.88 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.99 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.1 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.69 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
279.98 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.48 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
233.87 kb |
Vizualizat: |
de 18761 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 15:19:02 Titlul subiectului: |
123532 |
|
Ultimul aspect pe care l-am urmarit sunt usile si zonele aferente acestora. 627 este unul dintre autobuzele la care garniturile din cauciuc pentru cadrele usilor nu s-au desprins in zonele inferioare. Sistemul de actionare al canatelor continua sa functioneze sincronizat iar sistemul de iluminare aferent accesului/coborarii in/din salon este functional integral. De asemenea, opritorii sunt toti la locurile stabilite, la fel si autocolantele care ar trebui sa indrume calatorii (urcare/coborare).
627 se anunta a fi unul dintre autobuzele "de cursa lunga" de la Transurb; modul in care este condus si intretinut cat si felul in care soferii au grija de el (ma refer aici si la partea tehnica) anunta o cariera lunga si frumoasa.
(Pentru a nu ne zapaci in atatea usi, am sa trec de aceasta data si semnificatia pozelor)
foto 19: usa 1, vedere superioara;
foto 20: usa 1, vedere inferioara;
foto 21: usa 2, vedere exterioara;
foto 22: usa 2, vedere superioara;
foto 23: usa 2, vedere inferioara;
foto 24: usa 3, vedere exterioara;
foto 25: usa 3, vedere superioara;
foto 26: usa 3, vedere inferioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.63 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.72 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.36 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.98 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
312.71 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.07 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.9 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.25 kb |
Vizualizat: |
de 18758 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 11:14:30 Titlul subiectului: |
128295 |
|
A sosit timpul sa prezint un alt MAZ din curtea Transurb-ului, si anume GL-45-PMG sau, pe scurt, 603. Avem din nou de-a face cu un autobuz ingrijit, aspectuos, intretinut si condus cu responsabilitate si profesionalism de catre soferii sai.
Pana in prezent, 603 nu a suferit nici un incident care sa ii deformeze invelisul exterior. Are un aspect impecabil, apare la traseu mereu curatat si spalat. De asemenea, sistemul de iluminare exterior este functional integral, la fel si cel de balizare precum si cel de orientare laterala. In zona frontala a numarului, 603 are doi catadioptrii portocalii iar pe sorturile posterioare se afla cate un catadioptru rosu.
Sa vedem cateva fotografii cu exteriorul lui 603:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.77 kb |
Vizualizat: |
de 18551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.84 kb |
Vizualizat: |
de 18551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.25 kb |
Vizualizat: |
de 18551 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 11:29:07 Titlul subiectului: |
128296 |
|
Sa intram acum in salon. Intretinere impecabila! Soferii au grija ca la sfarsitul unor ture precum si la inceputul sau terminarea programului, sa mature salonul si eventual sa inlature, acolo unde este posibil, urmele nesimtite de graffiti. Cu toate acestea, parca pentru a ne aminti ca transport fara huligani in Galati nu se poate, o parte din semnele de graffiti au ramas pe peretii laterali ai salonului, asemenea unei crude marturii a unei realitati "mai putin evoluate mental".
In rest, echipamentele sunt complete si amplasate in locurile corespunzatoare, sistemul de iluminare in salon este activ pe ambele ramuri, sistemul de informare auditiva cat si cel de afisare a statiilor si timpului sunt functionale.
De asemenea, 603 beneficiaza de o izolatie buna, astfel ca panourile superioare nu s-au deformat iar echipamentele aferente (trape, ventilatoare) sunt in pozitiile stabilite de proiectanti.
Sa vedem cateva aspecte din salonul lui 603:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.84 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.76 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.24 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.55 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.19 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.97 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.54 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.64 kb |
Vizualizat: |
de 18547 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 11:35:44 Titlul subiectului: |
128297 |
|
Cabina... poate una dintre cele mai ingrijite cabine de MAZ, mochetata si amenajata cu gust. Exista manerul de sustinere amplasat pe bord, lada de scule si totodata scaun pentru cei care mai calatoresc in cabina, covorase precum si alte elemente utile, de bun-gust.
Sa vedem cateva aspecte:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.32 kb |
Vizualizat: |
de 18545 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.59 kb |
Vizualizat: |
de 18545 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.47 kb |
Vizualizat: |
de 18545 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.91 kb |
Vizualizat: |
de 18545 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Dum 13 Iun 2010 11:39:41, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 11:38:52 Titlul subiectului: |
128298 |
|
Si in fine, ajungem la usile de acces... Canatele sunt in continuare centrate corespunzator, elementele de etansaneitate si opritorii isi indeplinesc cu succes rolul, sistemul de iluminare pentru accesul in salon este activ in dreptul fiecarei usi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.3 kb |
Vizualizat: |
de 18543 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.3 kb |
Vizualizat: |
de 18543 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.07 kb |
Vizualizat: |
de 18543 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.52 kb |
Vizualizat: |
de 18543 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.49 kb |
Vizualizat: |
de 18543 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.45 kb |
Vizualizat: |
de 18543 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|