Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 19:40:44 Titlul subiectului: Tramvaiele Timiș |
11981 |
|
Numerotarea lor s-a făcut probabil de la 40 până la 92 adică 53 de garnituri. Cel mai vechi de care am informație este 43 și cel mai nou este remorca 91. După presupunerile mele vagonul remorcă avea același număr de ordine cu vagonul motor, deoarece am găsit și vagon motor și vagon remorcă cu același număr.
În ceea ce privește situația din 2003 din SB Atlas doar 3 vagone 2 motor #67 și #81 și unul remorcă nu am găsit iar un vagon remorcă n-am reușit să identific cu certitudine dar sunt doar 2 posibilități de numere.
#69 an fabricație 1980
Vagon motor utilitar denumit oficial "Vagon de lucru"
Este echipat cu turn pentru intervenții la rețeaua de contact este probabil urmașul lui 84. Accesul la turn se face din interiorul ramvaiului cu ajutorul unei scări. Pentru a crea acest turn a fost necesar mutarea grupului de rezistențe în interiorul vagonului creând în locul unui geam aerisirea pentru aceste rezistențe.
Totodată este echipat și cu lamă de deszăpezire.
Este în stare de funcționare.
Am văzut o manevră de mutare de pe o linie pe altă La mersul înapoi trăgea doar boghiul din spate patinând destul de frumos pe linia umedă și ruginită. Mie chiar atunci mi s-au descărcat bateriile, deci n-am reușit să înregistrez faza. Mi-a venit să dau cu bateriile în perete. Mereu când e o fază mai specială mă lasă bateriile.
Descriere: |
#69 transformat înainte de 2003 în |
|
Mărime fișier: |
49.8 kb |
Vizualizat: |
de 47558 ori |
|
Descriere: |
#69 Data: 06.01.2006 Stare: funcționabil |
|
Mărime fișier: |
48.77 kb |
Vizualizat: |
de 47558 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.46 kb |
Vizualizat: |
de 47557 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:13:10, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 20:01:05 Titlul subiectului: |
11988 |
|
#64 an de fabricaţie 1977
A fost casat înainte de 2003. În 1992 încă exista
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.44 kb |
Vizualizat: |
de 47581 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:13:30, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 20:04:33 Titlul subiectului: |
11989 |
|
#48 an fabricaţie 1977 transformat în vagon utilitar "turn" înainte de 1992 a fost tăiat înainte de 2003
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.03 kb |
Vizualizat: |
de 47580 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:13:51, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 22:09:54 Titlul subiectului: |
12009 |
|
#70 an fabricaţie 1980
Stare: oprit, patină pantograf rupt, fără faruri, fără patine la boghiuri.
După cum vedeţi Braicar a modoficat poziţia mufelor mamă a conexiunii electrice, mutându-le de pe capătul bării de remorcare pe caroseria vagonului motor. (Un astfel de caz a fost şi la Oradea la vagonul motor 92).
Descriere: |
#70 depoul Radu Negru
Data: 06.01.2006
Stare: oprit definitiv |
|
Mărime fișier: |
45.68 kb |
Vizualizat: |
de 47568 ori |
|
Descriere: |
În mai 2002 înca în functiune cu remorca sa #70. Observati ca usile de la remorca nu sunt închise bine |
|
Mărime fișier: |
48.38 kb |
Vizualizat: |
de 47565 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:14:19, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 22:48:19 Titlul subiectului: |
12027 |
|
#73 an fabricaţie 1977.
Număr original: 43 până în 2000 când a fost renumerotat în 73.
Probabil în 2004 sau 2005 a fost transformat în vagon utilitar, mai bine zis în "Vagon de lucru" să fim fideli denumirii oficiale.
Descriere: |
#73 ex 43 depou Vidin 06.01.2006 |
|
Mărime fișier: |
41.7 kb |
Vizualizat: |
de 47560 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:14:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 23:43:27 Titlul subiectului: |
12042 |
|
#76 an fabricaţie 1982
Stare: oprit, fără patină pantograf, fără far stânga, fără patine de urgenţă, uşi sudate.
Descriere: |
În afara poziţiei modificate a mufelor mama se mai poate observa ca la capete fusta parca a fost taiata într-un unghi de urcare mult mai pronuntat. |
|
Mărime fișier: |
43.3 kb |
Vizualizat: |
de 47556 ori |
|
Descriere: |
#76 & #80
Data: 06.01.2006
Se vad la #76 ca usile au fost sudate ("sigilate") |
|
Mărime fișier: |
41.67 kb |
Vizualizat: |
de 47556 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:15:21, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Ian 2006 23:47:50 Titlul subiectului: |
12043 |
|
#79 an fabricaţie 1986
Stare: fără faruri şi semnalizatoare, fără patine.
În privinţa anului de fabricaţie am dubii deoarece tramvaiele din 1986 aveau deja firmă integrată în caroserie deasupra parbrizului... sau nu?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.13 kb |
Vizualizat: |
de 47554 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.08 kb |
Vizualizat: |
de 47554 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:15:39, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 13 Ian 2006 00:03:10 Titlul subiectului: |
12047 |
|
#80 (vagon motor şi vagon remorcă) an fabricaţie 1986
Stare: oprite definitiv
- vagon motor: fără far dreapta, fără semnalizatoare şi lanterne de poziţie, fără patine, pe chituci de lemn pentru a nu slăbi mai mult suspensiile.
- vagon remorcă: fără patine, fără bară de remorcare B (spate), fără stopuri
Descriere: |
#80 vagon remorcă
Stare: oprit definitiv |
|
Mărime fișier: |
48.9 kb |
Vizualizat: |
de 47547 ori |
|
Descriere: |
#80 vagon motor
Stare: oprit definitiv |
|
Mărime fișier: |
44.53 kb |
Vizualizat: |
de 47547 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 13 Ian 2006 00:16:00, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 13 Ian 2006 00:09:25 Titlul subiectului: |
12048 |
|
#86 vagon remorcă
An fabricaţie: 1986
Stare: oprit definitiv
Descriere: |
#86 vagon remorcă în dreapta vag. utilitar 69 |
|
Mărime fișier: |
44.48 kb |
Vizualizat: |
de 47546 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 13 Ian 2006 00:21:39 Titlul subiectului: |
12049 |
|
#83 sau #91 vagon remorcă utilitar
An fabricație: 1986
Stare: funcțional
Este o platformă utilitară transformată în 2004 sau 2005 din vagonul #83 sau #91. Cel mai probabil este legat de vagonaele motor #69 sau #73.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.16 kb |
Vizualizat: |
de 47533 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 10:47:10 Titlul subiectului: |
78545 |
|
Câteva poze și de la mine. Mă tem că și Timiș-urile se vor casa și ele fără milă și vom rămâne și cu ele doar în amintiri, cei care le-am prins încă în circulație...
4 poze cu plugul #69:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.03 kb |
Vizualizat: |
de 46379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.18 kb |
Vizualizat: |
de 46379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.69 kb |
Vizualizat: |
de 46379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.03 kb |
Vizualizat: |
de 46379 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 10:49:44 Titlul subiectului: |
78546 |
|
"Motoarele" #70, #76 și #79 și "remorcile" #80 și #86.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.05 kb |
Vizualizat: |
de 46378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71 kb |
Vizualizat: |
de 46378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.92 kb |
Vizualizat: |
de 46378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.41 kb |
Vizualizat: |
de 46378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.52 kb |
Vizualizat: |
de 46378 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 11:28:07 Titlul subiectului: |
78559 |
|
Am auzit sau am citit undeva ca 84 ar fi fost un Timis articulat.
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
|
Sus |
|
|
iulian_mihalache2006
Data înscrierii: 28/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 13 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 15 Iul 2008 19:29:01 Titlul subiectului: |
95888 |
|
Astazi, 15 Iulie 2008 pe Bulevardul Dorobantilor, catre depoul Vidin se indrepta un tramvai Timis care remorca un boghiu ... destul de nou, pe tramvai scria "TRAMVAI DE LUCRU", presupun ca va folosi la un tramvai de epoca boghiul, adica... acelea care se vor reabilita.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 18 Iul 2008 14:00:44 Titlul subiectului: |
95970 |
|
Astazi l-am intalnit si eu pe Timisul care este tramvai de serviciu, cu numarul de parc 73, venind de la depoul Vidin catre depoul Radu Negru.
As vrea sa stiu ce se intampla prin depourile Braicar deoarece in ultimul timp se tot cara elemente de tramvai ba chiar si tramvaie!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.63 kb |
Vizualizat: |
de 44979 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 18 Iul 2008 19:49:50 Titlul subiectului: |
95980 |
|
Observăm că, dacă cei din Ploiești au pus cuple Schaku pe V3A-93M de Faur, cei de la Brăila au făcut același lucru cu Timișurile... probabil e primul Timiș 2 cu cuplă automată
|
|
Sus |
|
|
Olle S Nevenius
Data înscrierii: 07/Mai/2008 Ultima vizita: 02/Iun/2022 Mesaje: 53 Locație: (Suedia)
|
Trimis: Mie 12 Noi 2008 00:35:07 Titlul subiectului: Timis trams in Braila in may 1978 |
100941 |
|
In may 1978 I visited Rumania for a couple of days, and here are some memories .......
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 16 Noi 2008 10:45:32 Titlul subiectului: |
101166 |
|
Very great and almost unique photos!
The car numbered #30+#40 was the second Timis-2 unit delivered in Braila.
Have you noticed then that the trailer had numbers according the rule n+10 where "n" is the number of it's pulling motorcar?
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 14:26:20 Titlul subiectului: |
105070 |
|
Iata doua poze cu 52 gasite pe http://tramways-romania1982.blogspot.com
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.79 kb |
Vizualizat: |
de 44180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.77 kb |
Vizualizat: |
de 44180 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 15 Iun 2009 10:54:44 Titlul subiectului: |
112435 |
|
Batranele Timis-uri inca mai sunt in Depoul Radu Negru , dar nu pot estima cat timp mai e pana cand o sa vorbim de ele la trecut.Singurul Timis functional in acel depou este 69,el fiind tramvai de interventie si plug iarna.Mai mentionez ca in Dep. Vidin mai este inca un Timis folosit tot ca vagon de lucru(73).Mai jos va prezint cateva din pozele facute la aceste tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.62 kb |
Vizualizat: |
de 43265 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.94 kb |
Vizualizat: |
de 43265 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.32 kb |
Vizualizat: |
de 43265 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.46 kb |
Vizualizat: |
de 43265 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.07 kb |
Vizualizat: |
de 43265 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.91 kb |
Vizualizat: |
de 43265 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 28 Sep 2009 14:12:25 Titlul subiectului: |
117687 |
|
Timis-ul 73 (vagon de lucru) a iesit astazi din Depoul Vidin avand de carat boghiuri ,cel mai probabil de KT4D.Mai jos a va voi posta doua poze realizate astazi si as dori daca se poate sa ne spuna cineva daca boghiul tras de acest tramvai este de KT4D sau de alt model.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.81 kb |
Vizualizat: |
de 42507 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.08 kb |
Vizualizat: |
de 42507 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 07 Oct 2009 14:59:43 Titlul subiectului: |
118130 |
|
Pe site-ul http://urbanrail.net/eu/ am gasit o poza cu un Timis din Braila fotografiat la capatul de linie Radu Negru in anul 1996.La o privire mai atenta am reusit sa aflu ca acest tramvai este cuplul nr. 70.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.05 kb |
Vizualizat: |
de 42323 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 08 Oct 2009 13:29:09 Titlul subiectului: |
118165 |
|
Despre Timis-ul articulat eu nu stiu nimic si sunt surprins sa aflu ca ar fi existat asa ceva, dar cred ca este o confuzie. Singurul Timis de care stiu ca a venit in Braila cam in aceiasi perioada cu V3-A-urile este 86 care este un Timis cu vagon, deci acesta ar fi putut crea acea confuzie cu Timis-ul articulat.Despre numarul de parc putem spune ca este umpic cam aiurea fiind aruncat intre V3-A-uri .
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Ultima modificare efectuată stefan_br la Joi 08 Oct 2009 18:39:11, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 08 Oct 2009 18:15:26 Titlul subiectului: |
118178 |
|
Din diverse fotografii si explicatiile acestora, am vazut diverse numere la vagoanele Timis, care se suprapun peste cele ale VxA.
Dupa descrierea pozelor, existau cupluri de Timis ca
67+77, 72+82, 75+85, 79+89, 81+91, 80+83, 30+40, 33+43, 47+57, 55+65, 62+72, 79+17?, plus remorca 80 si altele.
Vagonul Timis 64.
Fotografia a fost publicata pe situl Blickpunkt Strassenbahn la inceputul secolului Situl a fost modificat pana in prezent, iar sectiunea cu imaginile a disparut.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.11 kb |
Vizualizat: |
de 42254 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|